Anarchy Online Tråden

Permalänk
Entusiast

om du börjar slåss i shadowlands för å levla går det garanterat en BRA bit snabbare att få mycke högre lvl, däremot får du inga tokens som du får av Rubi-Ka uppdragen, + du kan använda mycket bättre utrustning osv. få tillgång till org städer osv osv.

Så det är värt att uppgradera utan tvekan.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Gud vad jag fastnade för detta MMORPG, är riktigt fast nu. Beställde Shadowlands och Alien Invasion från Webhallen igår (totalt 198 kr), det känns som ett måste nu även om det medför att jag nu får en månadskostnad.

Det misstag jag gjorde först var att jag började spela på den tyska servern. I det stora var det väldigt tråkigt då man kände sig ganska ensam, väldigt sällan man hittade sig ett team som pratade engelska. Nu kör jag på första servern och är som sagt riktigt fast, tack trådskaparen för det utmärkta tipset
Tack för alla svar också!

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma. 🎮

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lordgonzo
Gud vad jag fastnade för detta MMORPG, är riktigt fast nu. Beställde Shadowlands och Alien Invasion från Webhallen igår (totalt 198 kr), det känns som ett måste nu även om det medför att jag nu får en månadskostnad.

Det misstag jag gjorde först var att jag började spela på den tyska servern. I det stora var det väldigt tråkigt då man kände sig ganska ensam, väldigt sällan man hittade sig ett team som pratade engelska. Nu kör jag på första servern och är som sagt riktigt fast, tack trådskaparen för det utmärkta tipset
Tack för alla svar också!

Grattis till beroendet

Roligt att nya spelare ständigt kommer in.

Om du känner dig osäker och behöver fråga något så tveka inte att slänga iväg ett /tell till Lniya (RK1, Atlantean)

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Funderar på att testa AO nu när det är gratis, men vad behöver man för uppkoppling för att det ska fungera?

Permalänk
Medlem

Vad hr du för någon då?

Visa signatur

.: The sun's not yellow it's chicken :.

Permalänk
Medlem

Dessvärre bara ADSL 256/64

Permalänk
Medlem

Borde fungera, har kompisar i spelet som kör med det. Kan kanske bli lite jobbigt på ställen där det är väldigt mycket folk. Men bara att testa, det är ju gratis som sagt

Visa signatur

.: The sun's not yellow it's chicken :.

Permalänk

är det någon som vill lira lite sen eller?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Hedersmedlem

Spelet fungerar med 28.8k modem, även om man tenderar att bli utkastad titt som tätt - jag har provat

ADSL är inga problem alls!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Jag körde AO på 56k modem och det var inga problem alls, förutom de problem som Beta 3 innebar då.... och det var väl kanske inte så små problem heller.

Campa lugnt... eller har det skett någon ändring på det planet?

Permalänk
Entusiast

kul med 20 timmars downtime lol. sist jag såg en sån här lång var över ett år sedan och då fick vi 2 nya ip resets som plåster på såren, hoppas jag har sån tur igen eftersom jag har förbrukat alla mina -_-

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
kul med 20 timmars downtime lol. sist jag såg en sån här lång var över ett år sedan och då fick vi 2 nya ip resets som plåster på såren, hoppas jag har sån tur igen eftersom jag har förbrukat alla mina -_-

Heh.. har gått från Nova Flow till 1HE till Pistol på min adventurer, samt resettat MC och First Aid (blev för högt, har 850ish nu)

7 RS kvar.. förstår inte hur man lyckas ta slut på dem

Fixer (lvl 206) har alla RS kvar, även Soldier (215) ..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

vart kan man köpa spelet?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Har faktiskt sneglat lite på detta lir igen
Blev lite sugen häromdagen, men struntade i att aktivera igen, WoW får duga tills vidare.
Har en enforcer (201) och en advy (200) och ett antal lvl100-150ish gubbar

Webhallen säljer spelet.

Ruskigt roligt lir, saknar det ibland

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomas_88
vart kan man köpa spelet?

Antingen din lokala (större)spelbutik, Webhallen som clubz säger eller online på www.anarchy-online.com

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Just nu är det ju dessutom gratis att ladda ner och spela tills i januari (ingen månadskostnad!). Själv fastnade jag och köpte expansionerna Alien Invasion och Shadowlands (och således även en månadskostnad på €15, men det är det värt!).

Det enda jag hittills märkt varit tråkigt är att man efter lvl 60 (och inte längre kan gå in i Temple of Three Winds) inte finns en självklar dungeon. Crypt of Home i all ära, men det går 100 besökare i Totw på varje som besöker CoH.

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma. 🎮