Permalänk
Medlem

windows-funktioner ur funktion, virus?

Hej Jag har ett väldigt irriterande problem med min endast några månader gamla dator. Det första som hände var att jag helt plötsligt inte kunde göra några som helst insällningar i kontrollpanelen och inte heller öppna tex textdokument. Jag formaterade då hårddisken och installerade om windows. Det fungerade som det skulle i ca en dag, sedan har datorn blivigt lika dan igen. vad ska jag göra och vad kan orsaka problemet??!?!?!

Jag har scannat datorn med både norton antivirus 2004 PRO och Ad-Aware SE Personal 1.05 som båda har senaste uppdateringarna.

Jag har även flashat om bios till senaste versionen och uppdaterat de flesta drivrutinerna.

Är detta ett vanligt problem eller är jag ensam om att ha det? men framför allt hur ska jag gå till väga för att lösa det???

Visa signatur

WS: i7 920@3,8Ghz HT on | Corsair H50 | Gigabyte X58A UD7 | 6Gb Corsair dominator 1600MHz | VTX3D 5850 | Intel X25 G2 80Gb | WD green 1Tb | HX750 | Define R2 Black ||
Laptop: Acer TimelineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Jag vet en hel del som kan vara felkällor, tänker dock inte berätta nått pga din extremt dåliga topic.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av head
Jag vet en hel del som kan vara felkällor, tänker dock inte berätta nått pga din extremt dåliga topic.

WORD

yaya kan ge dig ett tips tror du det är virus så använd NOD32 lr annat bra virus program

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Hedersmedlem

Reglerna §3.1 Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om.

Skicka mig ett mail eller pm med förslag på bättre topic samt länk till tråden så låser jag upp.

*tråd låst*

edit: *topic redigerad* och *tråd upplåst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |