Permalänk
Medlem

Hur frysa wow-konto?

Har blivit fett less på wow, då det ju inte finns så mycket annat att göra som lvl 60 än pvp när man kört alla instances och dödat onyxia en massa gånger.

Tänkte därför frysa mitt konto som jag hört att man ska kunna göra. Hittar dock ingen info om detta på blizzards hemsida så tänkte om någon kunde berätta hur man fixar det på ett enkelt sätt?

Permalänk

Lånar tråden lite
Hur länge har man kvar gubbarna på sitt konto?

Permalänk
Medlem

Bara sluta betala, så fryser det sig som jag gjorde. Betalar du med kreditkort så kan man välja att det inte ska dra nästa månad någonstans på din betalningssida.

Permalänk

Decline / Cancle account ?

Så gjorde jag.

Permalänk
Medlem

Re: Hur frysa wow-konto?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffi
Har blivit fett less på wow, då det ju inte finns så mycket annat att göra som lvl 60 än pvp när man kört alla instances och dödat onyxia en massa gånger.

Tänkte därför frysa mitt konto som jag hört att man ska kunna göra. Hittar dock ingen info om detta på blizzards hemsida så tänkte om någon kunde berätta hur man fixar det på ett enkelt sätt?

Sluta betala så blir det fryst.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Lånar tråden lite
Hur länge har man kvar gubbarna på sitt konto?

6 Månader i EU
I all evighet i USA

Permalänk

6 månader MINST... Dom kan ligga kvar längre, men somsagt, inte samma garanti som på US servers

Och ja, man canclar accountet, då kan man spela tills ens tid är slut, skulle va najs om man kunde "spara" tid, men icke :/

Permalänk
Medlem

Ok, tack för svaren

Permalänk
Medlem

lånar tråden lite jag med, om jag inte fryser accountet så tas gubben bort efter 6 månader även fast jag betalar?

Permalänk
Medlem

Jag spelade tre månader utan att betala något, de drog aldrig pengar från mitt konto, nu är mitt konto fryst, tur att jag lagt ner med WoW, annars lär jag väl få 3 månaders betalning då jag aktiverar kontot

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Escudero
lånar tråden lite jag med, om jag inte fryser accountet så tas gubben bort efter 6 månader även fast jag betalar?

Nej

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Jag spelade tre månader utan att betala något, de drog aldrig pengar från mitt konto, nu är mitt konto fryst, tur att jag lagt ner med WoW, annars lär jag väl få 3 månaders betalning då jag aktiverar kontot

Så hade jag också, men jag är så jävla dum! En dag innan tiden "skulle" gå ut så skickade jag en Ticket om att det inte fanns spel att köpa. Lirade på guest pass. Sedan kunde jag lira ändå, hade oändlig tid. Glömde ticketen.

Permalänk
Medlem

Så länge va Wow "inne"

Visa signatur

Shadyrecords & Aftermath

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emin3m
Så länge va Wow "inne"

Jag är inne i din mamma!:rolleyes:

Det är det fortfarande

Permalänk
Medlem

Yooni, WoW är inte lika kul när man har flera gubbar i lvl 40-60

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem

Problemet med wow är att alla varit så hetsiga med spelandet. Det är ju inte så att folk sitter med det några timmar i veckan. Nej folk ska grinda flera timmar om dagen för att bli lv 60. Spelar man så är det nästan oundvikligt att tröttna fort.
Jag spelade själv så under första månaden efter releasen. Men man kanske gör det för att man måste betala för varje månad, vad vet jag. Sorry för OffT.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Spelet slutar inte vid lvl 60, tvärtom. Det börjar då.

Permalänk

fan sälj gubben säkert en massa wow nördar som ger en tusing

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rragon
Yooni, WoW är inte lika kul när man har flera gubbar i lvl 40-60

Säg det till min bror

Hunter Level 60 med Epic set
Warrior Level 55 med Kang och Ice barbed spear
Lite andra strö-gubbar på 40+.

Permalänk
Medlem

Jag slutade också nyligt. Tycker det blev alldeles för tråkigt vid lvl 60. Hälften av speltiden måste man spendera på att söka grupp till olika instanser. Battlegrounds var dessutom tråkigt, det var som Tarren Mill.