Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Det ska vara en punkt efter avslutad mening.

Jag använde smilie:n som punkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Jag använde smilie:n som punkt.

Lycka till med att försöka få det till att bli en grammatisk rättstavad mening om du använder en smiley till punkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Lycka till med att försöka få det till att bli en grammatisk rättstavad mening om du använder en smiley till punkt.

Tack för ditt stöd. Vem vet, egentligen kanske alla punkter är smilies om man zoomar in?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Inte om han är tjej.

Så det heter: Hon är svenska. Inte: Hon är svensk. Eller?

Visa signatur

.

Permalänk

Re: alla samma pingen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
hello... kom o tenka på en sak om ping o sånt då ja läste http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=478128 jobbit med whine om ping då d inte e fel på min server (bra data)... finns d nå haxx som jör att ALLA får samma ping att d server gör är när den me sämst ping får 40 får alla 40 ping??,, ja tror inte d finns men ja tenkte höra iaf men nu om d inte finns så kan ju alltid d nått i fram tiden för dom som spelar o programerar... ett tips från mej alltså

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
asså ni (nåra) fattar ju icke!! tex: om f3arbandana har 12 i pin så kommer sharpsh0t in me 40 då så fixar min server så att f3arbandana laggar mer så han få typ 40 oxå,, asså ja vet d att ja inte kan sänka sharpsh0t till 12,, var inte d ja mena (inte n00b) blaze101 har fatta va ja mena

Fins det någon tolk på forumet?

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Medlem

Re: Re: alla samma pingen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer Krille
Fins det någon tolk på forumet?

Finns det säkert, men du får nog ta och skapa en egen tråd om du letar efter en tolk, om du nu kan hitta en forum del som tar upp den biten.

Permalänk

Hmm då behöver jag inte ha min nya dator längre bara att ta tillbaka gamla 486:an om alla ska ha samma ping.

Visa signatur

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5, X58 CPU: Intel Core i7 920 Quad Processor Mem: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB GPU: 2x Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX Windforce3 SLI Lagring: OCZ Vertex2 60gb&120gb (1TB Storage WD) @ Corsair 800D

Permalänk
Medlem

Inte för att din dator spelar någon roll när det gäller ping, om den nu inte är väldigt seg. Det handlar om hur bra uppkopplingen är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fettokisse
Så det heter: Hon är svenska. Inte: Hon är svensk. Eller?

Båda funkar. En tysk tjej kallas för tyska.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Båda funkar. En tysk tjej kallas för tyska.

Dåså, om jag inte hade fel var det inte värt att kommentera det.
Edit: Vad en tysk tjej kallas är irrelevant.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jo, det var ju "Lite" det jag menade med mitt inlägg..

Inte om han är tjej.

Om han är tjej, så kallas det för TRANSA! xD

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MerZo
Inte för att din dator spelar någon roll när det gäller ping, om den nu inte är väldigt seg. Det handlar om hur bra uppkopplingen är.

Spelar inte datorn roll? Efter att ha spelat Counter Strike X antal år så kan jag garanterat säga att "komponenterna i en dator" spelar roll.

Visa signatur

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5, X58 CPU: Intel Core i7 920 Quad Processor Mem: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB GPU: 2x Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX Windforce3 SLI Lagring: OCZ Vertex2 60gb&120gb (1TB Storage WD) @ Corsair 800D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PimPStaRDeluX
Spelar inte datorn roll? Efter att ha spelat Counter Strike X antal år så kan jag garanterat säga att "komponenterna i en dator" spelar roll.

Inte får du väl lägre ping för att du har en bättre dator? Tror det var det han menade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Inte får du väl lägre ping för att du har en bättre dator? Tror det var det han menade.

Har du en värdelös dator så får du sämre, datorn påverkar men det ska vara en väldigt slö dator för att det ska göra nån skillnad på pingen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Har du en värdelös dator så får du sämre, datorn påverkar men det ska vara en väldigt slö dator för att det ska göra nån skillnad på pingen.

Du kan ha ett apkasst nätverkskort i lådan också... Gärna inbyggt som belastar CPU:n

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Du kan ha ett apkasst nätverkskort i lådan också... Gärna inbyggt som belastar CPU:n

Men snälla nån, Dator = hela datorn (all hårdvara), givetvis menade jag både nätverkskort, hårddisk, minnen, cpu, moderkort osv osv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Det han säger är inte alls dumt, väldigt säker på att det var så på Starcraft för i tiden, (Lan dock vad jag vet) att spelet sänkte hastigheten till den svagaste datorns kapacitet. Kommer ihåg hur vi satt och lirade i skolan och när nån av dom äldre datorerna joinade så började allting hacka. Tror till och med det fanns något i menyn så man kunde välja om det skulle fungera så eller inte. Någon som kan bekräfta/dementera det?

Vad gäller starcraft kommer jag inte ihåg med de flesta spel man spelar online brukar väl samtliga få något sämre ping om en snubbe med typ 380 i ping joinar? Så har iallafall jag upplevt det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"
Men snälla nån, Dator = hela datorn (all hårdvara), givetvis menade jag både nätverkskort, hårddisk, minnen, cpu, moderkort osv osv.

Jag uppfattade det som att du menade "prestandaintensiva delar" såsom CPU, minne och grafikkort.
För det är få som är medvetna om att en pissig hårddisk kan sänka prestandan på en dator rejält, likaså ett ljudkort.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Jag uppfattade det som att du menade "prestandaintensiva delar" såsom CPU, minne och grafikkort.
För det är få som är medvetna om att en pissig hårddisk kan sänka prestandan på en dator rejält, likaså ett ljudkort.

Roger, men jag är inte en utav dom.