Permalänk
Medlem

Diablo2 Patch 1.11

Tro det eller ej, men patch 1.11 ska komma!

Bara att surfa in på www.battle.net , scrolla ner lite. Finns screenshots på ett nytt monster, Lilth, ny "uber-Diablo"-kopia eller något? Den verkar vara allsmäktig i alla fall.

Kommer att installera LoD och vänta på patchen i alla fall, sen köra helt från början med en polare tror jag.

DiabloII.nu säger såhära:

"Blizzard har nu gått ut med nyheten att Patch 1.11 kommer datum är inte klart men kanske kommer den den 1 augusti när alla realms tas ner. Mer info kan ni läsa här. "

Vad tror ni? Flopp eller? Får man verkligen inte hoppas,inte på någon månad

*EDIT*
Märkte att jag var sen, Diablo2 tråden hade redan blivit nerspammad

Permalänk

Helt SJUKT om det kommer, men kul e det. Man kanske skulle lira lite HC så ifall.

Permalänk
Medlem

hörde att lilth skulle droppa en uniq large charm .. men som sagt, bara rykten

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem

*Hoppas* *hoppas*
Ja jag kan inget annat säga än att blizzard gör min dag.

Permalänk
Medlem

Blizzard kommer jag mig riktigt lycklig på måndag isåfall Går nog inte att beskriva.

Permalänk
Medlem

SWEET!!!
En anledning att fortsätta med min druid så den kan bli lv.99 nån gång?

EDIT: haha ändrar man adressen på nya bossen har dom mer bilder.
Bild1 Bild2 Bild3 Bild4 Bild5 Bild6 Bild7

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Gillar inte Diablo, men jag tycker det är kul att alla Diablo fantaster där ute får lite godis. Visar att Blizzard verkligen bryr sig!

Permalänk
Medlem

Stark jobbat av Blizzard om den kommer ut! Vad ska det vara mer för nyheter än denna nya uber-boss?

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk

Låter riktigt trevligt, dags att ta upp diablo igen kanske?:D
Dock så ska man nog vänta och se och inte hoppas på underverk. Frågan är ju när den kommer ut och om den kommer ut (patch 1.10 någon?:rolleyes: )

Permalänk
Medlem

började lira d2 igen för 3 dar sen.. då visste jag inget om en ny patch.. nu sitter jag o skuttar i stolen av förväntan

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer massor av nya unika

Visa signatur

Don´t fuck with the admins, we are drunk and have weapons and shit.

Permalänk
Medlem

se man där, trodde blizzard lagt d2 på hyllan, skulle gärna spela lite d2 om patch 1.11 kom men nu har man inte tid för något annat än wow :/

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

få se vad som händer hoppas man får ha sina gubbar kvar så man slipper leta upp bra grejer IGEN, är ganska jobbigt. hoppas det blir lättare att komma till lvl 99 med de nya monstren, skulle vara kul med lite charms o nya runord oxå

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Hoppas blizzard fixar i den nya patchen så fuskare åker dit hårt.
Fins det någon som INTE fuskar i Diablo2 på bnet nu för tiden?

En omstart på bnet skulle inte skada, alla ränner ju runt med de bästa prylarna.

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk

kul kul kul

Permalänk
Medlem

Som någon/några sade, de borde fixa hårdare säkerhet mot fusk, på tok för många kan komma undan med TPPK, Chicken, visa hela kartan, osv osv. detta borde fixas rätt snart.

Sen lite nya saker som charms, runord, även några unika alternativt ett ytt set hade vart på sin plats.

Önskedrömmar Väntar med spänning.

Permalänk
Medlem

Vet någon när det kommer ut, man fick ju vänta ett halvår på 1.10 och vet någon om alla 1.10 account kommer bli värdelösa annars är det ingne kul att börja isf Skulle vara tacksom om någon kunde svar på minna frågor, för det är roligare ifall alla börjar på lvl 1 och ingen kan boost

// MvH Raditz

Permalänk

Nya patch = mer fusk.

Permalänk

kommer dom att banna alla cd-keys som har fusk?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av furste_filip
kommer dom att banna alla cd-keys som har fusk?

Ja det får vi verkligen hoppas. Men det rör ju inte dig för du fuskar väl ändå inte?:D

Permalänk

jag skulle aldrig fuska i ett online spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Vet någon när det kommer ut, man fick ju vänta ett halvår på 1.10 och vet någon om alla 1.10 account kommer bli värdelösa annars är det ingne kul att börja isf Skulle vara tacksom om någon kunde svar på minna frågor, för det är roligare ifall alla börjar på lvl 1 och ingen kan boost

// MvH Raditz

Ryktas om imogon då servrarna är nere för "underhåll". Återstår att se.

Permalänk
Medlem

Maphack for ze win..
Jobbigt att mfhunta utan maphack. Jag erkänner jag har maphack, och såfort det kommer till 1.11 så kör jag med det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Maphack for ze win..
Jobbigt att mfhunta utan maphack. Jag erkänner jag har maphack, och såfort det kommer till 1.11 så kör jag med det.

Go away!

Funderar på att pressa in DII i cd-rommen, lätta på jeansen och sjunka in i spelet igen.
Var ju trotts allt ett tag sen, men fy fan vad det spelet har gett en, både gråa hår och dagar av lycka.
Vad är nytt i 1.11 efter 1.10? Tycker det är dags att blizzard uppgraderar gfx:en lite, vore ju inte helt fel.
Dom kan ju inte arbetat allt för mycket på patchen, dom har ju fullt upp med annat säkret, i dessa WoW tider.
Får se om det blir nått åka av i.o.m 1.11 , men då vill jag bli redigt övertygad om stora förändringar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Maphack for ze win..
Jobbigt att mfhunta utan maphack. Jag erkänner jag har maphack, och såfort det kommer till 1.11 så kör jag med det.

Precis sådana som du som ligger till grunden för hur spelvärlden ser ut idag.

Permalänk
Medlem

Håller med timerx, Maphack är helt okej tycker jag med. Så länge man inte förstör för andra så spelar det mig ingen roll.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Orka "hackz" öht, varför? Är ni så dåliga utan?

Permalänk
Medlem

Mmm jag blir jätte dålig när jag kör utan Maphack

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Kanske ska installera D2 och börja spela igen, få se om det kommer nå roliga saker med i patchen

Permalänk
Medlem

Jag tycker maphack är helt ok. Det försör ju inte spelet på nått sätt, enda det gör är att man hittar till vissa punkter snabbare.
Känner ingen absolut ingen som spelar/har spelat diablo 2 och som inte anväder/har anvät maphack.