Permalänk
Medlem

CS Clan Sökes

Heej... Jag söker en Clan som e ganska bra. Jag e 13 år...

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Medlem

Tanka ner mirc å sök i kanalen #Try.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

eller #try.se . De flesta swecare har något emot CS-spelare och missar allt som oftast inte ett tillfälle till att klanka ner på dem.

Visa signatur

"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him" -winston churchill

Permalänk
Sötast

Shysst att ni ger honom vilket nätverk han ska vara på också

Antar att dom menar #Try eller #Try.se på nätverket Quakenet

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Permalänk
Avstängd

Jag tänkte först säga "det heter Klan" och sen "inte många klaner som rekryterar en 13-åring då nattspel inte kan utföras utan tjafs" sen så såg jag din signatur. då skriver jag bara:

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem

nattspel utan TJAFS? jag kan spela på natten så mycket jag vill!!!

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av G__
nattspel utan TJAFS? jag kan spela på natten så mycket jag vill!!!

Är du skillad?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av G__
nattspel utan TJAFS? jag kan spela på natten så mycket jag vill!!!

Du kan, men du orkar inte, för du åt inte upp gröten imorse.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem

Inte för att låta taskig eller så, men är inte CS liiiiiiiiiiite väl uttjatat?
Det enda jag hör är ju massa som skriker OMG WTF LOL och INTE I RYGGEN DIN DUMMA F-N...
Varför inte prova lite nyare spel t.ex Battlefield 2?

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av G__
nattspel utan TJAFS? jag kan spela på natten så mycket jag vill!!!

Om du är 13 år så ska man inte sitta uppe hela natten och spela. Man behöver faktiskt sova.

Iofs så gjorde väl jag samma sak när jag var 13.

Men för allt i världen, glöm inte bort skolan sen när sommarlovet är slut.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r

Iofs så gjorde väl jag samma sak när jag var 13.

När jag var 13 var jag ute och lekte med kottar i skogen, byggde kojor, badade och annat skoj!
Gick minsann och la mig halv 10 för man var så jävla trött av alla aktiviteter så man orkade inte sitta uppe hela natten och vråla "LOLOLOLOL FITTNOOOOBB!!!".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
När jag var 13 var jag ute och lekte med kottar i skogen, byggde kojor, badade och annat skoj!
Gick minsann och la mig halv 10 för man var så jävla trött av alla aktiviteter så man orkade inte sitta uppe hela natten och vråla "LOLOLOLOL FITTNOOOOBB!!!".

ahahahahh! fyfan va bra sagt!

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk
Medlem

Jo, men vi har ingen skog här i Malmö

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

Jag fattar verkligen inte detta förakt mot CS. Jag tycker personligen att WoW är astrist, men det skulle aldrig falla mig in att för den sakens skull gå in i varenda sådan tråd och skriva "föffanjävlatöntar", "bara idioter lirar wow", "skaffa ett liv, nördar", och liknande skit som spammas i CS-trådarna här.

Det finns för övrigt gott servrar där de som missköter sig kastas ut, jag driver själv en sådan. Och innan ni börjar gasta om att det bara är fjortisar som lirar: Jag är 30+, yrkesmillitär, och tvåbarnpappa. Jag tycker CS är skitkul. De gör även de andra 30+ som spelar i min så kallade "klan".

Visa lite tolerans, för bövelen!

Permalänk
Medlem

Finns väl annat än skogsaktiviteter man kan göra.. t.ex......
t.ex............
ja...
hmmm......
klättra på hus (är mycket roligt), men man bör vara försiktig...
börja med riktiga klätterställningar

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiitgenstein
Jag fattar verkligen inte detta förakt mot CS. Jag tycker personligen att WoW är astrist, men det skulle aldrig falla mig in att för den sakens skull gå in i varenda sådan tråd och skriva "föffanjävlatöntar", "bara idioter lirar wow", "skaffa ett liv, nördar", och liknande skit som spammas i CS-trådarna här.

Det finns för övrigt gott servrar där de som missköter sig kastas ut, jag driver själv en sådan. Och innan ni börjar gasta om att det bara är fjortisar som lirar: Jag är 30+, yrkesmillitär, och tvåbarnpappa. Jag tycker CS är skitkul. De gör även de andra 30+ som spelar i min så kallade "klan".

Visa lite tolerans, för bövelen!

saken är den att 80% av cs spelarna är äckliga ungjävlar utan hyffs. Cs födde en ny våg av ungdomar, de med svart tunga och musarm vid 17 års ålder.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
saken är den att 80% av cs spelarna är äckliga ungjävlar utan hyffs. Cs födde en ny våg av ungdomar, de med svart tunga och musarm vid 17 års ålder.

Edit: ä ja skrev nått taskigt men tog bort de

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KulanZ
Edit: ä ja skrev nått taskigt men tog bort de

Låt höra?

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem

Varifån får du informationen att 80% av cs spelarna har Svart tunga å musarm vid 17års ålder?

och det var inte det ja skrev först

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiitgenstein
Jag fattar verkligen inte detta förakt mot CS. Jag tycker personligen att WoW är astrist, men det skulle aldrig falla mig in att för den sakens skull gå in i varenda sådan tråd och skriva "föffanjävlatöntar", "bara idioter lirar wow", "skaffa ett liv, nördar", och liknande skit som spammas i CS-trådarna här.

Det finns för övrigt gott servrar där de som missköter sig kastas ut, jag driver själv en sådan. Och innan ni börjar gasta om att det bara är fjortisar som lirar: Jag är 30+, yrkesmillitär, och tvåbarnpappa. Jag tycker CS är skitkul. De gör även de andra 30+ som spelar i min så kallade "klan".

Visa lite tolerans, för bövelen!

du kan inte pma med ip så vi _stora_ killarna kan spela utan gnäll.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KulanZ
Varifån får du informationen att 80% av cs spelarna har Svart tunga å musarm vid 17års ålder?

och det var inte det ja skrev först

Sånt man räknat ut efter 10 testade cs servrar. då vet man, sen drar man ett snitt ifrån det.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem

Snacka skit p4zz, spela bf2 och du möter samma gäng av skit som inte kan uppföra sig. Tar man planet man stått och väntat på i 5 min så kommer det garanterat någon med ett raket gevär och blåser ner dig för att du snodde "hans" plan, och så är det hela vägen. Folk snor dina fordon när du reparerar dom, slänger sig framför din tank för att du ska bli straffad för team kills och kickad från servern osv.

Sen att folk inte skriver lika mycket i BF är för att chatten är så jävla värdelös.

Permalänk
Medlem

"something" jag kan tyvärr (:P) inte hålla med dig om att BF2 spelare är lika "otrevliga" som CS 1337s. Och det där om att bli skjuten när man ska ta ett plan har hänt EN gång för mig och jag har spelat BF2 i ungefär en månad nästan varje dag... och folk som kastar sig framför tanks är väl nästan non-existent, skulle kanske tippa på en av hundra som gör såna saker bara för att du ska bli straffad... och jag ser absolut inget värddelöst i BF2 chatten. du skulle inte kunna förklara varför den är värdelös?

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tifius
"something" jag kan tyvärr (:P) inte hålla med dig om att BF2 spelare är lika "otrevliga" som CS 1337s. Och det där om att bli skjuten när man ska ta ett plan har hänt EN gång för mig och jag har spelat BF2 i ungefär en månad nästan varje dag... och folk som kastar sig framför tanks är väl nästan non-existent, skulle kanske tippa på en av hundra som gör såna saker bara för att du ska bli straffad... och jag ser absolut inget värddelöst i BF2 chatten. du skulle inte kunna förklara varför den är värdelös?

För man hinner skriva 1 ord sen dör någon och ingen såg vad du skrev.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

JAg har hittat en Klan nu såni behöver inte skriv på denhär tråden nå mer Bye!

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av G__
JAg har hittat en Klan nu såni behöver inte skriv på denhär tråden nå mer Bye!

Vilka blev dom lyckliga då?

Permalänk
Medlem

ja det du!!

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL
Finns väl annat än skogsaktiviteter man kan göra.. t.ex......
t.ex............
ja...
hmmm......
klättra på hus (är mycket roligt), men man bör vara försiktig...
börja med riktiga klätterställningar

Ja, det kan man ju göra.
Sen när man har bemästrat tekniken så kan man ju bli stans nya superhjälte

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt