Permalänk
Medlem

två frågor ang. video till K750i

1. fungerar duo pro?Exempelvis:http://www.zebramedia.biz/butik/show_one.asp?ID=3473

2. I program som ImTOO så får jag inte någon vettig ljudkvalitet på filmen. När jag ställer upp Bitraten så blir det fortfarande lika knastrigt. och filen blir inte större, vilket borde tyda på att programet har kvar samma skitkvalitet.

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, duo pro funkar. Det är väl pro man får med?
/Thomas @ mobilen

Edit @ datorn: Det var tydligen inte pro man fick med. Hoppas på svar jag med isåfall, funderar på en 512/1024MB duo pro.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk

Enligt SonyEricssons hemsida så ska pro dou fungera:
"Med 34 Mbyte internminne och stöd för Memory Stick PRO Duo™ kan du lagra all underhållning du vill."

Så det är nog bara att köra på tror jag, men ni kan ju kolla själv för säkerhets skull. Dom korten är ju inte billiga. ^^

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem

Japp Pro Duo funkar. Notera att det måste vara Duo, "vanligt" Pro funkar ej.

Permalänk
Medlem

ljudet fixade jag samt att jag köpte en 2gb-sticka pro duo. ska bli soft med några säsonger firends. edit. för den nyfikna så fixade jag ljudet genom att helt enkelt baka in AAC i videofilen istället.

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari