WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med, mitt account är dock nere för tillfället kommer väl upp inte i kommande vecka utan den därpå

Undead - Priest/Mage, prof - tar det som behövs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
personligen gillade jag den. men hade kanske varit snyggare med ögat istället.. fast ratface bidrag är nog snyggast.

jo rat's bidrag är snyggast.. fast gult å svart går alltid ihop.. ögat passade bara inte in där :s

Permalänk
Medlem
Citat:

finns ingen gräns än, men vara online hyffsat mycket

Prophan, ta det du tycker är roligast :), finns lite ont om mages så känner du för det är det super

okej.. jo, jag märkte det.. tycker dock själv att jag e en jävligt bra tank när jag körde RFC med en alt höll jag aggrot hela tiden, det vara BARA jag som fick skada på mej *stolt o skryter högt o ljudligt*

nej men.. har bestämt mej för att joina. kommer va en Undead Mage vid namn Bhalrak, kommer ha mining - engineering (gnomish), alltid velat ha det

Permalänk

Är det ett PvP realm vi talar om?

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem

Måste ha slarvat bort en post jag tänkte posta...

hur som helst jag tycker ratface tabard-bidrag är bäst hitils riktigt snygg och utsendet matchar namnet väldigt bra.

EDIT: ace_of_spades: ja, det är en PVP server

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ace_of_spades
Är det ett PvP realm vi talar om?

japps! på onsdag släpper blizzard en ny pvp realm, Haumarush

Permalänk
Medlem

Tog mig friheten att sammanställa en lista för raser och klasser i guilden än så länge. Vissa är preliminära, obestämda osv, men det kan ju ändå ge en fingervisning om vad man INTE ska köra om man vill vara unik.

Orc:10
Undead:15
Tauren:8
Troll:1

Shaman:4
Priest:10
Warrior:11
Warlock:4
Mage:6
Druid:2
Hunter:2
Rogue:7

Om jag får skulle jag gärna vilja vara med. Skriv upp mig som en Troll hunter (mest unika combon ) skinning - leather tills vidare.

EDIT: Som förslag på guildnamn föreslår jag Petite Sophisticate. Skulle varit coolt att se en tauren springa runt med det namnet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesoj
Tog mig friheten att sammanställa en lista för raser och klasser i guilden än så länge. Vissa är preliminära, obestämda osv, men det kan ju ändå ge en fingervisning om vad man INTE ska köra om man vill vara unik.

Orc:10
Undead:15
Tauren:8
Troll:1

Shaman:4
Priest:10
Warrior:11
Warlock:4
Mage:6
Druid:2
Hunter:2
Rogue:7

Om jag får skulle jag gärna vilja vara med. Skriv upp mig som en Troll hunter (mest unika combon ) skinning - leather tills vidare.

EDIT: Som förslag på guildnamn föreslår jag Petite Sophisticate. Skulle varit coolt att se en tauren springa runt med det namnet

nice info, får står på första sidan.

du är välkommen

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

nice info, får står på första sidan.

du är välkommen

Man tackar.

Permalänk
Medlem

Hej alla Svenska WOW Fans.
Jag vill också vara med i denna Svenska Guilden.
Jag ska va:
Namn:Grome/Troll / Shaman (Skinning / Leatherworking).
Vid villken tid kommer servren komma upp? och tid ska vi börja?
Cya

Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com

Permalänk

Några tabardförslag:

Permalänk
Medlem

Midvinter... bilder?

EDIT: nu kom dom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StltcH
Jag ska va:
Cya

Servern kommer antagligen upp efter maintinece, dvs. kl. 11.00 om inget går snett. Atwa har sagt att han kommer starta guilden så fort servern kommer upp.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StltcH
Jag ska va:
Cya

jag kommer skynda till orgrimmar när servern går upp efter maintence och skapa, bara msga mig

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

då måste du grinda upp 10s snabbt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
då måste du grinda upp 10s snabbt

jo.. :), men det går bra ska jag lova

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Okey Bra

Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com

Permalänk

ska vi bara ta in svenskar i guilden?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

sign me up!

UD/Rogue

Visa signatur

Var snäll och sitt ner.

Permalänk
Medlem

skulle oxå va bra att fixa ventrilo eller TS för guildet, o bestämma om vem som kommer hosta den.

biohazard: jag personligen gör detta mest för att spela med svenskar jag vill helst ha endast svenskar (kanske norrmänn oxå, de förstår man någorlunda från )

Permalänk
Medlem

vill gärna ha nån som kan stå för hemsida/forum/vent, behöver inte vara samma person, men nån på varje.

Helst nu skulle vi vilja ha in av dom klasser vi inte har så mycket av!. inget måste men en vädjan

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
skulle oxå va bra att fixa ventrilo eller TS för guildet, o bestämma om vem som kommer hosta den.

biohazard: jag personligen gör detta mest för att spela med svenskar jag vill helst ha endast svenskar (kanske norrmänn oxå, de förstår man någorlunda från )

Ventrilo eller Ts kan man fixa sen när man är lvl 60 och ska till hög lvl instance.

jo jag vill också bara ha svenskar, blir skönare så. Norrmän är väl också ok Fast kanske lite senare om vi vill bli en stor guild så måste man ta in andra folk än bara svenskar.

EDIT: jag kan arbeta ihop en enklare sida på några dagar.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Ventrilo eller Ts kan man fixa sen när man är lvl 60 och ska till hög lvl instance.

jo jag vill också bara ha svenskar, blir skönare så. Norrmän är väl också ok Fast kanske lite senare om vi vill bli en stor guild så måste man ta in andra folk än bara svenskar.

det är ju skönt att sitta och snacka när man questar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

EDIT: jag kan arbeta ihop en enklare sida på några dagar.

tror du vi behöver expandera utanför rikets gränser? vi har ju fått ihop över 40 pers på 6 timmar (räknat från då denna tråd startades)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kan kanske iallafall stå för webhost, kan dock inte göra hemsidor pga. endast HTML/CCS kunskaper :/

Permalänk
Medlem
Citat:

det är ju skönt att sitta och snacka när man questar

precis min tanke.. då kan man köra guild runs i låg lvl instances oxå o slippa skriva alltihopa hela tiden. man gör sina runs snabbare pga. att man slipper den lilla men ändå tid som det tar att skriva hur man ska göra o så. så tänker jag iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly

tror du vi behöver expandera utanför rikets gränser? vi har ju fått ihop över 40 pers på 6 timmar (räknat från då denna tråd startades)

jo men det behövs minst 80 pers eller mer för att det ska fungera bra senare. Om det nu inte är 40 pers som är online 24/7.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

jo men det behövs minst 80 pers eller mer för att det ska fungera bra senare. Om det nu inte är 40 pers som är online 24/7.

¨

i min guild är vi 56st

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Helst nu skulle vi vilja ha in av dom klasser vi inte har så mycket av!. inget måste men en vädjan

Jag kan tänka mig vara med och köra Troll / Mage.

Kommer inte bli den mest aktiva spelare pga av att jag håller på lvla en alt, men vore kul att haka på.

Permalänk
Citat:

¨

i min guild är vi 56st

och när ni ska köra högre lvl instance så är ni 40 pers direkt eller?

Visa signatur