WoW Guild @ Haumarush!! se hit :>

Permalänk
Medlem

Fan vad många som är intresserade, kan ju bli riktigt bra

#unseen.wow som sagt. Quakenet.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Använder mig inte av irc... har aldrig tyckt det varit intressant. Men när man ska ladda ner mIRC det från mirc.com så är det trialversion.

Vilken är den senaste mirc, som är gratis? (utan att man ska behöva registrera sig etc)

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

jag är med. ska vara tauren warrior
har även en till kompis som är med han också tauren warrior och en till kompis är osäker på vad han ska va men vi är 3 som är med i guilden

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Sgt_D, du behöver inte regga dig med mIRC, du måste bara vänta nån sekund varje gång du öppnar det innan du kan använade det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
jag är med. ska vara tauren warrior
har även en till kompis som är med han också tauren warrior och en till kompis är osäker på vad han ska va men vi är 3 som är med i guilden

skriv gärna lite mer tydligt så atwa kan skriva upp dig i första inlägget i tråden
Liksom namn eller nick följt av ras och klass.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med.

ÄNDRA MINA CLASSES!

Tauren Shaman/Druid/Warrior

Undead Mage

Kommer gå åt helvete och välja.

Får se vilken klass som behövs mest så är jag den.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
skriv gärna lite mer tydligt så atwa kan skriva upp dig i första inlägget i tråden
Liksom namn eller nick följt av ras och klass.

ok..

jag - tauren / warrior - namn ej bestämt - blacksmithing - weaponsmith/mining

kompis - tauren / warrior - namn ej bestämt - engineering/mining

kompis2 - ** / shaman/mage - namn ej bestämt - vet ej/vet ej

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Omröstning: Bra - Dålig?

EDIT: notera, den kanske inte ser exakt likadan ut in-game, färgerna på bilden är inte exakt samma färger som finns in-game.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
ok..

jag - tauren / warrior - namn ej bestämt - blacksmithing - weaponsmith/mining

kompis - tauren / warrior - namn ej bestämt - engineering/mining

kompis2 - ** / shaman/mage - namn ej bestämt - vet ej/vet ej

säg nick till dem, kan inte bara skriva "kompis - tauren warrior"

RatFace, riktigt snyggt

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/tabbard.jpg

Omröstning: Bra - Dålig?

EDIT: notera, den kanske inte ser exakt likadan ut in-game, färgerna på bilden är inte exakt samma färger som finns in-game.

Bra! Jag tycker åtminstone den där ikonen ska finnas med.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

sgt_D: håller med, den passar in med namnet.

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av atWa
[B]säg nick till dem, kan inte bara skriva "kompis - tauren warrior"

okej, du fick dom i mirc.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]

Permalänk
Permalänk
Medlem

Dom 2 sista var alliance tabards såg jag direkt.

Kändes mera paladin över dom.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Dom 2 sista var alliance tabards såg jag direkt.

Kändes mera paladin över dom.

mm du hade rätt, gillade den första. men gillade ratfaces lite mer

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

tycker Rat's tabard är riktigt snyggt, my vote on ratface!

Permalänk
Medlem

Håller med, Ratface's tabard är snyggast hittills

Visa signatur

Permalänk
Medlem

om vi var alliance hade jag votat på sista första har svart bakgrund som jag inte gillar (notera: min åsikt är inte allas ) oc handra var också lite alliance :/

Permalänk
Medlem

Tänkte inte på att vi skulle spela horde.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

http://www.worldofwar.net/tabardtool/tabbard.php?bc=6&fc=15&f...

sj tycker jag rat's är snyggare.. ville att det ska vara några att rösta mellan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chipen
http://www.worldofwar.net/tabardtool/tabbard.php?bc=6&fc=15&f...

sj tycker jag rat's är snyggare.. ville att det ska vara några att rösta mellan

personligen gillade jag den. men hade kanske varit snyggare med ögat istället.. fast ratface bidrag är nog snyggast.

När servern öppnar på onsdag, kommer jag göra min char, och skynda till orgrimmar, för att fixa guilden, msga atwa sen.

Visa signatur

Permalänk

jag är med!

Ska spela som en undead priest. och ska ha enchantment som profession.

Tror inte det är så smart att börja välja tabard just nu ?
Har vi någon hemsida eller ett forum?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
jag är med!

Ska spela som en undead priest. och ska ha enchantment som profession.

Tror inte det är så smart att börja välja tabard just nu ?
Har vi någon hemsida eller ett forum?

lika bra att få allt klart,

nej vi har inte en hemsida eller ett forum än, men vi jobbar på det

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan tänka mig att vara med och leka lite. Dock verkar det vara fruktansvärt mycket warriors och präster, heh.

Mitt förstahandsval blir orc warrior. Är inte det önskvärt får det väl bli en "imbaman". Hybrider4tehwin!

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem

Hur mycket måste man spela för att platsa i guilden?

Permalänk
Medlem

Orc Warlock - Tailoring / Herbalism

Permalänk
Medlem

jag skulle kunna tänka mej o va med, har alltid velat va med i en svensk guild
har en UD mage som main, plus MÅNGA alts. vet ej vilken slags class jag vill va nu.. funderat på att göra ännu en UD mage, kan kanske va rätt tråkit att köra allt från början men det e ju alltid bra att ha extra erfarenhet om hur man spelar classen. plus att jag älskar mages, o vad de kan göra. tycker om att spela dem.. va tycker ni?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Hur mycket måste man spela för att platsa i guilden?

finns ingen gräns än, men vara online hyffsat mycket

Prophan, ta det du tycker är roligast :), finns lite ont om mages så känner du för det är det super

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
jag skulle kunna tänka mej o va med, har alltid velat va med i en svensk guild
har en UD mage som main, plus MÅNGA alts. vet ej vilken slags class jag vill va nu.. funderat på att göra ännu en UD mage, kan kanske va rätt tråkit att köra allt från början men det e ju alltid bra att ha extra erfarenhet om hur man spelar classen. plus att jag älskar mages, o vad de kan göra. tycker om att spela dem.. va tycker ni?

Känner ungefär likadant. Har haft skitmånga alts (vilket får en att tröttna med att börja på nya hela tiden), men det får bli en rogue eftersom jag har mest erfarenhet av dom. Samt att jag har alltid gillar den klassen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Känner ungefär likadant. Har haft skitmånga alts (vilket får en att tröttna med att börja på nya hela tiden), men det får bli en rogue eftersom jag har mest erfarenhet av dom. Samt att jag har alltid gillar den klassen.

tar att jag ska skriva upp dig som rogue?

och roligare att starta ny med massa andra

Visa signatur