Permalänk

Photoshopade bilar bilder!

Hej!

Jag tänkte lägga upp några av mina bilar som jag moddat lite i photoshop....skriv gärna vad ni tycker, vissa är bra andra är mindre bra! Ni får gärna lägga upp bilar som ni själva moddat!

Här är länken till mina http://d4rling0.tripod.com/photos/index.album?i=4

Permalänk
Medlem

En gammal bild som tyvärr aldrig blev klar. Började på verison två där den var orange, (fanns på ÖÄ ett tag) tyvärr så försvann den i en hdd krash.
Den ser lite konstig ut eftersom den aldrig blev klar. Fronten skulle mörkas ner för att passa kjolpaketet, skuggan under bilen skulle fixas och lite annat smått och gott.

Orginal:

Efter en stund i photoshop:

Visa signatur

"Sleep is one of those funny things about being a human being" - Marshall Brain
"Mike broke the hubble, Mike broke the hubble" - Mystery Science Theater 3000
"Det finns inget som kan kallas skrot!" säger Mulle Meck, "bara gamla saker som går att använda på nya sätt. Rulla ut och rulla på."

Permalänk
Medlem

snajsigt

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Power
[B]En gammal bild som tyvärr aldrig blev klar. Började på verison två där den var orange, (fanns på ÖÄ ett tag) tyvärr så försvann den i en hdd krash.
Den ser lite konstig ut eftersom den aldrig blev klar. Fronten skulle mörkas ner för att passa kjolpaketet, skuggan under bilen skulle fixas och lite annat smått och gott.

Orginal:
*Bild*

Efter en stund i photoshop:
*Bild*

Satan va snyggt det blev... hur fan har du lyckats få till det där. Är det bara att kunna hantera skuggor och mörka områden rätt?:)

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem

dInmIn: Har man bara tålamod och lite tur, som att hitta delar som passar rätt bra redan från början, så är det inte så svårt att få till en rätt bra bil.

Visa signatur

"Sleep is one of those funny things about being a human being" - Marshall Brain
"Mike broke the hubble, Mike broke the hubble" - Mystery Science Theater 3000
"Det finns inget som kan kallas skrot!" säger Mulle Meck, "bara gamla saker som går att använda på nya sätt. Rulla ut och rulla på."

Permalänk
Medlem

hehe, stiligt. men det måste suga förjävligt att gå ut i garaget och studera originalet sen..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Här är en liten modd jag gjorde en gång.

Visa signatur