Permalänk
Medlem

GTA resume!?

Hörde något om att man kunde "resuma" uppdragen så man slapp all onödig körning, stämmer detta? i så fall hur?

För mig att jag fick informationen i spelet också, men jag hann inte riktigt med att läsa....

Permalänk
Medlem

Det funkar inte hela tiden, men när det gör det så är det bara att trycka på Y.

Permalänk
Medlem

Ok, så om man tillexempel har blivit "wasted" så skall man bara trycka Y när man kommer ut från sjukan!?

Permalänk
Medlem

Nej. Om du har tagit uppdraget och kört en lång bit med t.ex bil och dör när du väl är framme, kan du nästa gång du tagit uppdraget trycka på Y så behöver du inte åka den långa vägen med bil igen.

Min svenska har försämrats kraftigt under sommaren känner jag, haha.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk

Antar att detta bara gäller GTA och inte GTA SA?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Det gäller GTA:SA också eller enbart, kommer inte ihåg detta i tidigare GTA...

Permalänk

Bara GTA:SA.

Händer dock nästan aldrig, bara några gånger precis i början.. dom verkar ha glömt det visst.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Som sagt, det händer bara på vissa uppdrag där man kör långa dryga sträckor som från en stad, till en annan. När detta är möjligt så kommer det upp en hjälptext uppe i högra hörnet (Tror jag det var) som frågar om du vill skippa den långa åkturen. Då använder man dom vanliga "Yes" och "No" knapparna för att svara. Detta förekommer när du gör om ett uppdrag efter att ha gjort samma innan så långt att du har kört den långa sträckan till en viss punkt, men sedan dött eller dylikt.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Samma sak i Vice city där man dör så kan man ta en taxi å hamna vi uppdrags stället

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981