Bilder på Metal Gear Solid 4

Permalänk
Medlem

killzone trailern var inte riktigt eller vad man ska säga

Permalänk
Avstängd
Citat:

Raiden will also return, series producer Hideo Kojima reveals to the magazine. The new Raiden will apparently be so cool that you'll rethink your opinion of the Raiden from MGS2. The TGS trailer will give us a first look at Raiden's next generation debut.

IGN

ge mig trailern nu!!

Permalänk
Medlem
Citat:

In addition to multidimensional enemies, Kojima promises a new element of psychological warfare with MGS4. In past installments, enemies have simply targeted the player with attacks, something that Kojima refers to as being unnatural. Kojima asks, what if the enemy were to threaten the player -- what kind of psychological effect would that have on the player's concentration and ability to move? Sadly, he doesn't go into specifics.

Kan knappt bärga mig!

Hoppas fienderna kan lura en, t.ex att man som spelare tror att fienden inte sett en, men när man smyger bakom honom så vänder soldaten om och börjar panga på med k-pisten.

Visa signatur

.

Permalänk

hoppas vakterna inte är lika dumma som i dom andra spelen.

*knock knock*huh,what was that noise*searching* hmmm,probably nothing....3 sekunder senare*knock knok* what was that noise*searching* nothing...och sådär kan man fortsätta utan att dom ens börjar misstänka att det var nått där istället för ingenting=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
hoppas vakterna inte är lika dumma som i dom andra spelen.

*knock knock*huh,what was that noise*searching* hmmm,probably nothing....3 sekunder senare*knock knok* what was that noise*searching* nothing...och sådär kan man fortsätta utan att dom ens börjar misstänka att det var nått där istället för ingenting=/

"Oh, it's just a cardboardbox..."

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
"Oh, it's just a cardboardbox..."

haha:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Jag skulle tro att det är Naked Snake (Big Boss) på bilderna, inte Solid Snake som vissa verkar tro. Han förlorade ena ögat i MGS3.

Permalänk

men det var väl höger öga han förlorade?

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
hmmm får ta och klara mgs1 som ligger här hemma.
måste bara påpeka att det är riktigt störigt att man bara kan springa/krypa i spelet. jag saknar ett smygar läge.

ta det lite lungt med jogpaden så går snake

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
men det var väl höger öga han förlorade?

Kommer faktiskt inte ihåg. Men om så är fallet så är det säkerligen inte Naked Snake på bilderna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XyliX
Jag skulle tro att det är Naked Snake (Big Boss) på bilderna, inte Solid Snake som vissa verkar tro. Han förlorade ena ögat i MGS3.

Ehh... Big Boss är ju död han dog ju innan MGS1, MGS3 är ju innan MGS1.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk

1 Om jag kommer ihåg rätt så är det fel öga som ni tänker på, ögonlappen(hi-tech) sitter alltså på fel öga.
2 Snake åldras mkt snabbare pga att han är en klon.
3 Ögonlappen kommer användas till att få den lilla gay-roboten att spana. (från kojimas gamla spel snatchers)
4 Ge mig trailern nu!!!! Jag ska fan dedikera morgondagen att fåtag på den!

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/metalgearsolid4/preview...

"Whether or not this footage warrants such a grandiose statement will soon be for you to decide--it's reported that Kojima Productions will post the trailer itself on the MGS4 site at the close of TGS' first day, just a few hours from now."

Så vi slipper hand-cam-filmklipp alltså, hurra!

http://www.konami.jp/gs/kojima_pro/japanese/mgs4_04.html

"Coming Soon..." står det just nu.

Visa signatur

.

Permalänk
Avstängd

vi skulle ju få se nya raiden i trailern man såg han då inte

om inte han har gått och blivit en sån där mini metal gear :/

Permalänk
Medlem

Tråkig trailer...

Visa signatur

"You are rotting, maggots in your coffin."
AMD64 3500+ | GeForce 6800LE | 1GB RAM

Permalänk
Medlem

Snyggt som fan är det, Att snake är gammal är okej men ta bort mustachen!

Kul att roboten använder sig av en cell-processor. Smygreklam från sony?

Permalänk

Snarare skämt från Konami/Kojima

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem

Tycker att han är rätt äcklig. Jag tycker inte att huvudet/ansiktet passar kroppen, det ser ut som en spännig pensionär. Annars blir det säkert bra. Synd bara att det troligtvis inte kommer till PC . Har bara spealat MGS1, fast det var åandrasidan riktigt bra. Funderar på att köpa MGS2: Substance till PC, är det bra? Har förresten nån sån adapter som man kan koppla PS1 kontroller till PC:n.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smolk
Tycker att han är rätt äcklig. Jag tycker inte att huvudet/ansiktet passar kroppen, det ser ut som en spännig pensionär. Annars blir det säkert bra. Synd bara att det troligtvis inte kommer till PC . Har bara spealat MGS1, fast det var åandrasidan riktigt bra. Funderar på att köpa MGS2: Substance till PC, är det bra? Har förresten nån sån adapter som man kan koppla PS1 kontroller till PC:n.

spela mgs på pc? är du galen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
spela mgs på pc? är du galen?

Jo, men jag har en PS1 kontroll Jag har MGS1 till PSX.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem

Fyfan...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk

Jag tycker det är fätt fräckt endå, att karaktärerna åldras sådär:D

Fast jag tycker inte det riktigt är så "snake" över honom, man ska åtminstone kunna se att det är snake även när han inte har panbandet eller skydds/dykar dräkten på sig.

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem

Metal Gear Solid 4 TGS Trailer

QuickTime High Quality -126MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sheytan
Metal Gear Solid 4 TGS Trailer

QuickTime High Quality -126MB

*Tankar* Tack för länken

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

fan dom har klippt länken

Permalänk
Medlem

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Lite bilder, Ser jävligt ballt ut

EDIT: Ähh

Visa signatur

"Chewing gum is really gross, chewing gum I hate the most."
It´s only funny until someone gets hurt, then it´s hilarious.

Permalänk

Länken är ju borta! =(

Permalänk
Medlem

Ok jag gör ett nytt försök, här är en annan länk

Filmen är från G4

Here is the 720x480 version with sound

Spelet är skitsnyggt

Jag hade inte tänkt att köpa PS3 (har förbokat Xbox 360) men kommer nog köpa en PS3 efter första prissänkningen.

Permalänk

Är det bra bild?