vill ta bort Windows media player

Permalänk
Avstängd

vill ta bort Windows media player

Jag har ett problem och vill ta bort detta onda programm, vet någon vad jag ska skriva i "kör" för att ta bort det?

Visa signatur

[b]I LOVE MY PS2

Permalänk
Medlem

ok detta ska nog funka:

1.gå in på kontrollpanelen
2.klicka dig vidare till ta bort/lägg till program
3.när du är inne i menyn ser du att det finns lite olika saker till vänster. leta upp lägg till/ta bort windows komponenter
4.välj mediaplayer o avinstallera

vet inte om du redan har prövat detta, men det kan gå!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b132
ok detta ska nog funka:

1.gå in på kontrollpanelen
2.klicka dig vidare till ta bort/lägg till program
3.när du är inne i menyn ser du att det finns lite olika saker till vänster. leta upp lägg till/ta bort windows komponenter
4.välj mediaplayer o avinstallera

vet inte om du redan har prövat detta, men det kan gå!

Lånar tråden en sekund, jag va inne och tittade där och såg att internet expolerer låg där, har hört många som klagar på att det ej går att ta bort, det bör ju funka att ta bort det på detta sättet eller?

Visa signatur

#unsure

Permalänk
Medlem

hmm..kanske bra och har kvar det för windows update?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edoN
Lånar tråden en sekund, jag va inne och tittade där och såg att internet expolerer låg där, har hört många som klagar på att det ej går att ta bort, det bör ju funka att ta bort det på detta sättet eller?

stämmer!

Permalänk
Medlem

Du kan inte ta bort Windows Media Player helt ifrån WinXP eftersom programmet är integrerat i operativsystemet. Försöker du ta bort det ifrån "lägg till/ta bort windowskomponenter" så kommer du att märka att endast genvägarna försvinner.

Visa signatur

Din sökning - läsningsvänlig - matchade inte något dokument. Your search - site:sweclockers.com mats-ats - did not match any documents.

Permalänk
Medlem

Du kan ta bort den med nlite (kräver ominstallation av windows dock) eller med xplite.
(bara att googla)

Permalänk
Medlem

Ja du kan ta bort det med nLite världen bästa program, har själv tagit bort bäde internet Explorer samt Media player M.M .

Visa signatur

Asus G1s