Maestro till PayPal

Permalänk

Maestro till PayPal

Det är så att jag har kopplat mitt Maestro till ett e-kort MasterCard men när jag ska registrera det på PayPal så blir det denied. Nån som har lyckats registrera sitt Maestro på PayPal? Annars blir det att jag skaffar ett Visa utan kredit.

Permalänk
Sötast

Man registrerar inte ett Maestro med e-kort, utan man registrerar ett Mastercard via e-kort, och ja det funkar utan problem. (Men givetvis kan det vara smart att ha pengar på kontot, annars blir det garanterat Denied)

Permalänk

Jo asså jag har reggat det som ett Mastercard med pengar på det men funkar ej.

Edit: Var bara att välja flergångsköp så funkade det.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=Twister=-

Edit: Var bara att välja flergångsköp så funkade det.

Skumt, flergångsköp är ju bara fler månader

Permalänk
Hedersmedlem

Jag band först ett temporärt e-kort till PayPal men fick sen en massa problem när e-kortet gick ut. Slutade med att jag fick plocka bort min användare på PayPal och skapa en ny. Så jag rekommenderar att binda ett riktigt kort till kontot om det är möjligt.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

måste man ha ett kreditkort för att kunna koppla till paypal,eller räcker ett mastercard bankkort ?

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem

räcker med bankkort..

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

räcker ju även att göra en insättning i värsta fall..

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Jag band först ett temporärt e-kort till PayPal men fick sen en massa problem när e-kortet gick ut. Slutade med att jag fick plocka bort min användare på PayPal och skapa en ny. Så jag rekommenderar att binda ett riktigt kort till kontot om det är möjligt.

Konstigt... Jag skapar ett nytt e-nummer varje gång till paypal. Dessutom byter jag adress varje gång oxå, beroende på att jag har flyttat en massa

Visa signatur

A legacy of pride, A future of promise
gusvo085.mine.nu

Permalänk
Medlem

"This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card"

Får detta meddelandet när jag ska koppla mitt mastercard till paypal. Är det för att jag inte har pengar på kontot?vilket jag inte har. Eller för att jag är under 18 och handelsbanken lagt in någon slags spärr. Kortet godkändes när reggade ett konto hos apple.se

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz