Permalänk
Medlem

Jag har en kompis här som skulle köpa åbäket igår, men den var slutsåld. På första dagen
Själv passade jag på att åka in till stan idag, men den största elektronikbutiken var psp helt slutsåld på, fast nintendo ds hade dom ett bra lager av

Jag som hade hoppats att få pilla lite på psp irl tillslut, men icke :/

Visa signatur

I am a shaman, magician
The sun is purple, 3D dimensions
I am for mental extensions.

Permalänk
Medlem

ismannen: Får man fråga vad du gör i Sendai, Japan?

Permalänk

Aa faktiskt vad gör du där?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur mycket MP3låtar rymmer den?

Permalänk

så många som får plats på minneskortet?

den skeppas med ett litet (32MB) minneskort...

Visa signatur

Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.4 GHz 4,00 GB RAM ATI HD 4670 TSSTcorp DVD+-RW TS-H553A Windows XP Home SP3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sassafras
så många som får plats på minneskortet?

den skeppas med ett litet (32MB) minneskort...

Det skeppas utan minneskort, om man inte köper value paketet

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Usch att spela på handhelds. Sen måste man punga ut med 400-500 kr för mediokra titlar. Vampire Chronicles ser ju ut som ett skämt! Fan så mycket roligare att spela emulerade CPS2 spel på sin laptop. Om det kommer ut nån form av backup lösning till PSP eller modchips så KANSKE jag är intresserad eller om den har handdatorfunktioner. Att den saknar touch-screen är lite B tycker jag.

Permalänk
Medlem

Jag har en psp! Den e rätt grym o grafiken e imponerande! Måste beställa ett minneskort på 1gb så att jag kan fylla den med film, foton och mp3!!! MUMS!!!! Är d nån som vet hur stora minnen man kan ha i den?

Permalänk

Jag har oxå en PSP+Ridge Racer!

Till salu, om någon är intresserad?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goodfellas
Jag har oxå en PSP+Ridge Racer!

Till salu, om någon är intresserad?

lol varför besvära sig att köpa och sen sälja ?

Permalänk

För att de har använt den och fått en smak av den och nu kan de kanske sälja den för ett högre pris eller samma pris.TÄNK LOL!!!!!!!!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Enda användningsområde jag skulle kunna tänka mig vore om den hade xvid/divx-uppspelning..Vore skönt att kunna glutta på något tv-avsnitt på bussen hem!

Den var ju ganska billig!

// peakk

Visa signatur

AMD 64 +3400 ; 1024 Mb ram ; 9800 XT ;1 x 74,3 Raptor ; 2 x 160 GB Seagate ; VP201s 20.1" TFT:

Permalänk
Medlem

En psp klarar av mpeg 4! Det finns en ultraenkelt program som konverterar filmer i alla format så som divx,xvid dvd m.m. så att den passa speciellt för psp! Det har jag på min! fast bara en liten film då jag bara har 32mb minne! ska köpa 1gig om en vecka eller så! då blir d sagan om konunges återkmst i dvd-kvalite på tåget hehe!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nacud
En psp klarar av mpeg 4! Det finns en ultraenkelt program som konverterar filmer i alla format så som divx,xvid dvd m.m. så att den passa speciellt för psp! Det har jag på min! fast bara en liten film då jag bara har 32mb minne! ska köpa 1gig om en vecka eller så! då blir d sagan om konunges återkmst i dvd-kvalite på tåget hehe!

Vad heter programmet och vart kan jag få tag i det?

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem

hehe detta inlägg la jag in för typ 9månaders sen! minns inte vad programmet heter! kolla på www.pspupdates.com