Hur får man tillbaka borttagna filer? *panik*

Permalänk
Medlem

Hur får man tillbaka borttagna filer? *panik*

Nån som vet hur man gör för att få tillbaka filer som man har råkat ta bort med "shift+delete"?

Råkade ta bort en massa filer som jag absolut inte ville bli av med.
ÅNGEST!!!

Nån som vet hur man gör?

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Gäst

Denna sägs vara bra för detta ändamål >> Recovery

Det ligger många trådar om detta ämne på forumet.

Permalänk
Medlem

active@ undelete funkar mycket bra på att plocka up pdet mästa dock är det ej gratis... frågan är bara hur viktig infon på disken är för dig

IBAS tar ju runt 7-9 tusen kr för att fixa tillbaka allt på din hdd (och deras ratio är typ 99%)

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tune up utilities 2006 klarar detta samt mycket mer, väldigt bra program. Lyckades själv alt + deleta en hel 3,5 Gb mapp innan idag vilket fick mig att kallsvettas och må dåligt i samma ögonblick jag upptäckte mitt misstag. Men jag bara sökte på det jag tagit bort och programmet hittade det (plus massa andra saker) och det var bara att återställa.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

Gåre att få tebax info från HD ifall man formaterar?
Om man glömmer att spara något som man inte velat ta bort. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soviac
Gåre att få tebax info från HD ifall man formaterar?
Om man glömmer att spara något som man inte velat ta bort. :/

ja, det är nog tom. bättre än om du bara tagit bort eftersom chansen att delar av filen skrivits över borde vara rätt liten eftersom man lixom inte har använt datorn efter formateringen..

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!