Permalänk

Alla C&C Spelen förutom Tiberian Sun, här finns låtarna länk.
Painkiller, medge att det är fett skönt att slakta demoner på rad till hårdrock.
Half Life 1&2, riktigt bra låtar då man hör dem vilket inte är så ofta tyvär.
Prince of Persia Warrior Within, bra låtar att slakta saker till.
Det var väll alla jag tycker är bra.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem

Ni kan inte säga att det finns nån låt som får er att tänka mer på spel än Mario sountracket

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Jag har tre favoriter; GTA Vice City, musiken passar otroligt bra till det spelet
Halo, rejält stämmningsfullt
Splinter Cell, älskar det att när nån har sett en så blir musiken snabb och gör en rätt stressad

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Chrono Cross
Final Fantasy (Dom flesta)
Journey to Silius (Andra banan)
Castlevania - Symphony of the night

Permalänk
Medlem

Man kan inte räkna med GTA: Vice City då det är "vanliga" låtar och inte låtar gjorda speciellt för spelet.

tycker inte jag iallafall.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem

med risk för att låta noobig : OMFG ;P

så många bra förslag på bästa soundtrack, och INGEN nämner Bubble Bobble???! Klart det mest suveräna (och mest trallvänliga) soundtracket ever, så det så.

Visa signatur

Skylt i fönstret hos en japansk kemtvätt:
Ladies, leave your clothes here and spend the rest of the day having a good time!

Permalänk
Medlem

All musik i Zelda: A Link To The Past

Visa signatur

Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.

Permalänk
Medlem

Metroid Prime har fin musik tycker jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mud
Metroid Prime har fin musik tycker jag

Jaja, Metroid Primes musik är riktigt soft. Speciellt i Chozo Ruins.
Eller det är den enda jag kommer ihåg för tillfället iaf

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

- Hell-March!

- Introt till Gran Turismo 1 gav mig rysningar, man blev så mäktigt inponerad av ljudet, grafiken och allt!:D

- Sedan var det någon låt på Destrucktion Derby 2 som var så hårresande bra, men jag kom inte ihåg namnet, artisten och spelet är borta=/

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem

Musiken när man springer runt i Tristram i Diablo.

Permalänk

Beyond Good & Evil har ett riktigt välgjort soundtrack...

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

The elder scrolls morrowind och Metal gear solid 2, den är så UNDERBAR.

Visa signatur

Min dator är antik! AMD athlon processor 899mhz, ATI Radeon 9000 AGP 128MB, 512 mb minne och en fantastisk hårdisk på 28 gb

Permalänk
Medlem

Hela C&C-serien, speciellt Red Alert samt _såklart_ Total Annihilations stämningsfulla musik!

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Inaktiv

Stubbs the zombie: In rebel without a pulse

Permalänk
Medlem

Dune 2
Star Wars Tiefighter
C&C serien

Visa signatur

Dator 1: Venice 3200+ | Asus A8N-e | X800XL | 1GB Pc3200 | Samsung 250GB Sata | Western Digital 250GB Sata | Seagate 200GB Sata | 400W FSP | SB X-Fi Xtrememusic | LG 40x12x12 | Antec SLK3000B
Dator 2: Intel P3 1GHz | Asus TUSC-2c | GF4 Ti4200 | 512MB PC133 | Samsung 80GB | SB Audigy | Coolermaster Cavalier 4

Permalänk

Total annihilation
Mega man 2
C&c serien

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Medlem

Mega Man 2
Silent Hill 2
Zelda: ALTTP
Street Fighter 2

Det är nog favoriterna.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Final Fantasy 9 - Jag älskar speciellt musiken i Black Mage Village.
Bubble Bobble
Monkey Island 1 & 2

Permalänk
Medlem

Battle of Olympus
Mega Man 2

Visa signatur

Keep in mind you should familiarize yourself with what the parameters mean and how they affect you.

Permalänk
Medlem

Är kär i Hellmarch från Red Alert. (första)

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

Secret of Mana, Chrono Cross, Red Alert, Warcraft II

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

Är förvånad att inte fler har nämt Super Marios klassiska soundtrack. Anser jag vara klassiker iaf

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem

Red Alert

Frank Klepacki for president!
:thumbsup:

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk
Inaktiv

Soundtracket till Jade Empire

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mecthor
Monky island spelen. 1-3 dvs

Monkey island ftw.
Som andra också sa, Diablo 2, Red Alerts Hell March, Bubble bobble och Warcraft 2 soundtrack är grymt bra.

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Musiken vid menyerna i Civ IV! Annars är ju Diablo I och II:s soundtrack klassiker, och riktigt bra!

Permalänk

Själv kommer jag ihåg att jag hatade Diablo2-soundtracket. Kanske var det för att jag spelade det så mycket att jag hatade spelet också.

Däremot är mina favoriter Monkey Island temat, Age of Mythology samt det mästa av Jermey Soule.