Permalänk
Avstängd

Behöver hjälp med klockning!!!!!!!

Hej jag har aldrig klockat förut men skulle vilja lära mig nu. Datorn innehåller en Amd Opteron 144 , K8N Neo2 och ett 512 mb ddr ram.
Jag undrar hur man gör och fall det är svårt, eftersom jag inte kan så jätte mycket om datorer, tror ni jag kan klara det ändå?

tacksam för svar!

Visa signatur

hejdå

Permalänk
Medlem

Svaret är att du söker i de klistrade trådarna i det här forumet.

Permalänk
Medlem

Re: Behöver hjälp med klockning!!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av eskiil
Hej jag har aldrig klockat förut men skulle vilja lära mig nu. Jag undrar hur man gör och fall det är svårt, eftersom jag inte kan så jätte mycket om datorer, tror ni jag kan klara det ändå?

Ett tips kan vara att börja kolla på "Klistrad: Samlingstråd för Kylning - Överklockning - Läs innan du skapar en ny tråd!"

Om det sen inte fungerar som man tänkt sig går man lös på Sök funktionen, och om det inte vill sig skapar man en ny tråd

Visa signatur

WS: ASUS P7P55D/i5-750, Hydro H50, XFX6950/2GB, Intel X25-V/2Tb lagring, Corsair VX-550
Server: ASUS, AMD Athlon64 X2 6000+ Scyte Ninja, NVidia GS8400Silent, 2Gb ram, ~4Tb SATA, 500W, CM Stileo500 (tyst)
"-Sometimes all that is needed is a high five. In the face. With a chair!"

Permalänk

Re: Re: Behöver hjälp med klockning!!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Osan
Ett tips kan vara att börja kolla på "Klistrad: Samlingstråd för Kylning - Överklockning - Läs innan du skapar en ny tråd!"

Om det sen inte fungerar som man tänkt sig går man lös på Sök funktionen, och om det inte vill sig skapar man en ny tråd

mycket bra sagt. Och sen när man skapar den nya tråden kommer man med ett specifikt problem och inte med en sån löjlig fråga som trådskaparen kommer med.

Permalänk
Medlem

jag vill också lära mig klocka. Jag har en HP data, jag tycker den är lite slö när jag spelar CS. Det är skit jobbit!!11 Jag kommer max upp i 72 frames / second, eller som ni coola dataexperter säger, FPS *ler*

Snälla, kan ni hjälpa mig.

Ursäkta tråd kapningen

Visa signatur
Permalänk

Mmmmm. Man undrar ju nästan hur många de är som läser genom den nya klockningstråden. Förmodligen bara för att de vill ha svar på en gång. Känns jobbigt att behöva svara på trådar som de snabbt och enkelt skulle kunna hitta i sammlingstråden igentligen.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

*Raderat av xphaze, läs reglerna. Speciellt §1.*

Visa signatur
Permalänk

mazz du kan ändå inte se mer än 72FPS, ditt öga klarar inte mer än de. Så 72 är helt perfekt, 100 är bara onödigt.

Visa signatur

ASUS P5B . Intel Celeron 3.33GHz @ 4.33GHz . A-DATA 2048MB PC2-6400 . XFX GeForce 6600GT 128MB . Samsung 200GB IDE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazz
jag vill också lära mig klocka. Jag har en HP data, jag tycker den är lite slö när jag spelar CS. Det är skit jobbit!!11 Jag kommer max upp i 72 frames / second, eller som ni coola dataexperter säger, FPS *ler*

Snälla, kan ni hjälpa mig.

Ursäkta tråd kapningen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av supercoolakillen
mazz du kan ändå inte se mer än 72FPS, ditt öga klarar inte mer än de. Så 72 är helt perfekt, 100 är bara onödigt.

Ironi?

Visa signatur

AMD64 3700+2.2ghz@10x240 - GeForce 7800GT - Asus A8N-E - 2xkingston 512 mb - WD 200 Gb
Kringutustning: Logitech MX510, Q-pad XXXL, Koss SB45

Permalänk

nej, det är så

Visa signatur

ASUS P5B . Intel Celeron 3.33GHz @ 4.33GHz . A-DATA 2048MB PC2-6400 . XFX GeForce 6600GT 128MB . Samsung 200GB IDE

Permalänk
Avstängd

Re: Behöver hjälp med klockning!!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av eskiil
Hej jag har aldrig klockat förut men skulle vilja lära mig nu. Datorn innehåller en Amd Opteron 144 , K8N Neo2 och ett 512 mb ddr ram.
Jag undrar hur man gör och fall det är svårt, eftersom jag inte kan så jätte mycket om datorer, tror ni jag kan klara det ändå?

tacksam för svar!

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=51767...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazz
jag vill också lära mig klocka. Jag har en HP data, jag tycker den är lite slö när jag spelar CS. Det är skit jobbit!!11 Jag kommer max upp i 72 frames / second, eller som ni coola dataexperter säger, FPS *ler*

Snälla, kan ni hjälpa mig.

Ursäkta tråd kapningen

fps_max 101

Läs CS-faq:en i spelavdelningen samt överklockningsfaq.