Sugen på att spela wow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jak0ob
Vänta undrar bara iafall jag behöver skiva för att spela de 10 dar?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hoyaz
Det finns nog inte någon från sverige som fatta vad du skrev.

Där tror jag du tar fel... Jag tror att det där betydde:
"Jag har fått ett 10-dagars guestpass av en kompis och undrar om jag behöver WoW-skivorna för att spela?"

I så fall är vad jag vet svaret: Ja, du behöver skivorna för att installera spelet (men inte när du spelar).

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Där tror jag du tar fel... Jag tror att det där betydde:
"Jag har fått ett 10-dagars guestpass av en kompis och undrar om jag behöver WoW-skivorna för att spela?"

I så fall är vad jag vet svaret: Ja, du behöver skivorna för att installera spelet (men inte när du spelar).

Må hända att du tolkade texten rätt. Dock läste jag och svara. Eftersom bäbisen inte lärt sig svenska än fattar jag inte vad han ska med ett engelskttalande spel att göra.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Det går i nuläget bara att flytta karaktärer mellan förutbestämda realms. Detta går bara ibland.
Blizzard har redan svarat i forumen att man snart kommer kunna flytta sin karaktär till vilken realm man vill. Men som sagt, det går inte just nu.

jak0ob:
ja du får spela spelet i 10 dagar utan att betala ett jota. Du måste starta om en ny karaktär med ditt riktiga konto sen, vilket är lite synd.

jag spelade iaf vidare på samma karaktär som jag hade på mitt guest account, uppgraderade bara kontot till ett riktigt konto.

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shibby
jag spelade iaf vidare på samma karaktär som jag hade på mitt guest account, uppgraderade bara kontot till ett riktigt konto.

Jag med, kom till lvl 20 rätt fort så uppgraderade med säkert 4-5 dagar kvar.

Permalänk
Medlem

Hhaha mogen Hoyaz, om du inte förstog det där är det nog din svenska det är fel på!

Visa signatur

AMD

Permalänk

Har någon nått guestpass?

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case