Sugen på att spela wow

Permalänk

Sugen på att spela wow

Hej jag e ganska sugen på och testa wow finns det nån trial ute?
MvH Gustav

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Re: Sugen på att spela wow

Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkfox92
Hej jag e ganska sugen på och testa wow finns det nån trial ute?
MvH Gustav

Nej men du kanske kan få ett 10 dagars guestpass av någon snäll själ.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Ohh tack hoppas det finns nån snell själ därute då:P

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Har ett acc och har en Tauren 60 warrior på Sunstrider. Dock ska jag byta till Silvermoon pga att mina polare är där. Vad ska jag köra? Jag gillar Warrior stuket och kan tänka mig Horde.

Dwarf Warrior, vad har dom för egenskaper osv?
Orc Warrior, -#- ?
Shaman kanske?

Förslag tack

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | 1 GB Ram | Nvidia GeForce 6600 GT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sit
Tjenare!

Har ett acc och har en Tauren 60 warrior på Sunstrider. Dock ska jag byta till Silvermoon pga att mina polare är där. Vad ska jag köra? Jag gillar Warrior stuket och kan tänka mig Horde.

Orc Warrior, -#- ?
Shaman kanske?

Förslag tack

du ska byta till silvermoon då säger jag välkommen till lagforce

Visa signatur

Hp Pavilion 1224eo

Permalänk

Har någon nått guest pass jag kan få :)?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fireball
du ska byta till silvermoon då säger jag välkommen till lagforce

va det en guild eller va det en pik på att servern är laggig?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tjenare!

Orc Warrior, -#- ?
Shaman kanske?

Förslag tack

Har för mig att jag läste någonstanns att blizz kunde flytta accounts över servrarna, jag e dock inte säker på detta men värt för dig att kolla upp/maila blizz?

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

va det en guild eller va det en pik på att servern är laggig?

japp den severn är så satans laggig så där har dom döpt ironforce till laggforce

Visa signatur

Hp Pavilion 1224eo

Permalänk

Varför döpte dom om Ironforge till Ironforce?

Det går att flytta karaktärer mellan vissa serverar, finns en lista på blizz forumet nånstans har jag för mig.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Citat:

Tjenare!

Orc Warrior, -#- ?
Shaman kanske?

Förslag tack

Troll Shaman = Imba

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av BattleAngel
[B]Varför döpte dom om Ironforge till Ironforce?

ok då laggforge

Visa signatur

Hp Pavilion 1224eo

Permalänk
Medlem

The Character Move feature is currently closed. We are continuing to monitor realm populations, and are keeping the option in mind to re-open Character Moves in the event any realms become overpopulated. In addition, we are looking into the possibility of allowing customers more freedom in transferring to realms of their choice in the future. No further details are currently available concerning this feature, but any new information (regarding this or similar services) will be posted on www.wow-europe.com as soon as it is available.

Startade en Shaman på Silvermoon. Har ju en lvl 34 Orc Shaman på "Lightnings blade". (= tunga grejer

BattleAngel: Hittar du listan vore det kalas. Har aldrig varit inne där, b ara kaos för mig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har alla glömt topicen elr?

Permalänk
Medlem

Kan ingen bara sicka ett PM eller?

Permalänk

jag vill bara säga en sak innan du kaffar wow om du går i skolan aå kommer du inte kunna sitta still på lektionerna för du vill hem och spela wow

Visa signatur

nzxt nemesis,athlon 64 3200+,powercolor x800gto 256mb,epox,2*512 ram.

Permalänk
Citat:

Tjenare!

Orc Warrior, -#- ?
Shaman kanske?

Förslag tack

Nooooo gör inte en shaman på Silvermoon - vi har tillräckligt Men kör gärna horde om du inte vill vänta flera timmar i BG-köer. Alliance är långt fler än oss horde - så när vi horde vill spela bg behöver vi inte vänta så länge

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
har alla glömt topicen elr?

Tänkte hålla ner antalet wow-trådar.. Och jag va ju me sugen på wow så.. ?

Oneofakind: Okej, har inte börjat än så. Synd att "movement" grejen är off just nu. Då hade jag bara flyttat min 60 warrior. Pallar ju inte undead warrior eller nått annat trolleritjaffs

:S

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NZXT_LORD
jag vill bara säga en sak innan du kaffar wow om du går i skolan aå kommer du inte kunna sitta still på lektionerna för du vill hem och spela wow

Skulle också vilja inflika att det mest troligt kommer att påverka ditt liv, VÄLDIGT mycket.
Tänk efter! TÄNK EFTER.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Skulle också vilja inflika att det mest troligt kommer att påverka ditt liv, VÄLDIGT mycket.
Tänk efter! TÄNK EFTER.

Beror väl på hur ens liv ser ut och hur man är som person..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monkeh

Definitivt. En del klarar av att lira det någon timme då och då och får inte "abstinens". Tyvärr är inte jag sån. Därför var jag tvungen att sluta. Tyciker du ska testa, men märker du att det tar alldeles för mycket tid, sluta med det innan du fastnat.

Permalänk
Medlem

För att få en 10 dagars trial, måste man ha då ha köpt spelet?

Eller kan man testa 10 dagar gratis direkt på datorn?

Visa signatur

AMD

Permalänk
Medlem

10 dagars trial är ett Guest Pass som följer med när man köper spelet som du kan låna ut till en kompis eller nått. När du köper spelet ingår åxå en gratis månad som du själv andvänder.

Fördelen är om du är lätt uttråkad och har ett annat spel att lira. Själv blir jag less som fan om jag dör eller det blir samma sak over and over då stänger jag ner och kör bf2 sen nästa dag kan ja lira wow 2-3 timmar igen:P

Permalänk
Medlem

Men jag känner endel som har det, kan jag bara fråga om en 10 dagars trial på t.ex. Msn och om dom då har den så behöver jag inte köpa spelet för att spela de 10 dagar?

Får man en månad gratis med spelet utan att behöva binda sig?

Visa signatur

AMD

Permalänk
Medlem

Det går i nuläget bara att flytta karaktärer mellan förutbestämda realms. Detta går bara ibland.
Blizzard har redan svarat i forumen att man snart kommer kunna flytta sin karaktär till vilken realm man vill. Men som sagt, det går inte just nu.

jak0ob:
ja du får spela spelet i 10 dagar utan att betala ett jota. Du måste starta om en ny karaktär med ditt riktiga konto sen, vilket är lite synd.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monkeh

Sant, men det är rätt lätt att det blir för mycket, jag är inte direkt hyper beroende, men det är väll det man pratar om på rasterna

Permalänk
Hedersmedlem

Så återgår vi till originalämnet, tack.

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk

Finns det nån som skulle vara snäll och ge mig ett guestpass;P

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vänta undrar bara iafall jag behöver skiva för att spela de 10 dar?

Visa signatur

AMD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jak0ob
Vänta undrar bara iafall jag behöver skiva för att spela de 10 dar?

Det finns nog inte någon från sverige som fatta vad du skrev.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.