Permalänk
Medlem

Nytt chassi på GTEK

Det har kommit ett nytt chassi till GTEK. Jag tycker att chassi har något ny design

En bild:

Länk: http://gtek.se/index.php?mode=item&id=2235&session=2b2b74145a...

Permalänk
Medlem

Ser inte överdrivet stabilt ut.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk

coolt med en nätdörr och nät 5.25 luckor

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem

Nätdörren gör ju d lättare att "modda" och sätta in plexi istället, vilket skulle jag
tro bli lite snyggare än det där nätet.

Annars anser jag d var inget i min smak, och att det ska vara en "uppböjnat" på
taget, gjorde ju bara lådan värre.

Permalänk

man kan ju iaf hänga minst 4 st 120fläktar isidan ju enda ja saknar är en tvärbalk och ett hålimodekortet där man kan dra sladdar.. allt de alldrig lär sig

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

nja nätet var en posetiv grej..
shysst och bra kylningsförmåga men formen och krins kranset var är den!? :S

det där är ingen höjdar låda. ^^

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.

Permalänk
Medlem

Det skulle vara coolt omdetfanns 500mm fläkt sidan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q_exittor
Det skulle vara coolt omdetfanns 500mm fläkt sidan

50 cm hade ju inte sett oproportionerligt ut, nejnej....
Tycker f.ö att det var helt ok, dock inget jag hade köpt

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk

hade klart köpte den om den var högra och kanske löstagbart hdd rack.. så hade den fått kosta 200 pix mer också...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Den vart inte så oansvarigt ful faktiskt. Hade dom bara gjort den till en fulltower, löstagbart hdd rack (som thunderinternet nämnde), dual PSU --så hade jag gillat den mycket mer...

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk

jobbigt att hitta filter lösning :/

Permalänk
Medlem

Varför görs det fortfarande chassin med någon sorts hål/fönster på sidan? Så fult och onödigt, kommer ju bara dra in damm i detta fall.

Clean sidoplåt FTW!

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

det va ju ganska snyggt men det är inte snyggt med att de sticker upp i fronten där... Sen fanns de ju inga smidiga lösningar på de som hdd rack, löstagbar mobo-plåt, inga snabbfästen eller tumskruvar. Det skulle inte förvåna mig om de va av plåt... men snyggt va de iaf

Visa signatur

:)