Permalänk
Medlem

Det känns som om jag har sett denna förut.

Herregud, varför inte komma på något eget?

http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/peripherals/x_1300_mouse/...

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem

Ehum.. Kan du förklara?

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem

Ser du inte likheten med den och Razor Diamondback?

http://www.megagames.com/news/images/hrddmndbckmsfst_l1.jpg

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem

ojoj. Dom har båda dendär gummilisten på sidan tom...
Riktigt lik.

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

Dagens I-landsproblem?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Dagens I-landsproblem?

Jag hatar det uttrycket, och jag ogillar b-märken som härmar större etablerade märken.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

Har du själv prövat musen?

Permalänk
Medlem

Hata det så mycket du vill, tycker att det är en löjlig sak att reta upp sig på.

Det är dessa budgetvarianter som driver de "bättre" märkena att utveckla nytt hela tiden. Hade det inte varit så hade alla rullat runt i T-ford:s än...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Hade det inte varit så hade alla rullat runt i T-ford:s än...

Vilket hade varit jävligt ballt iofs.

Permalänk
Medlem

Hähä, vet inte om det driver på utvecklingen att producera en sämre produkt, men lär ju knappst förstöra heller. Gillar att dpi-switchen sitter på undersidan av musen. Lättillgänglig. ^^

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Hähä, vet inte om det driver på utvecklingen att producera en sämre produkt, men lär ju knappst förstöra heller. Gillar att dpi-switchen sitter på undersidan av musen. Lättillgänglig. ^^

Ja, man byter ju dpi stup i kvarten, och det är ju jobbigt att lyfta på musen...

Permalänk
Medlem

Vem har sagt att det ör r sig om sämre produkter? Jovisst, jag kan håla med om att det finns brister men samtidigt så slipper ju många av dessa företag lägga ut mängder med pengar för att utveckla teknologin. De behöver bara köpa rätten att få producera en liknande produkt. Och det driver ju allt framåt.

Alla företag tar patent på varenda liten skruv de använder, så anledningen till att just en sådan här "b-mus" finns beror på att det "bättre" företaget sålt/gett tillåtelse.

Permalänk
Medlem

Jag hävdar att den är sämre eftersom specifikationerna är sämre. Då använder man antagligen inte samma teknologi heller, iallafall inte om man menar att det är samma kretsar etc. Det behöver i sin tur inte innebära att den är dålig.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sobe
Jag hatar det uttrycket, och jag ogillar b-märken som härmar större etablerade märken.

Razor var ett b-märke för ett tag sedan, men kärna konkade med sina b-möss.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.