Permalänk
Medlem

Razer Copperhead

Hej, min mus, en razer copperhead började dö idag, ibland så ofta som 3 ggr per min och iband 1 gång på 20 min, jag vet inte vad det är :S har uppdaterat drivers och frimware till musen men inget tycks hjälpa. Vad ska jag göra?

Vet att den itne hör hemma hör men att jag skriver här för att det är väl mest gamers som använder razer så ni kanske visste något.

Visa signatur

//The Glowing One

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Tappat den? Slitit i sladden?
Jag har en MS3.0 som gör sådär, på den glappar sladden har jag kommit fram till efter att ha suttit och böjt på sladden tills man hittat punkten där musen dör när man rör vid den.

Kollat drvisarna till usb:n?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

alla drivers är ok, antaligen sladden, ska man kräva ny på agarantin då? elelr kan man fixa det själv? inte tappat eller slitit på sladden...

Visa signatur

//The Glowing One

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gl0w
alla drivers är ok, antaligen sladden, ska man kräva ny på agarantin då? elelr kan man fixa det själv? inte tappat eller slitit på sladden...

Kräva en ny på garantin för det är väll förmodligen ett fabriks fel..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

ok... jag som precis fått till den perfekta sensen

Visa signatur

//The Glowing One