Permalänk
Medlem

jo problemet just nu är att det saknas ju högtalare .. och försök att få det ur huvudet

Permalänk
Medlem

Tyvär, börja om! Hårddiskar skall stå på någon av sina sex sidor.

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem

Ja jusste, hårddisken är sne.
Men du borde fixxa ett pra högtalare. Ta några billiga.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

jo disken är "sne" precis som den ska vara

Permalänk
Medlem

Det där måste ju stå där folk ser den på något II-café eller not

Permalänk
Medlem

Kommer du att "fixa" foten till skärmen okså?

Permalänk
Medlem

den är "klar" men kommer nog kirra lite smågrejjer ..

Permalänk
Medlem

Vad bra.
Jag får tacka för trevlig läsning.
Bra jobbat.

Permalänk
Medlem

FETT NICE GOTALL!

p.s Älskar din maskot

Visa signatur

Soundwave,Divine,Dl and D.M.T the master emcee's can be found on s23

"Computers are like air conditioners: They work great until you open windows"

Permalänk
Medlem

jo den passar in lite

Permalänk
Medlem

Håll koll på ditt chassi gotal, sätt alarm lr liknande skulle vara tugnt med att någon snor detta med.

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

larm? den käkar upp den som skulle försöka nåt

Permalänk

kul att se hur det hela slutade. alltid roligt med något som sticker ur mängden

Permalänk
Medlem

jo den är "KLAR" men det kommer troligen en liten pryl till då jag inte använt "virusbehållaren" ännu, vi får se om jag hinner innan dh

Permalänk
Medlem

ja den skulle jag vilja veta vad du planerat. lite skumt i början av tråden

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

Im starting to freak! Give me the virus! no.. the update! With the virus! mohaha..

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

ett förslag: fixa ett par hörlurar av större model och smeta på dom lite sen när man inte använder dom sätter man dom på huvet

Permalänk

Hmmm... Ja va säger man. De slutade ju bra. Snyggt bygge i hög klass. Synd att man inte hinner med dh, hade gärna velat sett mästerverket. Mmmm.. Den borde nästan ha nåt inbyggt alarm av nåt slag. Men den är väl tillräckligt farlig så de händer väl inget

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

den ska ses irl , lite skillnad då kan jag lova.

Permalänk
Medlem

kan du inte vara snäll att ta med den till dhw06 också?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

jo om jag kommer dit så ja

Permalänk
Medlem

det gör du nog

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Alltid tacksamt att titta på dina moddar. Händer alltid sjukt mycket på kort tid.
Och det är alltid mycket välgjort och fräckt.
Tummen upp.

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

tjena allt folk . sorry gällande DNA rören .. men vi får skylla på datorbutiken.com som gick in med högtalarset annars hade dna rören inte använts .. .
setet..

spackel ..

final pics..

nu är det klart nu finns inge mer .. och ska ni till dh kika förbi med en kaffe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
tjena allt folk . sorry gällande DNA rören .. men vi får skylla på datorbutiken.com som gick in med högtalarset annars hade dna rören inte använts .. .
setet..
http://www.customengraver.se/designs/swecspeak2/images/DSC_62...

spackel ..
http://www.customengraver.se/designs/swecspeak2/images/DSC_63...

final pics..

nu är det klart nu finns inge mer .. och ska ni till dh kika förbi med en kaffe

Grymt snyggt! kan tänka mig nu att minst 300 kommer komma med kaffe... räcker väl att hålla dig vaken under hela dh...

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

under denna modd har 400koppar kaffe förbrukats ..

Permalänk
Medlem
Citat:

under denna modd har 400koppar kaffe förbrukats ..

Haha, kan tänka mig de nu kan du ju se att du får tillbaks pengarna för besväret...

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

Fan va nice DNA-röret var mycket större än jag förväntat mig ^^
hur mycket har hela bygget kostat?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

om man säger så här .. man kikar på hårdvaran som är sponsrad så borde det vara "Billigt" men detta chassi har kostat skjortan ..

Permalänk
Medlem
Citat:

om man säger så här .. man kikar på hårdvaran som är sponsrad så borde det vara "Billigt" men detta chassi har kostat skjortan ..

kan tänka mig det, antar att du får ligga ute med en hel del cash varje modd med tanke på allt som ska inhandlas. Men du kan få tillbax en del om du väljer att sälja det men vissa saker vill man nog inte sälja, denna mod är nog en sådan hehe.

Tänkte fråga dig om du kan rekomendra någon bra sprayfärg som man kan spraya på plast och sedan klarlack spray som gör så att plasten ser "lackad" ut, om det ens finns något sånt..skulle vara mkt tacksam för svar.

btw riktigt grymt chassi kanske lite väl overkill för att vara ett swec-chassi men chassit i sig är ett svar på datorvärldens Mona-Lisa (nja inte riktigt då om jag ska vara ärlig men inte långt ifrån heh )

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^