Permalänk
Medlem
Citat:

Hehe, tydligen bara jag som har konfat min google.se tänkte inte på det, my mistake

Men måste man kräva av alla att de först ska söka och sen fråga? Jag jobbar som lärare, vad tror du jag skulle få för reaktioner om en elev frågar mig något och jag utbrister: "Google it, n00b!!"

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Hehe, tydligen bara jag som har konfat min google.se tänkte inte på det, my mistake

Men måste man kräva av alla att de först ska söka och sen fråga? Jag jobbar som lärare, vad tror du jag skulle få för reaktioner om en elev frågar mig något och jag utbrister: "Google it, n00b!!"

Jag de skulle lära sig att inte jävlas med dig, eller så skulle de tycka du var asball.
men samtidigt skulle du behöva ge dem en dator varje gång

Farsan brukar säga så, fast han säger iof att jag ska söka på nätet, men der är inte lika roligt som GOOGLE IT NOOB!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Jag de skulle lära sig att inte jävlas med dig, eller så skulle de tycka du var asball.
men samtidigt skulle du behöva ge dem en dator varje gång

Farsan brukar säga så, fast han säger iof att jag ska söka på nätet, men der är inte lika roligt som GOOGLE IT NOOB!

NU ere så att jag kommer bli datalärare, så att de har tillgång till en dator är inga problem fast iofs, ska bli idrottslärare oxå, så de kan man ju alltid låta de få springa bort o söka efter svaret... men du förstår väl min poäng eller hur? Varför ska man behöva känna att man måste göra allt själv, människan är ett flockdjur, vi behöver varann... hjälp varann! och där med basta!

Nog med offtopic nu, gotall, bli klar nån gång så vi får nåt att göra

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Proffsmoddare

jo..precis.. det är en moddningstävling nere i tyskland som verkar vara ganska stor :D, med lite live modding å så här har du några som var med http://www.dcmm.de/index.php?s=dcmmgallery&p=start&file=galle...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

gubben är nu klar ch kommer update på den mot kvällningen idag

Permalänk
Medlem

Fan va nice, lägg inte upp den nu, för då kommer jag försent till pl,ugget.. nu ska jag hoppa på min astrimmade cykel och dra. Ha de bra.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Han har ju inga öron

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

nej ingen rumpa heller

Permalänk
Medlem

ja äntligen updates :).. då haru bara dtt lian li kvar te dh lr hur?

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

jo "bara" , satta igång med en gravyr som kommer ta årtionden att färdigställa

Permalänk

Man ska aldrig säga att man bara har kvar nått. En lite sak kan ta flera timmar att genomföra... Men nu vill jag se lite bilder!

Permalänk
Medlem

Nu är jag hemma! Nu kan du ladda upp dem!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

jag kan ladda upp final results .. problemet som är är att min webserver går ner för lite fix imorgon bitt så då kommer bilderna försvinna ett tag..

Permalänk
Medlem

jo, men vi hinner väl kolla ikväll?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

japps det kommer det kommer håller på å installerar upp den nu

Permalänk
Medlem

okej, sticker iväg och köper lite godis som jag kan ha när jag kollar.
BRB!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

okej vi väntar på dig
ONT: har du kommit på vad ska du göra med "virusbehållarna" än?
ska bli intressant å se det färdiga resultatet

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

TILLBAKS!! var iof hemma för 20 min sen, men swec la ner eller något..

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

märkte också det, gick inte å komma in alls ju =(
edit:

btw, är tiden lustig för er också? stog att detta meddelandet postades 07:11 för mig :S

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Nej, 20:11 för mig. Kl är 20:14 nu, så det verkar rimligt ^^

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

okej, kanske är min webläsare
edit: det va min webläsare, blir att installera firefox igen..

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk

Snygg projekt! Kolla http://www.blocket.se/vi/8462459.htm?ca=14_s jag tycker dom härmat lite din logo!

Visa signatur

Nytt projekt av mig. Klart hösten 2006

Permalänk
Medlem

Jo, det var lik som fan. Men undra vem som var först...

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Oki hej alla glada ..

har en "liten" update då chassit är klart ..
kan börja med att säga att den första "virusbehållaren" inte används för tillfället men har en grej på ge till detta chassi som kanva kuligt att använda den på .. men det kommer senare ..

oki time.. imorgon går min webserver ner en stund och då försvinner alla bilder en stund men en liten stund ikväll kan ni kika .. ..

oki power och resetknapp .. kommer sitta på bröstet .. kanske lite lamt men jag vill gärna ha dem inom räckvidd..

det skall kladdas lite på dem senare men just nu ser det ut så här..

oki lite hoppande blir det men det kommer sammanfattas i slutet

detta har det talats om att det skulle behöva struktureras lite .. och ja däravfins ränderna där så jag inte glömmer

blir ingen jätte grej men lite iallafall..

nästa hopp..

galler till 120mm fläkten som sitter på sidan .. klipper sönder det lite så det blir "lite ovanligt" ..

duttar lite färg på det då jag inte vill ha det silver .. nej det är inte klart

ok hopp igen ..

namnbrickor som det var prat om .. tyvärr så blev det inget av de som kom i tråden :\...

simpelt men effektfullt , sweclockers 2006 på ena och GoTaLL på andra ..

så ser det ut .. lite trevligt..

oki lade till 3 loggor till .. wd raptorX kommer sitta en raptor 150gb gaming disk i den .. hiper då det kommer sitta ett hiper agg i den .. och overclockers.se som gått in med 2gb OCZ minne till den ..

tillbaka till fläkten .. svart var den men när jag ändå höll på så blev det lite på den med så den smälter in lite mer..

på med namnbrickorna och jag vill fästa upp dom så kemisk metall och en helsikes väntan ..

medan vänte tiden på klistret är så målar jag munskyddet ..

hopp!!

hiper agg ... rött då det ska sitta i magen,,.

kollar så det passar ..

och tillbaka till namnbrickorna .. nu med lite mer färg..

titta vad jag hittade .. .. en st RaptorX som kommer förpackat i en sametspåse..lite exklusivt..

skall sitta där ..

vid detta skede blir det ett jättehopp .. då jag nu har klarlackat hela pjäsen för att färgen ska få den lyster den ska ha och såren ska bli lite mer "flytande" ..

lite nice eller

kommer massor mer ska bara ta lite kaffe..

Permalänk
Medlem

ooootroligt snygg, fan orgasm asså

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk

skriver för att bumpa!

Permalänk
Medlem

oki liten update ..

gällande loggan på "blocket" så vet inte vem som var först men min är registread på patentverket som trademark och jag har copyright på den

så här ser halsbandet ut .. lackat..

från det ena till det andra .. lite hårdvara fun fun fun ,

nysläppt matx från abit..

så länge en st AMD64 x2 4400+

2gb OCZ minnen

och 7900gtx 512mb

lite playtime..

kan ju säga att grafik kortet väger apmycke..

aah får inte glömma ett creative x-fi

silverfärgad sata kabel och ide kabel ..

1st svart dvd brännare..

provmontera .. och ja den kommer vara svart ..

kör in moderkortsplåten med grejjerna ..

i med agget .. och ja det är vänt så fläkten hamnar utåt ..

och nu var det klart .. lite final pics på hela gubben lackad , ihop plockad å klar..

tror dock jag missat att visa hur "benen" ser ut ,... sitter plast "ben" alu skiva och liggunderlag för vibrationsdämpning emellan .. blev trevligt och gör plats för kablaget ..

la även till ett par chipset coolers från coolermaster

har lite fler bilder som kommer eftersom..

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggast ? Allt jag kan säga. Ge mig ? :]

Visa signatur

AMD Athlon Venice 3200+, Asrock MATX ALI1689 SATA / Raid / Lan,
512MB DDR PC3200 400MHz x 2
Sapphire x1600pro 256mb AGP, 40gb 7200rpm, 200gb 7200rpm

Permalänk
Medlem

oops, dregglade jusst ner tangentbordet =/

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

oki liten update igen ..

im on a update spree people

som sagt hdd ..?

hårddisk .. 150gb RaptorX gaming disk .. så feet ..

plexifönster på den så den ser lite trevlig ut ..

svårt att få en bra bild .. det ska ses .. men där sitter den ..

fönster på plats..

ok nu final pics ..

ALL DOOOONE!! hoppas resultatet tilltalar någon .. och ett kanon tack till de sponsorer som varit generösa ..