Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
kan tänka mig det, antar att du får ligga ute med en hel del cash varje modd med tanke på allt som ska inhandlas. Men du kan få tillbax en del om du väljer att sälja det men vissa saker vill man nog inte sälja, denna mod är nog en sådan hehe.

Tänkte fråga dig om du kan rekomendra någon bra sprayfärg som man kan spraya på plast och sedan klarlack spray som gör så att plasten ser "lackad" ut, om det ens finns något sånt..skulle vara mkt tacksam för svar.

btw riktigt grymt chassi kanske lite väl overkill för att vara ett swec-chassi men chassit i sig är ett svar på datorvärldens Mona-Lisa (nja inte riktigt då om jag ska vara ärlig men inte långt ifrån heh )

Plastprimer med kemisk machande färg och klarlack svårare än så är det inte

lite slipa med sandpapper är iof inte fel men primern eller "plastgrund" är det viktigaste för bra vidhäftgrund på plast

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
Plastprimer med kemisk machande färg och klarlack svårare än så är det inte

lite slipa med sandpapper är iof inte fel men primern eller "plastgrund" är det viktigaste för bra vidhäftgrund på plast

okej tackar o bugar, är nämligen inte så haj på det dära men har tänkt lacka lite skit hemma men nu vet jag. thx

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Hedersmedlem

många säger ofta att bilder inte gör en modd rättvis, och att "den ser bättre ut i verkligheten" osv

Men jag tycker GoTall ska ha ett diplom för de bra bilderna han tagit, den ser lika fantastisk ut på bilderna som i verkligheten, så kameran kan du allt hantera

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

jajjamensan, förlåt om jag väcker liv i tråden igen, har inte haft så mycket tid att vara inne här med nytt jobb å allt

men men för att fatta mig kort. Har följt tråden, har blivit häpen både en och tre gånger, för att slutligen se resultatet och jag måste säga att det var värt väntan. Väldigt snygg gjort GoTall, du har grym talang.

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Medlem

Gotall, vad är det för slags spackel i de gula burkarna? skulle behöba lite sånt själv till ett bygge

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

plastic padding superspackel elastic

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RetarDeD
Gotall, vad är det för slags spackel i de gula burkarna? skulle behöba lite sånt själv till ett bygge

plasticpadding finspackel i de gula burkarna

Permalänk
Medlem

tack så mycket!

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Sjukt coolt, Bra Jobbat GiTaLL

lAlAz0r

Permalänk
Medlem

Härligt

Du är sjuk snyggt arbete!!!! 10p på den

Visa signatur

Relationships come and go, Epics are soulbound.

Permalänk

GoTaLL: Fy fan va grym du är!!!! Satan va coolt chassi!! :D:D Du får fan inte sluta med detta!!

KEEP UP THE AMAZING JOB!!!

Edit: Sorry för bump.. tänkte inte på det..

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||

Permalänk
Medlem

Nog för att många av oss gillar GoTaLLs kreationer, men att dra upp en halvår gammal tråd bara för det?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Asså shit vissa kan Hehe, jag ska börja lite smått style min chieftec chassi. Hoppas det kommer att bli lika snyggt som Gotalls chassi ;):):P.