Permalänk
Medlem

BioWare har väl aldrig direkt misslyckats?

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
BioWare har väl aldrig direkt misslyckats?

Neverwinter Nights är ju för jävla bra iallafall.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
BioWare har väl aldrig direkt misslyckats?

Jade Empire är riktigt bra fortfarande måste jag säga.

Permalänk
Avstängd

Borgmästaren i Las vegas är inte glad på UBIsoft för deras nya rainbow six spel.
http://xbox360.qj.net/Las-Vegas-Mayor-Not-Happy-With-Rainbox-...

Och Tyskland får vara utan Dead rising då det inte är passande med all hack'n slash dödande.
http://xbox360.qj.net/Dead-Rising-Banned-in-Germany/pg/49/aid...

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
BioWare har väl aldrig direkt misslyckats?

Jade Empire.

Edit: Kolla in denna nya system-link multiplayer trailer på kommande Saint's Row. Banan ser lite fattig ut, hoppas inte det är banor av den kalibern när man spelar multiplayer i det färdiga spelet.

Visa signatur

Graphics Processing Unit
Array Technologies Incorporated

Permalänk
Medlem

Varför går det inte få tag på moddad xbox 360 premium?

Visa signatur

//Robert

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuzzaM
Varför går det inte få tag på moddad xbox 360 premium?

Vad definerar du som moddad? Om du menar att du vill kunna köra osignerad kod så har de ännu inte lyckats knäcka konsolens skydd helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GPU
Jade Empire.

Edit: Kolla in denna nya system-link multiplayer trailer på kommande Saint's Row. Banan ser lite fattig ut, hoppas inte det är banor av den kalibern när man spelar multiplayer i det färdiga spelet.

Att kalla Jade Empire för misslyckande är väl att ta i? Visst det var inte lika bra som KOTOR men det var inte direkt dåligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GPU
Jade Empire.

Jade Empire sålde mycket bra och personligen tycker jag mycket bra om spelet.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

nån annan som tycker NHL07 ser för jädra snyggt ut bara det är spelbart också men det jag sett så äre så snyggt sedan så väntar man givet på.

Gears Of War NHL07 Halo3 är nåra spel på min lista sedan så too human ser bra ut också

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Är det någon som har något att invända mot dom trådlösa kontrollerna? Någon som haft problem med dom? Är reaktionstiden bra?

Visa signatur

//Robert

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuzzaM
Är det någon som har något att invända mot dom trådlösa kontrollerna? Någon som haft problem med dom? Är reaktionstiden bra?

Det negativa jag hört är att de kan störa ut vissa trådlösa routrar.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuzzaM
Är det någon som har något att invända mot dom trådlösa kontrollerna? Någon som haft problem med dom? Är reaktionstiden bra?

dom äter batterier.
2 uppsättningar laddningsbara eller quick charge kit är ett måste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
Vad definerar du som moddad? Om du menar att du vill kunna köra osignerad kod så har de ännu inte lyckats knäcka konsolens skydd helt enkelt.

Jo?

De har ju "knäckt" firmwaren på DVD-romen. Både Samsungs och Hitachis DVD-läsare.

Spelar ingen roll om det är Core eller Premium, samma DVD i båda.

Men visst man kan inte köra osignerad kod, utan enbart "backup"-kopior.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VHS
Att kalla Jade Empire för misslyckande är väl att ta i? Visst det var inte lika bra som KOTOR men det var inte direkt dåligt.

Att kalla spelet ett misslyckande är inte att ta i då det är riktigt uselt i mina ögon.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuzzaM
Är det någon som har något att invända mot dom trådlösa kontrollerna? Någon som haft problem med dom? Är reaktionstiden bra?

Inga problem här och inga vad jag har läst om. Reaktionstiden är lika bra som en "trådad" kontroll.

Visa signatur

Graphics Processing Unit
Array Technologies Incorporated

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GPU
Att kalla spelet ett misslyckande är inte att ta i då det är riktigt uselt i mina ögon.

Vad är det som är så uselt med spelet?

Spelet är helt underbart tycker jag.
Miljöerna, karaktärerna storyn och musiken är hur bra som helst.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
tur att vi inte bor i Tyskland

http://xbox360.qj.net/Dead-Rising-Banned-in-Germany/pg/49/aid...

Tråkmånsar.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Vad är det som är så uselt med spelet?

Spelet är helt underbart tycker jag.
Miljöerna, karaktärerna storyn och musiken är hur bra som helst.

Håller med totalt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Jo?

De har ju "knäckt" firmwaren på DVD-romen. Både Samsungs och Hitachis DVD-läsare.

Spelar ingen roll om det är Core eller Premium, samma DVD i båda.

Men visst man kan inte köra osignerad kod, utan enbart "backup"-kopior.

Ingen kommer nog våga sälja moddade konsoller i stor skala, enda meningen vore ju att piratkopiera så det blir väldigt lätt för MS att sätta dig dom riktigt hårt.

Permalänk
Medlem

MS verkar få det svårt med sitt mål om 10 miljoner sålda enheter till november:
http://level7.nu/texter/read.php?id=104527

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
MS verkar få det svårt med sitt mål om 10 miljoner sålda enheter till november:
http://level7.nu/texter/read.php?id=104527

Är ju sommar även där och många gör väl annat än köper tv-spel i värmen. Sedan att PS2 kostar ca 1000:- mot 360:ins 4000:- är ju antagligen en bidragande faktor också. Många har råd att köpa PS2 och ändå åka på semester. DS som sålt bäst där visar väl kanske lite på det jag sa med semester då dom kan ta med spelet till stranden

Sedan vet man ju inte hur många dom har sålt hittils och om dom har räknat med en slö sommar(som det brukar vara för tv-spel)

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
nån annan som tycker NHL07 ser för jädra snyggt ut bara det är spelbart också men det jag sett så äre så snyggt sedan så väntar man givet på.

Gears Of War NHL07 Halo3 är nåra spel på min lista sedan så too human ser bra ut också

NHL07 är ju ett solklart köp när det väl släpps. Mest intressant är ju ändå den nya styrningen med hjälp av de två analoga spakarna och att pucken har en helt självständig fysik. Pucken far alltså inte till närmaste spelare när du passar eller räddas av målvakten så fort du skjuter (ni vet, enda sättet att göra mål är ju 2on1 med direktskott ).

Kikat på Mass Effect? Det borde platsa på din lista. Förövrigt är våra listor nästan desamma

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk

så rätt så rätt mass effect är given

tyckte condemned var så vidrigt otäck att man funderar på om alan wake är ännu värre för att inte tala om res evil5 alone in the dark

vad tror ni?

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Är ju sommar även där och många gör väl annat än köper tv-spel i värmen. Sedan att PS2 kostar ca 1000:- mot 360:ins 4000:- är ju antagligen en bidragande faktor också. Många har råd att köpa PS2 och ändå åka på semester. DS som sålt bäst där visar väl kanske lite på det jag sa med semester då dom kan ta med spelet till stranden

Sedan vet man ju inte hur många dom har sålt hittils och om dom har räknat med en slö sommar(som det brukar vara för tv-spel)

Sommar i USA är en ganska bra period att sälja spel, i USA är det inte lika vanligt att åka på semester som vi här, faktum är att de har långt mindre semester en vad vi har.

Och under sommaren har i alla fall de flästa ungdomar ledigt, och har mycket tid att spela spel o.s.v.

Dock inget slår deras vinter försäljning dock

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

På senaste XBOX-live team utskicket står Saints Row listat som demo men jag hittar inget på marketplace, nån annan som hittar det?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
På senaste XBOX-live team utskicket står Saints Row listat som demo men jag hittar inget på marketplace, nån annan som hittar det?

Release är ju inte föränn sent i augusti så jag tror att demot ska dröja ett tag till...

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
På senaste XBOX-live team utskicket står Saints Row listat som demo men jag hittar inget på marketplace, nån annan som hittar det?

Vissa butiker i USA har fått sälja Saint's Row-demos för $10. Antagligen därför det står så.

Vet inte om nåt liknande kommer ske i Europa.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

När jag ska spela Fifa World Cup på Xbox Live så avbryts sessionen varje gång en hörna ska slås. Vet någon vad som är fel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jackie
När jag ska spela Fifa World Cup på Xbox Live så avbryts sessionen varje gång en hörna ska slås. Vet någon vad som är fel?

Det är ett EA spel...

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e