Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tandapa
kan ngn förklara för mej
PES5 - Winning Eleven 9 = Samma spel?
PES6 - Winning Eleven 10 = Nää? hmm....
Vad är då skillnaden på PES5 - Win 9 jämte mot Win10?
Hänger ni med?

WE släpps i asien, PES släpps i resten av världen. Ungefär.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Röstar på FIFA, Fifa 06 är det bästa i serien.

Har tyvärr inte spelat PES...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Röstar på FIFA, Fifa 06 är det bästa i serien.

Har tyvärr inte spelat PES...

Jag rekommenderar dig att testa PES där du då får ett mycket bättre fotbollsspel än vad EA någonsin kommer lyckas göra med FIFA serien!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Henkegus du måste tänka om det där, det går ju knappt att styra spelarna i Fifa, de springer som på rälls. Sega och träliga så det skriker om det, närvarokännslan och reaktionstiden är av den från ett tidigt 90talsspel. Usch nä Fifa rör jag inte så länge PES finns att tillgå.

Jag tycker att det är PES-spelarna som har extremt dålig reaktionstid de gör inte riktigt som styr dem att göra och hur dribblar man egentligen i PES5 ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkegus
Jag tycker att det är PES-spelarna som har extremt dålig reaktionstid de gör inte riktigt som styr dem att göra och hur dribblar man egentligen i PES5 ?

Gnäll inte på spelet när du inte försökt lära dig styra
Kolla www.pesfan.com forumet. Finns en genomgång av en hel del rörelser.

Permalänk
Medlem

Jag har alltid spelat FIFA, började med 98, men för ett tag sen var jag och hälsade på en kompis och hennes pojkvän och då introducerade han mig till PES 5 (Visserligen på PS2 men ändå), så nu tycker jag bättre om PES, även om jag inte testat det på PC än

Visa signatur

"as with all Debian release names, Sid takes its name from a ToyStory character. In the movie, Sid is the kid next door who breaks his toys and makes nasty creatures of them."