FPS MMORPG till xbox 360?

Permalänk
Medlem

FPS MMORPG till xbox 360?

Minns inte vad spelet heter men är troligen under utveckling ännu. Det ska vara ett FPS MMORPG och tror det var till 360 det skulle komma. På de filmer man har sett vekar spelet otroligt underhållande.

Någon som vet vilket spel jag pratar om?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Menar nog Huxley?

http://www.gamespot.com/xbox360/action/huxley/index.html?q=Hu...

Japp, där har vi det, verkar ju helt otroligt bra.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

MMOFPS med andra ord..

Permalänk
Medlem

Ja något säger mig att det inte är ett Front Person Shooter Massive Multiplayer Online RolePlaying Game (puh!)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Ja något säger mig att det inte är ett Front Person Shooter Massive Multiplayer Online RolePlaying Game (puh!)

Nä det är nog ett First Person Shooter Massive Multiplayer Online Roleplaying Game

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kejsarn
Nä det är nog ett First Person Shooter Massive Multiplayer Online Roleplaying Game

Japp, jag som skrev fel

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

front person, hehe..

Men till spelet, verkar onekligen spännande...Funderar nu när man kanske får ett jobb och drar in en ordentlig lön på att skaffa en Xbox360

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
front person, hehe..

Men till spelet, verkar onekligen spännande...Funderar nu när man kanske får ett jobb och drar in en ordentlig lön på att skaffa en Xbox360

Huxley kommer även till PC.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Huxley kommer även till PC.

Då skippar man Xbox360 iaf och uppgraderar datorn ordentligt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Men det är ett revolutionerande spel eftersom det är det första riktiga MMO:t till Xbox360. Och fler kommer komma under 2007-2008 till XBOX360

Jag funderar nog dock ändå skaffa det till PC ändå eftersom inga av mina vänner har Xbox360. Lättare att använda ventrilo etcetra.

Däremot kommer APB, ett franshise företag bakom GTA spelen, att göra ett MMO spel med tusentals städer att köra runt i och sno bilar i. Man kan tydligen välja kriminell eller polis.
Det skulle tydligen gå att spela APBpå samma server oavsett om du har PC eller Xbox360.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/apb/index.html?q=APB

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Det kommer dessutom 6 månader före på PC...