Permalänk
Medlem

tangentbord med usb

jag har sökt och letat..men jag kan inte hitta det.. ett tangent bord med usb-portar...jag vet att det finns för min kusin har ett men det säljer dom inte längre..(det är ett microsoft-tangentbord med två usbportar på baksidan)...vet någon här var man kan hitta ett tangentbord med usbportar inbyggt i tangentbordet??

Visa signatur
Permalänk

Logitecg G15 har det om jag inte minns helt fel.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

g15 har 2 inbyggda usb1 portar ja, typ alla gamingtangentbord har usb portar. typ saitech och det där steelpad har också tangentbord med usb.

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem

även Zboard har de ^^

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk

det finns såna zboard som heter limited edition - betyder det att man bara kan använda den en period.?

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Limited edition - begränsad utgåva.
Det finns inte oändligt med såna tangentbord.

Permalänk

aha ok som twix white

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk

tänk på att limited edition zboarden bara är knappsatser. man måste köpa till "grundplattan" också..

Visa signatur

Den slöaste datorn som någonsin pallat BF2
It's a shame mac can't be used for gaming

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkwingduck
aha ok som twix white

ahahahha, you made my day!

Permalänk
Medlem

on topic plz..och ge inte förslag på tangentbord som man kopplar in i usb..tangentbordet jag söker ska ha usb-portar i själva tangentbordet så att man tex kan koppla in mp3-spelare, mus.

G15 är för dyrt för mig..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Apple Keyboard har två USB 1.1-portar.

/Adrian

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.