Permalänk
Medlem

kritik på webbsida

satt och lekte i ps idag och kom fram till detta..
http://grendosa.net/retox/jesper/index.html

all kritik är bra kritik!

Permalänk
Medlem

Riktigt fint! Om du rundar av hörnen några pixlar på de vita boxarna så kommer det se klockrent ut.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Funkar inte så bra med sådan skrikig bakgrund på 3/4 av sidan. Kanske om man kör 800*600, så att bakgrunden blir som en ram runt om. Men i 1600*1200 kan jag seriöst inte fokusera på texten (som dessutom är jätteliten).

Permalänk
Medlem

Jo första anblicken, gillade den jättemycket. Sen läste jag ExE's inlägg och kom på mig själv att jag satt och kollade på bakgrunden i 3 minuter innan jag kollade vidare
Dessutom är jag lite osäker på den blå musövereffekten på menyn, men bara osäker som sagt. De kändes bara så oväntad.

Permalänk
Medlem

Tycker allt är helt okej förutom två saker. Tycker bakgrunden tar för mycket uppmärksamhet från innehållet, du borde tona ner den lite. Sen så tycker jag att de gråa rutorna kan bli lite mer gråa (bara lite) så man ser ramarna tydligare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det gör inget om den strechar lite i alla fall..

Visa signatur

Google is my friend!
Domännamnet widgets.se SÄLJES (widgets.se) Stor utvecklingspotential! Frösakull Haverdals GK

Permalänk
Medlem

Ser bra ut. Men akta dig för mailto-länkar liksom den du har längst ner på sidan. Det är bara en tidsfråga innan du blir sönderspammad. Iaf enligt min erfarenhet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ville bara säga att om jag vinklar min skärm bara liite så försvinner dom gråa fälten helt, kanske hade behövt lite mer kontrast.. annars schysst.

Visa signatur

no.. im not suffering from retardedness.. im enjoying every second of it..

Permalänk
Medlem

Kankse lite onödigt med titeln "personliga bilddagbok". Ersätt det mot endast "bilddagbok". Copyright-texten ser också lite flummig ut. Antingen ta bort helt eller skriv bara "Copyright (c)"... det räcker.