World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E

En annan fråga...

Är det normal att efter 6-7 månaders raidande bara vunnit 2 (!!!!!!!) NightSlayer delar?

Det måste vila en förbannelse över mig :S

Tror det är den hemska "blizzard förbannelsen"

Själv gick jag med i en guild för ca 2 månader sen, raidat MC 10 gånger och fått 3 delar av prophecy settet

edit: lool har kvar min avatar sen förra julen såg jag nu!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-k0rf
Tack så mycket men den där ser lite rörig ut :S hade tänkt mig nåt sånt här; http://www.richardbellstam.com/dd/i...otoalbum/30.jpg rent och snyggt

Så ser mitt DHUD ut, behövde inte ställa in nånting alls för att få det där utseendet, så det är nog bara att köra på.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Är det normal att efter 6-7 månaders raidande bara vunnit 2 (!!!!!!!) NightSlayer delar?

Det måste vila en förbannelse över mig :S

Är det normalt att jag och tre andra hunters som raidar konstant fortfarande inte har GS Chest? Att bara två stycken har GS Helm? Att DS Shoulders droppar varje jävla gång fastän alla hunters redan har dem? Kul är vad det inte är, tråkigt är vad det är.

Permalänk
Medlem

Är det otur att netherwind gloves inte droppas på 7 månader och när de väl droppar så är min dator trasig så jag inte kan vara med.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wideheim
http://img297.imageshack.us/img297/5497/level60be3.jpg

)))))))))))))))))))))))))))))))

off: Går klockan på sweclockers en timme tidigare?

Grattis, synd att du är ally dock :<

Permalänk
Medlem

ARGH :S

Kommer hem efter en jobbig dag i skolan och ser fram emot lite trevligt spelande. Vad tror ni har hänt? Jo The Venture CO är offline för att de har nått klödd med den och många andra realms. Det är fan sanslöst. Blizz är totalt värdelösa :S

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
ARGH :S

Kommer hem efter en jobbig dag i skolan och ser fram emot lite trevligt spelande. Vad tror ni har hänt? Jo The Venture CO är offline för att de har nått klödd med den och många andra realms. Det är fan sanslöst. Blizz är totalt värdelösa :S

Men fan, palla detta hoppas de är igång ikväll.. sist när patchen kom så krångla dom till de.. så vårt raid blev inställt.. ska de behöva bli samma sak ikväll. Fattar snart inte va det är man betalar för.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Men fan, palla detta hoppas de är igång ikväll.. sist när patchen kom så krångla dom till de.. så vårt raid blev inställt.. ska de behöva bli samma sak ikväll. Fattar snart inte va det är man betalar för.

Först 24h maintance i förrgår. Och nu detta? Jag ska fan kräva 1 veckas extra speltid. Idioter.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Jo, man börjar blir ganska less på detta nu.

Permalänk
Medlem

varför blir jag disconnected efter 5 sec efter jag joinat en raid grp?
om jag t.ex spelar vanligt och sen joinar en raid grp så får jag disconnect. loggar in i raid gruppen igen och får disconnect. loggar in igen o leavar raid grp så får ja inte disconnect, joinar jag igen får ja disconnect :S:S:S

Permalänk
Medlem

Jepp, var med om när realmsen dog i morse, satt och kollade AH vid halv 9 tiden innan jag skulle iväg till skolan, fick en DC, försökte connecta men blev hänvisad till Dunemaul där jag har min gamla nerlaggda Alt..

Trodde de skulle vara fixat idag när jag kom hem vid 12 tiden, men nejdå.
Hoppas dom fixar det, innan 18:00 vill jag ha realmsen uppe iaf..

Vi får hålla tummarna.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dude90
varför blir jag disconnected efter 5 sec efter jag joinat en raid grp?
om jag t.ex spelar vanligt och sen joinar en raid grp så får jag disconnect. loggar in i raid gruppen igen och får disconnect. loggar in igen o leavar raid grp så får ja inte disconnect, joinar jag igen får ja disconnect :S:S:S

Antaligen för Blizzard har klöddat till det igen. En massa realms som inte funkar alls.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

addons(bump+1 ny)

Jag (hunter) har precis ominstallerat WoW, då försvann även alla mina addons.

De addons jag saknar är:
1 En som mäter hur lång tid man har kvar av sin aimed shot.

2 En addon som visade hur många sekunder det var kvar av tex hunters mark och serpent sting.

3 Vid min minimap så när jag hade tex aspect of the cheetah aktiverad och jag hade musen över den ikonen så visades resten av mina aspects.

4 Ytterligare en addon som visade vad jag kunde tracka tex track humanoids, track dragonkin, tracks herbs.

5 (ny) Det finns en addon som gör att när man använder aspect of cheetah/pack och blir dazed så tas den bort automatiskt.

Visa signatur

Har ingen signatur!

Permalänk
Medlem

Re: addons(bump+1 ny)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av asdfre11
Jag (hunter) har precis ominstallerat WoW, då försvann även alla mina addons.

De addons jag saknar är:
1 En som mäter hur lång tid man har kvar av sin aimed shot.

2 En addon som visade hur många sekunder det var kvar av tex hunters mark och serpent sting.

3 Vid min minimap så när jag hade tex aspect of the cheetah aktiverad och jag hade musen över den ikonen så visades resten av mina aspects.

4 Ytterligare en addon som visade vad jag kunde tracka tex track humanoids, track dragonkin, tracks herbs.

5 (ny) Det finns en addon som gör att när man använder aspect of cheetah/pack och blir dazed så tas den bort automatiskt.

Ta upp din fråga i "Pimp My WoW UI" tråden ist.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

tackar

Visa signatur

Har ingen signatur!

Permalänk
Medlem

7:05 PM CEST: We currently estimate that the issue will be resolved around midnight on the morning of 30th September. We apologise deeply for the lengthy downtime and are working diligently on opening the realms as soon as possible.
--

Jag börjar bli lite less här nu, midnatt / i morgon bitti...

Hm, detta är en fredag då vännerna är borta, och jag kan inte direkt sysselsätta mig me annat, rolig fredag =/

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Är också rejält trött på Blizzard och deras fasoner. Minst en gång i veckan verkar servern vara nere! Om jag ändå bara orkade klaga! Håller det på såhär kommer jag att säga upp mitt konto inom en snar framtid.

Visa signatur

[Antec SonataII][Athlon64X2 4400+][MSI K8N Neo4 Platinum][Corsair TWINX2048-3200C2][Gainward 7800GT][2 x WD Caviar SE16 250 GB SATA II][NEC MS 20WGX²][Creative X-fi Platinum] [IBM Thinkpad T43]

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför min ping går upp till ca 4k i instanser? Utanför instanser har jag mellan 50-100 ping sen efter 1-2 minuter i en instans får jag ca 4k sen disconnect efter ett tag :/ Jag kan springa ut ur instansen när jag har 4k ping och då sjunker den till 50-100.

Permalänk
Medlem

En fråga: varför sjutton har Beaststalker's gloves ett median pris på 125G? finns det massa shamans/paladins som vill ha men inte får rolla på dom eller vad??? Jag köpte iaf ett par för 5G 75S nyss , förhoppningsvis kan jag sälja för "lite" mer än så

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Äntligen är min server uppe igen. Ska fan skicka ett argt mail till Blizz. Börjar tröttna.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
En fråga: varför sjutton har Beaststalker's gloves ett median pris på 125G? finns det massa shamans/paladins som vill ha men inte får rolla på dom eller vad??? Jag köpte iaf ett par för 5G 75S nyss , förhoppningsvis kan jag sälja för "lite" mer än så

Shadowcraft Gloves säljs super dyrt också :S

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk

börjar blir trött på min ekonomi nu, ända sen jag köpte den där jeavla epic mounten så har jag inte haft ett enda öre, nån som vet nått grymmt grinding ställe? (hälst inte eliter)

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Svenska Alliance Guilds?

Tjena, någon som vet om det finns helsvenska EU Alliance guilds som kör BWL/AQ/NAXX med mera?

Permalänk
Medlem

De har bannat mitt account nu sen i tisdags för att jag blev hackad och av med drygt 10 epics, hur lång tid tar de på sig egentligen? Fick ett mail om att de hade mycket att göra men ska det verkligen ta dubbelt så mycket tid?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
En fråga: varför sjutton har Beaststalker's gloves ett median pris på 125G? finns det massa shamans/paladins som vill ha men inte får rolla på dom eller vad??? Jag köpte iaf ett par för 5G 75S nyss , förhoppningsvis kan jag sälja för "lite" mer än så

För att dom droppar i LBRS och är därför inte så vanliga. Skitinstance.

Permalänk
Medlem

Re: Svenska Alliance Guilds?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sampa
Tjena, någon som vet om det finns helsvenska EU Alliance guilds som kör BWL/AQ/NAXX med mera?

nihilum är ju rätt så svenska?

Permalänk
Medlem

Vilken är den nyaste servern i wow? Finns det någon nyligt startad?

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

Re: Re: Svenska Alliance Guilds?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
nihilum är ju rätt så svenska?

Dock är dom inte så mycket alliance

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av empa_linen
En massa dynga.
MVH//emil

Inte kul.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av empa_linen
Heej om någon vill ha ett CS account så har jag hittat en riktigvärsting sak som man kan göra Och det funkar så hät gör man

Ta över din kompis Counter-Strike account:
Detta är en simpel bugg som steam har gjort, hur lätt som helst och du får inte berätta detta för någon annan.!
Genom att följa dessa punkter så kommer din kompis account password bytas till det du passwordet du har på just ditt account och du kan även logga in och byta password. Hur lätt som helst. För att du ska klara detta är det enda kravet att du måste veta vad din kompis account namn är. Men du behöver inte veta password. Steam tror på något vis att du vill byta account password till just ditt account password!
Följande punkter måste följas korrekt.
1. Öppna ett nytt brev i din Hotmail. det ska bara till -> steam.forgotten@hotmail.com med Ämnet "Steam account - Forgotten password"
2. I brevet ska de stå följande som kommer under denna rad:
Account name: "Ditt account namn"
Account password: "Ditt account password"
New account name: "Det acc namet du ska sno"
3. Sen när du skickat det så kommer ett automessage skickas till dig inom den närmaste timmen.
4. Tacka inte mig tacka steam !

Jag har 5cs account nu så det är ingen dålig sak:)

MVH//emil

Ok, ha såkul med alla dina 5acc det är ju riktigt tufft!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Re: Svenska Alliance Guilds?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sampa
Tjena, någon som vet om det finns helsvenska EU Alliance guilds som kör BWL/AQ/NAXX med mera?

Memento Mori på Frostmane.

http://www.wow-mm.com/