Permalänk

nya favoritsysselsättningen lär ju vara att browsa YouTube på sin Wii. fan vad ballt det är!

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radical2000
nya favoritsysselsättningen lär ju vara att browsa YouTube på sin Wii. fan vad ballt det är!

haha jo det är coolt

inte helt fel att lira flashspel heller, lirade nyss Winterbells och det är så jälla mkt roligare än att lira på datorn

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

Hämtade ett igår ( lördags ) på onoff i jönköping. Jag hade inte förbokat eller något gick bara dit å fick reda på att de fanns å tog en så nu har jag spelat zelda hela kvällen ! . omg vilket spel . lite jobbigt att bli van vid att man slåss med dosan å inte en knapp

Visa signatur

E8400 3.0GHz, Asus Maximus Formula iX38 , 4gb ram. Asus x1950pro. Antec P180 . 950gb space.

Permalänk

testade köpa zelda till NES idag och fan va sötrigt det var att lira det på cassic controller. Styrkorset har ingen som helst precition. Sen på mario 64 är sensen på styrspaken way too high och duck hoppa knappen är störig att behärska. Dålig kontroll för de pengarna jag pröjsat för den. kommer nog fortsätta lira med GC kontroll och wiimoten

Permalänk
Medlem

Shino_san: Hmm låter ju synd, någon som vet om "classic kontrollen" till GC funkar bättre? Någon som testat båda?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Är verkligen Wii regionsfri? Denna snubben påstår det :/

http://www.tradera.com/auction/Nintendo_Wii/aid_37178175

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Av vad jag hört så är alla nintendos spel regionsfria men 3e parts spel kan vara lite vad som

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Hmm... Hur fungerar det med dessa points... Hur får man points utom att köpa, får man genom att spela spel eller hurdå?

Man köper poängkort i en affär eller handlar direkt poäng direkt online med ett kort. Precis som på Xbox Live om du har någon erfarenhet av det.

Permalänk

är det platinum medalj som är det bästa på wii sports?

Permalänk
Medlem

Har hört att det inte finns någon möjlighet i dagsläget att se på dvd film på wii's maskin? Kommer dom släppa ny uppgradering som kan tankas via nätet lr måste man köpa en speciell maskin?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radical2000
nya favoritsysselsättningen lär ju vara att browsa YouTube på sin Wii. fan vad ballt det är!

Är det gratiswebbläsaren då eller nå annat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauq
Av vad jag hört så är alla nintendos spel regionsfria men 3e parts spel kan vara lite vad som

Har du någon källa på detdär? Vore ju guld om det vore så.

Permalänk

Fan vad CoD 3 var svårt till Wii då, kommer nog ta en stund innan man lär sig kontrollerna riktigt.

Permalänk
Medlem

Fan vad cool browsern var! Haller med topic nr 1 pa denna sida! Tuben var stortskon pa wiin!

(skrivet fran min wiii =])

Permalänk

är det platinum medalj som är det bästa på wii sports?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Fan vad cool browsern var! Haller med topic nr 1 pa denna sida! Tuben var stortskon pa wiin!

(skrivet fran min wiii =])

Hur ser ni något??
Testade med en polares maskin igår på min 32" LCD tv och det var fasen suddigt även om man zoomade in..

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Hur ser ni något??
Testade med en polares maskin igår på min 32" LCD tv och det var fasen suddigt även om man zoomade in..

Konstigt, jag ser perfekt på min 42"are.

Kan typ läsa texten utan att zooma in.

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Hur ser ni något??
Testade med en polares maskin igår på min 32" LCD tv och det var fasen suddigt även om man zoomade in..

Jag har en 22" vanlig TV och det går att läsa tydligt när man zoomar in

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dave88
Har hört att det inte finns någon möjlighet i dagsläget att se på dvd film på wii's maskin? Kommer dom släppa ny uppgradering som kan tankas via nätet lr måste man köpa en speciell maskin?

Någon som kan besvara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dave88
Någon som kan besvara?

http://www.gamespot.com/news/6161611.html

Permalänk
Medlem

http://search.ebay.com/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2F...

köpt ett sådant funkar kanon
inte direkt dyrt heller

ett litet tips
för er som inte har trådlösa nätverk

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man kan få tag på wii nu? (inte tradera,blocket)
Är det någon butik som har det? eller finns det någon site i europa som har det?

tack för svar

Visa signatur

nixXz The One And Only

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av torkel2k
http://www.gamespot.com/news/6161611.html

Men frågan är om det kommer en uppdatering lr om man måste köpa ett nytt wii?

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om GBA Link kabeln för Gamecuben fungerar på Wii konsolen. Tillsammans med tex Metroid Prime?

Edit: Hittade en post på ett annat forum där nån hade testat och det funkade!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dave88
Men frågan är om det kommer en uppdatering lr om man måste köpa ett nytt wii?

Har för mig att jag läste någonstans att man måste köpa en ny.

Permalänk
Medlem

Till er som fortfarande letar efter nån affär där dom säljer wii så kan jag säga att jag såg att dom hade en del på Vinn i stinsen ( ligger norr om stockholm i sollentuna) när jag va och handla mat idag va själv sugen på att köpa men jag kommer nog vänta ett tag -_-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MuTHA
Till er som fortfarande letar efter nån affär där dom säljer wii så kan jag säga att jag såg att dom hade en del på Vinn i stinsen ( ligger norr om stockholm i sollentuna) när jag va och handla mat idag va själv sugen på att köpa men jag kommer nog vänta ett tag -_-

hade dom många? är det öppet imorron?

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MuTHA
Till er som fortfarande letar efter nån affär där dom säljer wii så kan jag säga att jag såg att dom hade en del på Vinn i stinsen ( ligger norr om stockholm i sollentuna) när jag va och handla mat idag va själv sugen på att köpa men jag kommer nog vänta ett tag -_-

Är du hundra på det? Jag vet en OnOff-butik som enbart hade kartongerna framme, men enheterna hade de sålt slut på för länge sen.

Permalänk
Medlem

jo jag är ganska säker på att det inte var tomma kartonger eftersom jag själv plocka upp en medans jag bestämde mig och ja dom har öppet imorrn, är ju en matbutik trots allt ;D
Annars är det väl bara att ringa till butiken å höra, men är iaf 100 på att det fanns när jag va där vid 1 tiden idag

*edit* hörde nyss från en kompis som skulle ditt å köpa 1 nu på kvällen att dom hade sålt slut under dagen

Permalänk
Medlem

Kan man åka till närmaste onoff butik och ställa sig på någon bokningslista?

Visa signatur

wiii iii