Fler språk till Nokia N73?

Permalänk
Medlem

Fler språk till Nokia N73?

Hej!

Jag har sedan en tid bott i Grekland och där fick jag en N73 genom jobbet. Nu är det så att jag ska vistas i Sverige ett tag och jag undrar om det går att ladda ner svenska som språk till mobilen? Både skrift- och menyspråk alltså. Just nu finns bara Grekiska, Engelska och så några språk jag inte behärskar. Kan man fixa detta på något sätt? Ingen större förlust om det inte går... tänkte bara att det kunde vara trevligt att ha medans man är här.

Mvh

Permalänk
Medlem

vetefan om du kan ha båda språkpacken samtidigt, det du kan göra är att uppdatera den med svensk mjukvara. då kommer du ha svenska och engelska. men grekiskan försvinner. all information som finns på nallen försvinenr oxå under flashningen, men har du sparat det på datorn äre bara att lägga in igen

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Ok. Tack för svaret.
Du råkar inte ha en mini-tutorial på hur jag går till väga för att fixa det?

Permalänk
Medlem

http://thenokiablog.com/2006/12/08/how-to-update-nokia-n73-fi...

Fast i den här guiden uppdaterar du samtidigt till Internet Edition. Följde guiden igår själv igår. Byte från Nordiska språk+Eng till Kinesiska+Eng. Vill helst ha kinesiska+Eng+Sv.

Visa signatur

Antec Sonata II | Seasonic S12II 380W | Asus P5B | C2Q Q6600 | Scythe Ninja Plus B | 2x1024 Corsair | PowerColor Bravo X700 PCIe | 500GB + 160GB Seagate

Permalänk
Medlem

Funkade kanon. Tack!