Dustin home bjuder på en hemlig julklapp!

Permalänk

Jag fick en kombinerad dvd/vhs spelare från Panasonic tack Dustinhome.

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Hedersmedlem

MICROSOFT DIGITALMEDIA PRO KEYBOARD PS2/USB

Mumms!
1,6 kg vägde paketet.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Så nu fick jag mitt paket, var fel kolli-id från dustin.

0,5KG vägde det och innehöll en Microsoft mus som inte passade mig så bra tyvärr dock, håller mig till den gamla. Men bra i reserv

Tusen tack för julklappen Dustin!

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av altair4
Skumt, fick inte avin idag, men ser att paketet är framme så drog iväg med kollinumret. Fick till svar att hon inte kunde lämna ut det ifall jag inte hade alla kollinummer eftersom det var fler än ett.

Måste vara nån bugg, för det är då bara ett kolli skickat åt mig från dustinhome då jag loggar in. Eller beror de på att det blev mot postförskott?

Jag drabbades av samma bugg men hade mer tur med personalen, var bara att insistera på att det bara var ett paket så fick jag ut det.

Tror jag glömde säga tack i min förra post så jag gör det nu: tack för julklpppen dustin!

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Jag har en Idol DVD + Ferrari t-shirt som jag fick av pappas kompis. Någon som vill byta?

Permalänk
Medlem

Det blidde en Idol DVD.

Permalänk

Hade blivit mycket bättre om dustin kör max 1 per hushåll nästa år!

edit; dvs om det nu blir nåt nästa år

Permalänk
Medlem

Jag undrar vad det blir för mig, det vägde 0.6 kg.
SÅ det blir säkert någe gott för mig.
Men kan ju inte hämta ut det förän den 8 januari.
För det är då jag åker hem igen.
Blir mycket hopp för mig, och god läsning

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk

Fick ett par Zalman lurar 5.1 desutom

TACK DUSTIN!!!!

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkfox92
Fick ett par Zalman lurar 5.1 desutom

TACK DUSTIN!!!!

Dessutom? Nä, nu jävlar är måttet rågat, som en hockeyspelare sade. Till nästa jul ska jag be min mormor, morfar, farmor och farfar samt min familj regga varsin konto och sedan ska vi "roffa" åt oss massvis med coola prylar. Jag, tänka på andra? Haha, glöm det!

Permalänk
Medlem

Jag fick även jag en Idol 2006 DVD efter att ha beställt vid tiden 00:10. Stort tack till Dustin för att ni försöker förgylla min vardag. Jag kommer antagligen beställa från er i framtiden. Nu ska jag titta på min Idolfilm. Ska bara hämta en spann utifall

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk

Tackar Dustin Home för julklappen, Ondskan på DVD...hoppas dock inte detta är ett dåligt omen inför 2007

Permalänk
Medlem

Fick Collateral på DVD. Tack så mycket Dustin, även om jag hade blivit smått missnöjd om man hade fått en Idol-DVD, man hade ju fått skämmas.

/Adrian

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk

Nästa jul tycker jag att alla på swec ska beställa alla dustins julklappar till fattiga barn i afrika, tänk på dom ni som beställde 5 julklappar:D:P

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Visst är det otroligt schysst av Dustin, men man får ju samtidigt inse att största anledningen är att det är reklam för företaget och kostar dem säkert inte mer än en vanlig reklamkampanj.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av altair4
Visst är det otroligt schysst av Dustin, men man får ju samtidigt inse att största anledningen är att det är reklam för företaget och kostar dem säkert inte mer än en vanlig reklamkampanj.

Och? Det gör det väl inte till en mindre schyst grej?

Dessutom blir jag lite trött på dom som klagar på att några beställde fler paket än ett. Bara för att några andra beter sig dumt innebär det ju inte att det är okej för en själv att regga konton till alla ens sysslingar och tremänningar. Idéen med enbart ett paket per hushåll är inte heller någon höjdare, jag kan tänka mig att det är en hel del av er som fortfarande bor kvar hemma tillsammans med något/några syskon som också hemskt gärna vill ha en gratis julklapp.

Till sist: någon som vet hur länge paket ligger kvar hos postombudet?

Permalänk
Medlem

AtlasPatlas: Brukar vara 30dagar om inte Dustin sagt åt dom att liggtiden ska va kortare (Står på AVIn isf)

Mvh JIm

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk

Jag fick ett värdebevis på 15000 kr på Dustin.

God Jul

Visa signatur

Lite eldrivna saker....

Permalänk
Medlem

Nästa år kommer det vara max ett paket / hushåll. Tack gode gud!

Permalänk
Medlem

Eller varför inte, enbart ett paket per kund som har beställt varor hos dustin

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem

ska hämta mitt imorgon, vägde 2 Kg , hoppas man fått något skoj

Visa signatur

Niklas
Lekpark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Jag fick en jacka

Paketer vägde 0.8 KG och så här ser Jackan ut.

http://i18.tinypic.com/2i7rg2t.jpg

fick en sådan jag med, size medium. Nästan på gränsen till för kort i armarna, men men.

Den innre dragkedjan kan jag inte ens dra igen.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Bara jag som får fel, testade igår och idag men det kommer en ruta
som det står fel och lite saker på.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Har orkat masa mig ner till statoil och hämtat mitt paket nu.. Fick en Idol-dvd..

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010100244

Tack dustin!

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Inaktiv

kungtut yeah right.

Permalänk
Medlem

trådlöst tangentbord och mus fick jag !

Visa signatur

Niklas
Lekpark

Permalänk

Jäklar, trodde det var första april.....

Nåja, Gott Nytt År på er allihopa iaf

Visa signatur

Lite eldrivna saker....

Permalänk
Medlem

fan, hann inte.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hade fan glömt bort detta, samma sak förra året
Nä, nu ställer jag nog fan mobilen på alarm, 23 dec 23.50

Visa signatur

Core 2 Duo E8500 @ 3.8GHz | Gigabyte EP45-DS3 | XFX 8800GT 512MB | Corsair XMS2 2x2GB | 1210 GB HDD | Antec P182 + Corsair HX520 | Viewsonic VX2025WM

Permalänk
Medlem

Helt sjukt att det finns sådana otacksamma och ouppfostrade människor som klagar när de får saker gratis?

Suck...

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.