Permalänk
Medlem

Kan inte radera inlägg

Tjenare!

Jag visste inte riktigt vem jag skulle kontakta eller vart jag skulle skriva, så jag satsade på denna forumdel.

Jag kan inte radera en tidigare skriven tråd.
När jag i inlägget trycker ändra, bockar i rutan för radering och trycker radera, kommer det upp en sida där det står att tråden inte kunder raderas.

Varför inte det? Har jag inte behörighet för det? Ingen annan har än så länge inte skrivit i tråden.

/Chopha

EDIT:
Så här står det:
Du är inte inloggad, eller så har du inte rättigheter till att komma åt denna sida. Detta kan bero på flera orsaker:

1. Du är inte inloggad, testa att logga in.
2. Du har inte rättigheter till att utföra åtgärden.
3. Ditt konto är inaktiverat.

Lösning: Registrera dig alternativt logga in. Ifall att du redan är medlem och ditt konto är inaktivt på grund av att du bytt e-postadress, kontakta lämplig moderator.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Det är inte möjligt att som medlem ta bort trådar/det första inlägget i trådar, men däremot kan man ta bort andra inlägg. Detta beror på att många andras inlägg då skulle tas bort samtidigt eller att tråden skulle bli meningslös. Tyvärr kan man mig veterligen inte ställa in så att det görs skillnad på om det skrivits något i tråden eller ej.

Ang. det aktuella fallet får du gärna kontakta mig via pm, så kan jag titta närmare på det. Vi talar ju bara generellt i den här forumdelen (se § 11 i reglerna).

Jag önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson