Ska jag vara mindre gubbe och skaffa min bror ett WoW-account?

Permalänk
Medlem

umm nej

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
umm nej

Sarkasm. Dålig engelska är inte bättre än ingen engelska, så svårt är det inte att lära sig "lol omg wtf bbq" men desto svårare är det att uttrycka sig klart med den engelskan.

Strunta i wow och gör era läxor. Spel ska bara vara ett sporadiskt nöje, inte ett virtuallt liv som wow eller sims. Har man tid för ett andra liv ute på nätet borde man inte ha rätt till ett endaste egentligen... slöseri.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar

Det finns väldigt många positiva saker om WoW. Engelskan blir bättre, man lär sig samarbeta och man får väldigt många nya vänner.

Att engelskan blir bättre i ett spel där man skriver "lol give gold plx keke ^^" och liknande trams tvivlar jag starkt på. Möjligen om man spelar på en RPPVP-server.

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
Lol omg wtfbbq engelska? Du är ju rolig du...

...och vänner: det får man ute i verkliga livet.

Aa, och du verkar ju vara lite dum i huvudet

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

asså ...det finns sk."vänner" man kan prata bra engelska med.
+ att man lär sig kanske... ^^ våga mer...

och läxor behöver man inte göra man får inget betyg. Men jo okej man kan ju göra det om man vill vara lite snäll eller nått.
Men i allafall måste man spela wow för att kuna lära sig skolan och inte bli mobbad! (kanske inte just wow men andra spel oxå)

/tack för mig.

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Köp grabben ett Wii så att han får träna bort ölmagen och spela samtidigt.