Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Inte ett skit egentligen, det har bara gått utför. lol.

Nästan samma här. Har gjort skitmycket, men det har bara gått utför!

Permalänk
Medlem

Lät skolan gå åt helvete, pluggat 3 år gymnasiekurser på 4 månader, köpt ny dator, samma tjej sen 5.5 år tillbaka, supit och krånglat, krånglat lite mera, inte gjort något, flyttat till studenthem, morsan vill inte ha med mig och göra, blivit halvemo och sitter mest och gör inget om dagarna.

Jag har dock börjat med Agressive Inline(låter lite halvgay när man inte kan använda engelska ord som de borde användas...) vilket FÖ tar mera tid än datorspelande om kvällarna, inga bra skateparker i närheten dock.

Jag hade kunnat citera Algar, men det är väl lite försent nu.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

Flyttat hemmifrån, mer än så är det nog inte ;P

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk

Jag har gått ut gymnasiet, tjänstgjort i Boden som Stridsvagnstransportförare (40 pinnar/muck), skaffat flickvän (1år 2 månader), hoppat fallskärm, tagit C-körkort, köpt minimoto, köpt laptop, uppgraderat stationära burken och fått lagomt mycket bättre kondition och styrka. That's about it!

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

hmm.. på 2 år.
Börjat spela WoW, Slutat spela WoW
Gått upp 20 kg (Muskler)
Växt 7 cm på längden (Slutspurten)
Börjat träna å motionera, Just nu håller ja på att ta Lätt Motorcyckel kort o. blivit Honda Fanboy

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Hedersmedlem

Ja vad har jag gjort?

Träffade en tjej för ett år sedan. Blev bra vänner, började träna tillsammans.
Nu är jag 35 kg lättare och omvandlat en del till muskler också. Nu tränar och motionerar jag flera gånger i veckan.

I slutet på månaden drar jag och tjejkompisen till Tunisien (Port El Kantaouio) för semester en vecka.

Förutom det har jag bara jobbat nästan. Datorerna har jag tröttnat på. Lyckades till slut få tag i en Wii som står för underhållning nu.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem

Varit i USA i 3 månader
Förlovade mig där
Flyttat tjejen hit
Gift mig
Flyttat
Övergått från semipermanent sjukskrivning till sjukpensionering
Planerar de två kommande USA resorna i år

Permalänk
Medlem

Hum, ja vad har jag gjort... Fastnad i MMROPG-träsket (EQ2), slutat flippa burgare på McD, träffat ett fruntimmer, förlovat mig, spolat det förhållandet och flyttat två gånger... Ja, det är väl ungefär vad som har hänt de senaste åren.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Ubuntu 24.04)
Serverdesktop: AMD 5600G, 96 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Brännt pengar och hjärnceller.

Permalänk
Medlem

Flyttat hemifrån är väl allt jag hunnit med. Studerar fortfarande men tar studenten nu om nån månad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noodles^
Flyttat hemifrån är väl allt jag hunnit med. Studerar fortfarande men tar studenten nu om nån månad.

Ah jo, glömde det. Flyttat runt en hel del och hamnade tillslut i en egen mysig tvåa centralt i Götet.

Permalänk
Medlem

Bröt upp med första flickvännen/sambon
flyttade hem
träffa ny tjej.
läste lite på komvux.
flyttade ihop med nya tjejen.
flyttat 3 gånger.
gjorde högskoleprovet.
tog körkort.
kom in på högskola på högskoleprovet
ångrade att jag pluggade på komvux helt i onödan ^^
flyttade ensam till blekinge för att utbildningen är där.
bröt upp med tjejen.

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem

Fyllt 30 annas e det samma gamla visa som för två år sen.. tar han om pojken och jobba. Gud vilken trist vardag jag har =(

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk

På dessa två år så har det hänt mycke

Fortfarande samma flickvän, dock bor vi tillsammmans idag! OCh vi har även förlovat oss (igår lördagen den 12/5)

sen har vi skaffat hund

http://www.zappnet.org/~zapduden/atlas3.jpg

och även 2 katter, dock inga bilder på dem

sen har jag hunnit avverka 2 bilar, så jag är inne på min 9 bil nu tror jag eller nåt har ävne fått jobb å grejjer

Livet leker mao !;)

Permalänk

gått igenon 2 klasser och blivit 2 år äldre

köpt och sålt mopeden. skaffat körkort och bil
annars har det inte hänt så mycket mer än att jag vann en W880i imåndags 7 maj

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Blivit 2 år äldre och börjat missbruka substanser istället för datorn. Vet inte vilket som är värst dock.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

2005-05-13, det känns bra länge sedan. Mycket har jag hunnit med, men mer skulle jag vela få gjort.
I någorlunda kronologisk ordning:
* Tagit studenten (från gymn teknprogram)
* Varit arbetslös
* Arbetat som vaktmästare och arbetsledare för 15/16 åringar
* Praktiserat som PC-tekniker på ett sjukhus
* Gjort lumpen (11 månader som Stabs-GB på Flygbassäk, F21)
* Jobbat som biluthyrare (med en chef som jag inte kom överens med)
* Guidat turister på snöskoter
* Klarat alla tester för att få jobba på bangård (samma tester som för lokförare, dock något lägre krav)

Saker jag velat få gjort, men av olika anledningar inte åstadkommit:
* Flytta hemifrån (över 400 personer köar för en lägenhet i stan)
* Skaffa partner (som man raggar får man ligga - jag har inte orkat/velat ragga)
* Komma igång med träningen (finns ingen ursäkt!)

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Medlem

Fyllt 20, tagit körkort, blivit singel, blivit köttätare, köpt en new beetle, tagit studenten, köpt en MAC MINI!, köpt bostadsrätt i Lund, kommit på vad jag vill plugga, dammat av skateboarden efter en halvårs skada, druckit 10.000 kronors champagne gratis som jag tyckte var äcklig och spetsa den med 5 limeklyftor, börjat handla aktivt med aktier, investerat till pension.

Bott i oslo 6 månader, varit i Grekland en vecka, österrike en vecka, frankrike två veckor, Norrland 10 dagar, trysil en helg, bokat resa till grekland en vecka (åker på söndag!), bokat fallskärmshopp i sommar, bokat en resa till australien, bali, nya zeeland, fiji, thaland, singapore 6 månader i november.

Jobbat som, flyttgubbe, städare, byggnadsarbetare, trädgårdsmästare, webdesigner
/medieansvarig, bartender, truckförare.

Ojoj, hänt en hel del de senaste 2 åren. Mitt motto är att aldrig sluta utvecklas!

Permalänk
Medlem

Gjort slut med gamla tjejen
Slutat knega på Astra
Flyttat till Västerås och börjat plugga här
Skaffat ny flickvän

Har väl inte hänt så jäkla mycket under tiden ÖÄ varit borta

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Fyllt 20, tagit körkort, blivit singel, blivit köttätare, köpt en new beetle, tagit studenten, köpt en MAC MINI!, köpt bostadsrätt i Lund, kommit på vad jag vill plugga, dammat av skateboarden efter en halvårs skada, druckit 10.000 kronors champagne gratis som jag tyckte var äcklig och spetsa den med 5 limeklyftor, börjat handla aktivt med aktier, investerat till pension.

Bott i oslo 6 månader, varit i Grekland en vecka, österrike en vecka, frankrike två veckor, Norrland 10 dagar, trysil en helg, bokat resa till grekland en vecka (åker på söndag!), bokat fallskärmshopp i sommar, bokat en resa till australien, bali, nya zeeland, fiji, thaland, singapore 6 månader i november.

Jobbat som, flyttgubbe, städare, byggnadsarbetare, trädgårdsmästare, webdesigner
/medieansvarig, bartender, truckförare.

Ojoj, hänt en hel del de senaste 2 åren. Mitt motto är att aldrig sluta utvecklas!

Inte dåligt att som 20-åring köpt ny bil, bostadsrätt och handlar med aktier. nu blev jag lite smått avis samt tittar man på sitt eget liv så är det ingenting i jämnförelse

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
blivit köttätare

Mitt motto är att aldrig sluta utvecklas!

Det går ju inte ihop

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

inte mycket, gubben är 2 år äldre bara.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

ja vad har hänt de 2 största förändringarna i mitt liv är väl att jag för ca 1½år sen hittade online pokern och har sen dess livnärt mig på de så de har tagit många timmar av de senaste åren.

Flyttat till Sthlm med en polare och bor nu mera i på härliga 27kvadrat bilder kommer i den tråden innom kort, flickvänner har kommit och gått, tyvärr varit slö som fan med träningen senaste året men kommer ta ett krafttag innan sommaren så man slipper springa runt som en räka på stranden.

och just de för 5dagars sen hittade jag de här onlinespelet som har varit en rolig underhållning man kan leka med samtidigt som man spelar poker [url]http://www.travian.se/

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
Det går ju inte ihop

Haha.. Det är vårt grannlands fel att jag blev en Tyrannosaurus rex. Det finns fan ingenting vegetariskt what so ever i frysdisken i någon av de matbutikerna jag var i, i Oslo. Visst kunde man tillaga egna vegetariska biffar på bönor och sådant. Men det hade jag varken kunskap eller tid till, tyvärr.

Pr0nandy, behöver ju givetvis inte heller betyda att jag är lyckligare som person. Det är ju faktiskt det som har betydelse!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toker!!!
ja vad har hänt de 2 största förändringarna i mitt liv är väl att jag för ca 1½år sen hittade online pokern och har sen dess livnärt mig på de så de har tagit många timmar av de senaste åren.

Flyttat till Sthlm med en polare och bor nu mera i på härliga 27kvadrat bilder kommer i den tråden innom kort, flickvänner har kommit och gått, tyvärr varit slö som fan med träningen senaste året men kommer ta ett krafttag innan sommaren så man slipper springa runt som en räka på stranden.

och just de för 5dagars sen hittade jag de här onlinespelet som har varit en rolig underhållning man kan leka med samtidigt som man spelar poker http://www.travian.se/

Travian.se funkar lika bra.

Referral ju.

FY!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har flyttat 3 gånger. bytt jobb 5 gånger. haft en herrans massa olika bilar

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Hedersmedlem

*reflänk från toker raderad*

Reflänkar är ej tillåtna på forumet. Gör inte om det igen toker.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av toker!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Airwolf
*reflänk från toker raderad*

Reflänkar är ej tillåtna på forumet. Gör inte om det igen toker.

oj förlåt ska inte hända igen!

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Avstängd

Vuxit 30 cm, gått upp 35kg. Skaffat och förlorat 4 flickvänner.

Har slutat att spela datorspel, skrotat windows och skaffat Linux.

Kodar mycket av min fria tid och väntar nu på att jag ska börja gymnasiet.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Flyttat till Liverpool for att bo med flickvan. Fatt jobb som tekniker i skola. Gjort slut, bott med exet i 6 manader. Skaffat eget hus. Flyttar tillbaks till Sverige i Augusti for nytt jobb.

Jo det blev ratt mycket mellan 2005 tills nu.