Fastswitch Americas Army ?

Permalänk
Medlem

Fastswitch Americas Army ?

Tjena

måste få reda på en sak

går det att fastswitcha // fastswapa i AA ?

isåfall.. kan någon vara snäll och förklara hur jag går tillväga ?

mvh

Visa signatur

HP HDX 9350 | Intel Core Duo T8100 @ 2,1GHz | Memory 3GB |
Nvidia Geforce 8800M GTS 512Mb | 500Gb SATA |
Windows Vista Home

Permalänk
Medlem

Enligt senaste releaseloggen i 2.8.1 så ska de ha fixat så man inte kan fastswappa längre. Men folk gör det hela tiden ändå. Oftast funkar det som så att du hoppar eller crouchar samtidigt som du byter vapen. man kan även göra ett macro som gör detta automatiskt. Vet ej hur dock då mitt G11 ligger på posten.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

jaha.. jag spelade mycket cs innan (1.6), men slutade pga av för många som fuskade..

och där skrev man ju bara in hud_fastswitch 1 istället för "0".. så gick det snabbare.

har saknat detta lite sen man gick över till AA

någon som vet om man kan scripta så den bytar vapen snabbare ?

de kanske räknas som fusk ? .. vet inte. men de är väl något av de enda jag saknar.. samt att man inte kan skjuta medans man går ner till knä elle liggande.

Visa signatur

HP HDX 9350 | Intel Core Duo T8100 @ 2,1GHz | Memory 3GB |
Nvidia Geforce 8800M GTS 512Mb | 500Gb SATA |
Windows Vista Home

Permalänk
Medlem

tryck på mellanslag och på det vapen eller den granat du vill ha
alltså knapp 1 samtidigt som du hoppar för att byta vapen snabbt osv
jag spelar aktivt AA och kan säga dig att det finns bara några få servrar som inte tillåter det så du klarar dig nog

Permalänk
Medlem

hur är AA nu för tiden? Är det fortfarande så att man måste klara massa training för att kunna använda vissa vapen och så?

Permalänk
Medlem

du måste klara träningar men det kalrar 3åringar
väldigt få buggar och i överlag bra servrar
väldigt bra spel
(ett bra ljudkort är inte dåligt då man spelar mycket på hörseln på högre nivåer)

Permalänk
Medlem

jag har X-fi Fatal1ty ljudkort och kan säga att det gjort en väldigt stor skillnad på spelet

uppgraderade mitt grafikkort igår oxå eftersom jag tog steget från 2.6 till 2.8.1 och de gamla FX5200 hade det jobbigt även på låga grafikinställningar.. köpte ett 6900GT och fick en helt annan spelupplevelse..

mellanslag ? .. nu har ju jag helt egna inställningar.. vad gör man på mellanslag ?.. på mellanslag har jag speed toggle

men antar att du har "hoppa" funktionen där.. den har jag på höger musknapp (counterstrike skadad)

Visa signatur

HP HDX 9350 | Intel Core Duo T8100 @ 2,1GHz | Memory 3GB |
Nvidia Geforce 8800M GTS 512Mb | 500Gb SATA |
Windows Vista Home

Permalänk
Medlem

Jag råkade ut för nåt konstigt. Bytte grafikkort från X800 Xl till X1950 pro och fps:en sjönk med 10 fps på hospital. Wtf? Kör i 1280 med allt på högsta. Lite irriterande

I bf2 kunde jag höja alla inställningar till High i 1280 och ändå se en ökning.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

vet
AA är lite udda ibland mwed sina stöd för olika hårdvaror xD
jafg själv har ett X-fi Xtrememusic och har ttweakat så jag hör ungefär över hela banan xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blomkungen
jafg själv har ett X-fi Xtrememusic och har ttweakat så jag hör ungefär över hela banan xD

hur tweakar man så man hör längre o mer ?

Visa signatur

HP HDX 9350 | Intel Core Duo T8100 @ 2,1GHz | Memory 3GB |
Nvidia Geforce 8800M GTS 512Mb | 500Gb SATA |
Windows Vista Home

Permalänk
Medlem

lek med equalisern

Permalänk
Medlem

okey, de gör jag hela tiden.. tänkte väl mer om där va ngt plugin eller nått eget prog som man kunde tweaka upp den med som grafikkortet typ overclocking

Visa signatur

HP HDX 9350 | Intel Core Duo T8100 @ 2,1GHz | Memory 3GB |
Nvidia Geforce 8800M GTS 512Mb | 500Gb SATA |
Windows Vista Home

Permalänk
Medlem

slå på svm och det där som ghör att du får surround i ditt headset
kan posta mina nån av mina equalisersettings som duger bra som basic om man kan tweaka vidare på om du vill
Sounsettings brukar vara en stor hemlighet men du kan få dom här

http://img105.imageshack.us/img105/1969/soundsettingsab7.png
¨

dom är ändå inte så lika mina men dom bör ge dig en bra start på cirka 20 m hörsel om du har ett vettigt headset
hoppas det hjälper dig lite