Permalänk
Medlem

IRC, Flashback Forum, MSN, Swec, StarCraft, serier och nattdrömmar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Msn, glo lite på tv-serier.. mythbusters blir det ikväll iallafall

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Kollar på film, skriver och fixar posters och kartor i Photoshop till ett projekt.

Permalänk
Testpilot

Nu har man varit ute och supit, man får vara försiktig med stavningen nu, lätt att göra fel

Ingen student från Norrköping som ska på den så kallade trapp/pump- tömmningen på onsdag? hoppas den blir bra.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

IRC brukar ta upp en hel del tid, plöstligt har det gått 3 timmar sen man satta sig. Annars brukar jag fastna på Wikipedia, man går in på en artikel, klickar sig vidare och vidare och vidare. Innan man vet ordet av kan man alla Finlands presidenter, modellbeteckningen på den första TiVo-boxen och antalet dödade nordkoreaner i Koreakriget. Mycket bättre än att slötitta på TV i alla fall.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

Football Manager samtidigt som forum eller serier funkar alltid på natten!

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

slösurfar på sweclockers bla, msn, oldschool cs..
ska se om ja kan och orkar börja spela redalert2
sen pimpla förbannat mkt cola under dagar/kväller
och allmänt tråkar

Permalänk
Medlem

antingen tv/bra film eller så hamnar jag i tillståndet "ständigt informationsletande" på diverse sidor (wikipedia, flashback, sweclockers m.fl.)....men oftast brukar det hela sluta med intensivt rulande.

Permalänk
Medlem

msn, diverse forum, trevlig musik, ngon rolig serie, football manager eller ut och promenera.

Permalänk
Medlem

Sitter jag uppe på natten är det IRC + film som gäller.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk
Avstängd

spelar dator, chattar, forumläsning, surfning etc etc

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem

Ligger och lyssnar när flickvännen snarkar och datorn surrar

Visa signatur

I5 750 @ 4GHz | Gigabyte P55M-UD2 | PowerColor Radeon 5750 | 8GB DDR3 1600MHz | Corsair Force F120

Permalänk
Medlem

beror på vad jag är för på humör. men det brukar för det mesta bli slösurf, typ citatsidor, forum eller nån serie som man har fastnat för (Las Vegas).

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Kör ofta Team fortress. När jag börjar klaga mer på lagkamraternas dåliga spel än att spela själv vet jag att det är dags att gå och lägga sig...

Annars tittar jag också runt på massa helt onödiga forum och skriver inlägg ibland.

Är det fler än jag som stör sig något f-bannat på alla sångfriska fåglar som sätter igång och kvittrar piggt redan vid två halv tre tiden precis när man ska försöka sova ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT

Är det fler än jag som stör sig något f-bannat på alla sångfriska fåglar som sätter igång och kvittrar piggt redan vid två halv tre tiden precis när man ska försöka sova ?

Stäng fönstret eller ta fram luftgeväret.

/ironi, så att jag inte får en varning för uppmaning till brott

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

om jag inte kan somna brukar jag gå ut och ta en promenad, sjukt soft att vandra södermalm en tisdag natt. inte en jävel ute. Brukar även pumpa fet dnb i min mp3. Ibland tar jag cykeln också, då går det fort

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Kör ofta Team fortress. När jag börjar klaga mer på lagkamraternas dåliga spel än att spela själv vet jag att det är dags att gå och lägga sig...

Annars tittar jag också runt på massa helt onödiga forum och skriver inlägg ibland.

Havl 3 ? var bor du? här börjar de kvittra vid 4-5 snåret tidigast iaf och det äör ju då man lägger sig ju

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

måste fan ta mig en snus nu för att vakna till lite, så man kan slösurfa sig ett tag till..

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Medlem

Här sätter fåglarna igång runt 3-4.

Permalänk
Medlem

har varit jobbigt att somna dom senaste kvällarna.

då det har varit kring 26grader inne när man ska sova.

och på dagarna har temperaturen varit och nosat på 30 strecket

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oj, hur många datorer har du igång egentligen?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Nu är det Dota som gäller. Fletcher. Vi vinner nog.

Permalänk
Medlem

Blir ganska mycket forum, IRC, trackers & DC, MSN osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Oj, hur många datorer har du igång egentligen?

ingen , men de har varit kring 28-30 grader varmt om dagarna och det påverkar ju temperaturen inomhus

Visa signatur