Gratis brännarprogram

Permalänk

Gratis brännarprogram

Tjena!

Är det någon som vet om något bra dvd brännar program som är gratis? Jag har Nero 7 Ultra edition men det är nåt fel så den kan inte bränna film på dvd...

Visa signatur

Acer Aspire: WinXPHomeSP3 | iMac DV SE: Mac OS X Tiger 10.4.11

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk

Om den funkar så är jag skit tacksam!!!

Visa signatur

Acer Aspire: WinXPHomeSP3 | iMac DV SE: Mac OS X Tiger 10.4.11

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Gratis brännarprogram

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hackerpro94
Tjena!

Är det någon som vet om något bra dvd brännar program som är gratis? Jag har Nero 7 Ultra edition men det är nåt fel så den kan inte bränna film på dvd...

Frågan har naturligtvis ställts tidigare, så gör en sökning för fler tips -> http://www.sweclockers.com/forum/search.php?s=

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid313
InfraRecorder.

Är det bra? Hur lägger man till stödet för mp3?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ozric
imgburn

Det bästa av det bästa, och så fritt från bloatware till skillnad från Nero. Rekommenderas!

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk

Men imgburn är inte det mest bara för image filer? Är det komplett så att det går bränna data, musik, covers etc.?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman
Men imgburn är inte det mest bara för image filer? Är det komplett så att det går bränna data, musik, covers etc.?

Tror det, men han ville ju ha dvd-brännarprogram.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk

Jag har också Nero7 men använder mera lättmanövrerade DeepBurner.

Här kan du hämta DeepBurner's gratisversion:

http://www.deepburner.com/?r=download

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman

Data går i alla fall att bränna: Välj "Build" som mode och sen vilka mappar/filer du ska inkludera.
Musik - Tror inte det; Covers - Nej

Permalänk
Medlem

har någon koll på om det finns ett gratis brännar program som har stöd för mp3 bränning?

Visa signatur

Bara för idag

Permalänk
Medlem

Ja, InfraRecorder. Det är bara att välja Audio CD och bränna på.

Permalänk
Medlem

Jag brukar köra med ImgBurn och CDBurnerXP Pro

http://www.cdburnerxp.se/
http://imgburn.com/

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk

Två saker som jag stör mig på i infrarecorder, det är att man inte kan lyssna på låtarna man lägger in via det programmet! T.ex. om man vill lägga låtarna i en viss ordning genom att lyssna på dom så måste man göra det via ett annat program!

Sen att det inte går att på ett enkelt sätt skriva ut låtlistan som en cd baksida via programmet. Jobbigt att sitta och skriva manuellt varje låt i ett annat program!

Man kanske måste lägga in gamla hederliga Nero 6.0 igen

Det har ju dessa funktioner inbyggt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AddeC
har någon koll på om det finns ett gratis brännar program som har stöd för mp3 bränning?

Bränna ner mp3-samlingen på skiva eller bränna audio av mp3? Förstnämda klarar vilket brännarprogram som helst.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara