Permalänk
Robot

Lackat Nätagg

Idag hade jag absolut ingenting att göra så då tog jag och plockade isär hela nätagget och lackade om skiten. då tänkte jag i samma sekund att man kanske borde ta och fixa kabeldragningen lite så jag kapade hål åt 24 och 4 pins kontakterna så det vart lite mer utrymme i datorn...

det jag gjorde på nätagget var att byta ut fläkten, kapa bort orginala fula nätaggs gallret och ersätta det med ett chromat.
har ca 800gb i datorn men en hdd är urplockad vid korttillfället...

är exstremt nöjd med resultatet!

Besök albumet: Lackat Nätagg av nickepaby

Permalänk
Medlem

Första gången du lackar?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trIIger
Första gången du lackar?

nej det är typ 4 gången jag lackar, hade ingen ordentlig färg hemma (800c värmetålig färg). ser mycke bättre ut i värkligheten men det som är på sidan när den är monterad är fett fläckar typ

Första gången jag lacka var moppen, andra var min cyckel och tredje var en bil så jag har lite erfarenhet av lackning.
som sagt... ser bättre ut irl=)

Visa signatur

Intel Pentium 4 3200 MHz, 1080gb hdd, BFG 8800GTS 320mb oc2 edition, Asus P5B-MX/WiFi-AP, corsair 2048 MB DDR2. chassi: specialmoddat raidmax scorpio.

Permalänk

Ser bra ut faktiskt, kör du med intern grafik eller?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basic_version
Ser bra ut faktiskt, kör du med intern grafik eller?

tack=) nej jag hade bara glömt att sätta in grafik kortet när jag knäppte kortet=)

Visa signatur

Intel Pentium 4 3200 MHz, 1080gb hdd, BFG 8800GTS 320mb oc2 edition, Asus P5B-MX/WiFi-AP, corsair 2048 MB DDR2. chassi: specialmoddat raidmax scorpio.

Permalänk
Medlem

det var fint:) men på alla bilderna utom den sista så är det 1st 230V ström-kontakt, på den sista en in och en ut till skärm..
Spacklade du igen där?

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
det var fint:) men på alla bilderna utom den sista så är det 1st 230V ström-kontakt, på den sista en in och en ut till skärm..
Spacklade du igen där?

nej jag glömde ta ett "innan" kort så jag knäppte kort på ett annat nätagg jag hade liggandes hemma=)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Spacklade du igen där?

haha hur fan hade han kunnat spackla dähr?? inte så bra om man ska andvändadet sen

Permalänk
Medlem

najs

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.