Permalänk
Medlem

Sämsta staden

Eftersom det finns en tråd som handlar om den häftigaste staden, tänkte jag starta en som handlar om den sämsta/tråkigaste.

Jag bidrar med Sandhamn, finns verkligen ingenting att göra i den staden.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

Svedala.

Fy fan.

Eller Sjöbo...

Fy fan.

Permalänk
Medlem

umeå, fi fan va tråkig sommar stad

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

uppsala, finns ingen värre trafikstad
men hm.. salem söder om sthlm, bara ngn mil från södertälje,
är så förbannat tråkigt, dock är det en större by men iaf

Permalänk

kånna ^^ tippar nog mitt på växjö... en så rörig stad finns bara inte.. annars så slår varberg högt med

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Vollsjö..

Permalänk
Medlem

Luleå. Tragiskt ställe idag...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

Tänkte faktiskt dra till med Washington DC. Förutom att gå och kolla på monumenten och alla hus finns det inte så mycket att göra i innerstan, sen på kvällen när alla kostymnissar drar hem känns det inte vidare säkert när uteliggarna börjar dra fram... Visst, det var väl bara jag som var paranoid men men...

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Hedersmedlem

Malmö.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem

Tierp.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Malmö.

Bah humbug!
Knalla runt i dom mindre charmiga områden på natten så ska du få se på spännande.
Kanske inte alltid är spännande... men paranoia och fördomar gör att det är knäck i brallan när man väl kommit hem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Malmö.

Tycker Göteborg är en trevlig stad annars Är Sthlmare.

Permalänk
Medlem

Åtvidaberg var väl ingen höjdare.. Jag var där för några år sedan när pappa köpte en bil.. och medan vi väntade så fanns det verkligen INGENTING att göra.. Det roligaste vi hitta var matvarubutiken Willys

Förlåt oskar000.. Du kanske kan ge tips på vad man kan göra där?

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Jag har bara åkt förbi med tåg, men jag mådde illa när vi rullade genom Flen. Jag fick sån ångest...

Permalänk
Medlem

Göteborg. Inte så dålig i sig men det blir fånigt när folk försöker jämföra den med Stockholm...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Göteborg. Inte så dålig i sig men det blir fånigt när folk försöker jämföra den med Stockholm...

De har ju ett bra mycket bättre tivoli iallafall

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Karlskoga.

Fy fan vilket ställe. Volvos som burnar vid folkets park och fulla grabbar som rullar runt i leran i finkostymen får man nog av rätt fort. Sen att folk på badstugatan inte fattar att festen är slut vid fem på tisdagsmorgonen gör inte saken bättre.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Göteborg. Inte en enda pizzeria när man behöver den.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

Landskrona

Visa signatur

| Intel Core 2 QUAD Q6700 Quad Core + Noctua NH-U12F 120mm | Asus Blitz Formula Special Edition | BFG GeForce 8800Ultra OC 630MHz GPU 768MB DDR3 | Corsair XMS2-6400 TWIN2X4096-6400C5 5-5-5-15 Xtreme 2x2048MB | Western Digital Raptor 74GB | Seagate Barracuda 7200.10 750GB 7200rpm | Lian Li PC-A10A | be quiet! Dark Power Pro 750W |

Permalänk
Medlem

Helsingfors

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
De har ju ett bra mycket bättre tivoli iallafall

Japp det stämmer verkligen. Har inte besökt Gröna Lund sedan jag åkte Balder. Men förutom Liseberg och Ullevi har nog inte Göteborg så mycket att komma med är jag rädd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Japp det stämmer verkligen. Har inte besökt Gröna Lund sedan jag åkte Balder. Men förutom Liseberg och Ullevi har nog inte Göteborg så mycket att komma med är jag rädd.

Det ligger på bästkusten. Det innebär att man kan bada t.ex., alltså i havet och inte i en grön /brun soppa...

Permalänk

Jag skulle nog vela säga hela Sthlm. Så otroligt överskattat. Det enda jag gillar här uppe är skärgårn. Men city är helt värdelöst. Då har jag bara bott här i 7 år också. Resten av livet bodde man i Malmö, vilket jag saknar som fan.

Göteborg har jag aldrig varit i, men åker väl förhoppningsvis dit i sommar

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Tycker inte det är något större fel på Stockholm. Det är vackert och så, speciellt på sommaren tycker jag.
Sen är det klart att stan inte är något speciellt sådär och kanske lite överskattad på vissa håll.

Göteborg tyckte jag också såg ut att vara en mysig stad när jag var där.

Malmö däremot upplevde jag som rätt sunkigt. Har väl inget speciellt att klaga på, men det kändes menlöst på något sätt. Kändes mest som ett gäng bostadshus uppsmällda på samma ställe utan något annat att se egentligen..

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Sveg... det är iofs mer en håla än stad.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Malmö, utan tvekan!

Visa signatur

ny signatur kommer snart

Permalänk

s-vall ffs!

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BiGpUnIsHeR
Landskrona

Amen to that. Bodde i helveteshålet i ett år och Malmö är rena semestern från den jävla hålen. Den hålan gav mig en väldigt bitter syn på vissa folkgrupper.

Permalänk
Medlem

Moss i Norge va där å jobbade helt jävla död efter kl 19.00

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Köpenhamn , usch och fy !