Permalänk
Robot

chassin

min första gång jag bygger ett chassi

det är en portfölj från början och nu ett data chassi

AMD Athlon 64 3400+

RAM 1 GB

Graffe: ATi X1650PRO

HD 250 GB

Besök albumet: chassin av spartan

Permalänk
Medlem

hely ok 7p från mej

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Medlem

7p här också:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

10p här, väskdatorer e riktigt roligt

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem

riktigt cool 10 p från mej

Visa signatur

P4 3,4GHz, 2Gb ddr2 pc6400, 320GB wd, 8600gt 256mb

Permalänk
Medlem

Heeelt IMBA med tanke på första chassibygget, 10 poäng!

Visa signatur

Zantzano - 70 Warlock - Twilight's Hammer EU -

Permalänk
Medlem

Riktigt fint bygge ! 7/8p

Men du är inte lika bra på att stava som du är på att bygga:P:)

Men vem fan bryr sig:D

Visa signatur

WS: Phenom 9850BE @ 3.0GHZ .:. 4GB Redline .:. 790-FX.:. 4870x2 .:. 1TB .:.Lian-Li PC-V2000 .:. Vattenkylning .:. Vista x64/Xp x86
Server: Sempron Le-1100 .:. 2GB xms2 .:. 1.6TB .:. Lian-li PC-A05.:. Windows home server
Väntar på : Deneb

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Jag tycker inte att den är så bra egentligen... Lie mer ordning o reda i väskan så kasnek de vart bättre men den e inte vär dom 7,7 den har i medel.

Visa signatur

Riggen: Gigabyte DQ6, E66 ES @ 3,8 , 2x1gb Ballistix pc8000 ,2900XT/8800gts?, Hiper Type-R 580w, 0,84TB.
Kylning: L30, BIX 3:a, Swiftech Apogee GT
Ljud: Pioneer A221, hemmabygda lådor med 2x10", diskanthorn och dubbla mellanregister i var låda

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, dock lite rörigt invändigt. Men det är inget som sänker betyget. Förstår inte varför fläktarna är i helt osymetrisk placering. :S

Men annars fint, fortsätt göra chassin.

8 poäng

EDIT: Aha, tror jag löste det själv. Du har satt fläktarna bra där, ja.
Såg det nu.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

Kommer ge 9poäng till alla dessa portfölj chassin tills jag hittar en med vattenkylning!

Permalänk
Avstängd

Jag fattar inte hur ni kan tycka ett detta ser bra ut? man har tagit en såg? och såga upp hål till diverse grejer kastat i lite komponenter och skapat ett råttbo... Jag fattar inte asså...

Visa signatur

Riggen: Gigabyte DQ6, E66 ES @ 3,8 , 2x1gb Ballistix pc8000 ,2900XT/8800gts?, Hiper Type-R 580w, 0,84TB.
Kylning: L30, BIX 3:a, Swiftech Apogee GT
Ljud: Pioneer A221, hemmabygda lådor med 2x10", diskanthorn och dubbla mellanregister i var låda

Permalänk
Avstängd

fan vad ful

Permalänk

smidigt ^^ men inte üBer vacker ^^

Permalänk
Medlem

tack

hej tack för att ni tycker till :P:D

Permalänk
Medlem

Hur har du satt fast hårddisken?
jag menar, den sitter ju fast på "väsklocket" men inte ser jag nått som håller fast den där?

men annars fint!

Permalänk
Avstängd

så orginellt, en väskdator

Permalänk

En av de snyggare.

Permalänk
Medlem

Fan vad go LAN dator :):)

Visa signatur

Zantzano - 70 Warlock - Twilight's Hammer EU -

Permalänk

Snyggt, Smidigt att ha på lan o flytta på. Nackdelen är att det är så många som har gjort det här. Det börja bli gammalt. Men 8 plus

Permalänk

visst är de en rolig ide. men de är väldigt många som har gjort de. synd att du inte lacka cd/dvd läsaren skulle vara snyggt om de smälte in. men bra gjort.

Visa signatur

Kolla in min drickaback