Vilket spel är ni kär i?

Permalänk
Medlem

Baldurs gate 2 (och 1 iofs).
Skulle jag kunna ta bort delar av mitt minne skulle jag ta bort att jag har spelat det och spela det om och om igen...

Visa signatur

C2D E6600 | Scythe Ninja + | Asus P5B | Corsair V.S 2GB | Sapphire X1900XT | Samsung 250GB | Seasonic M12 500W | Antec Solo

Permalänk
Medlem

Medal of honor allied assoult(stavn?) breakthrough och Legend of dragoon

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Medlem

Det har sagts förr men tål att upprepas!
Falloutserien, (främst 2:an)

Permalänk

.. egentligen ganska sorgligt, men...

RollerCoaster Tycoon-spelen.

Permalänk

* Deus Ex
* Unreal Tournament '99
* Grim Fandango

Utan inbördes ordning.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

*Battlefield 2, finns inget skönare fps-spel. Man får så goa andrenalinkickar av det.
*Warcarft III
*Diablo 2 + exp

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk
Medlem

Jag är nog kär i Half Life 2

Visa signatur

[Intel C2D E6600][Corsair TWIN2X 6400 DDR2 3GB][Gigabyte GA-965p-DS3][Gigabyte HD 4850][Corsair 520w][Samsung 250gb SATA-II][Enermax Chakra]

Permalänk
Medlem

Halo 2, alla timmar man lanat på det oj oj oj

Fable, sjukt roligt hur många gånger man än varvat det efterom det finns så många olika sett att spela igenom det

Mashed:Fully Loaded, inte många som vet vad det är men det är ett bil spel till Xbox. Underbart roligt att spöa sina polare imellan Halo 2 Matcerna

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem

Mafia, får fortfarande gåshud från slutscenen...

Håller på att spela igenom Grim Fandango med ett par polare eftersom det ofta dyker upp på listor över de bästa spelen. Det är faktiskt ruskigt bra, kan lätt spelas så här 9 år efter det kom.

Visa signatur

[Deepcool Quadstellar Infinity] [AMD 7800X3D] [Gigabyte RTX 3080 Ti VISION OC 12G] [ASUS TUF GAMING X670E-PLUS] [Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB] [Samsung 990 Pro 2TB] [Corsair RM850X V2 White] [Phanteks Glacier One 360D30 White] [LG OLED48C2]

Permalänk
Medlem

Giana Sisters, bästa litet någonsin

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Det första Unreal Tournament och Halo <3

Lirar ganska mkt Halo Multiplayer demot över Xbox Live atm, grymt skojj spel.

Permalänk

Final Fantasy.... speciellt 7, 8, 9....
Väcker många fina gamla minnen till liv

/Stielzaer

Permalänk

Vet inte varför men jag blev ruskigt kär i Zelda: twilight princess.
Ett annat spel som jag älskade var Diablo 2, sjukt många timmar man har lagt
ner på det.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Avstängd

okej Själv gillar jag Armagetron Advaced very much (just nu)

Permalänk
Medlem

Soldat
Däremot så kör jag Call Of Duty 2 nu mera, men Soldat är svårt att tröttna på när man hållt på ett tag.

Permalänk
Medlem

Diablo serien
Half Life 2
WoW
Zelda 3
Warcraft 3

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk

Jag är inte direkt kär i ett spel just nu. Men för några år sedan när Black & White (ettan) kom ut blev jag helt tagen av spelet. Det spelet gav en speciellt strategi-upplevelse som inget annat strategi-spel har gett.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Mafia.

Visa signatur

Ingen är perfekt inte ens Najk!

Permalänk
Medlem

Oddworld till PSX

Permalänk
Medlem

Dessa ligger varmt om hjärtat

The Curse of Monkey Island

Half-Life serien

Donkey-Kong Country 3(Snes)

Heart of Darkness (ps1)

Visa signatur

Visit my online portfolio at http://www.myhaven.se/

Permalänk
Medlem

Halo2 !!

Permalänk
Medlem

Half-life serien.
Undra hur många timmar man kört dom inklusive moddar.

Permalänk

Många trevliga spel under årens lopp. Men Civilization spelen är nog de slitstarkaste för mig.
I, II, III och IV; fyran nu med senaste tillägget 'Beyond the Sword', som till skillnad från tidigare 'Warlords' är bra och prisvärt.
Dessutom toppforumet Civ Fanatics.

Permalänk
Medlem

Metal gear solid serien
Näst intill alla Sonic spel
Battlefield Serierna
Juiced

Vet inte vilken jag gillar mest bara.

Permalänk
Medlem

Suikoden och Chrono serien. Sen så är jag väldigt förtjust i Battlefield-spelen också samt CS har ju haft sin glansperiod. Spelade en hel del kring 2000-2004.

Diablo spelen ligger också bra till.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Avstängd

diablo II LOD <3 ^^

Permalänk
Medlem

Little Big Adventure 1 och 2. Kommer bara ihåg alla glada minnen och den lilla/stora underbara världen, bollkastningen i 1:an har jag t.ex. förträngt. Hoppas få se Twinsen igen någon gång.

med delad pokal

Doom I kommer jag aldrig glömma heller, första riktiga action-röj spelet jag fick tag på efter en barndom av Nes/Snes. Spelade verkligen shareware versionen hur mkt som helst.

Visa signatur

Var nöjd med allt som livet ger

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Frets on Fire

Diablo

Balders Gate

...

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk
Medlem

Age of Empiers 2
GTA: Vice City
Kotor

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100