Bilder på era LOTRO karaktärer!

Permalänk
Medlem

Bilder på era LOTRO karaktärer!

Grafiken i det här liret är ett angenämnt avbrott mot WoWs mer, i mitt tycke, barnsliga proportioner och färgval.

Har än så länge själv inte nått mer än till level 9 med två characters hitintills. Men jag gillar det jag sett så här långt iallafall. Enkla broar ser helt vansinnigt vackra ut osv. För att inte tala om städerna. Men nog om det, det är ju karaktärerna som är i fokus här. I och med att jag är trådskaparen så får väl jag dra mitt strå till stacken allra först.

Mina två karaktärer:

Leya - Elf Female Hunter

Andelor - Elf Male Ministrel

Jag lirar på Snowbould servern.

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk
Medlem

Bidrar med en bild på min main... Alexander / Man / Hunter (Evernight)

(Klicka på bilden för original storlek 1920x1200)

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Jag antar att det inte finns något "trial"-aktigt till LOTRO ännu?
Är lite sugen på att testa det.

Jag hittade inget på deras officiella sidor, någon som vet av något?

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HyDrAn
Jag antar att det inte finns något "trial"-aktigt till LOTRO ännu?
Är lite sugen på att testa det.

Jag hittade inget på deras officiella sidor, någon som vet av något?

Det finns ingen prova-på trial att laddar ner, men det kommer med en buddy key (7-dagars trial) med boxen om man köper.

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk
Medlem

Lore-master:

Uppdaterar med en bild av min Captain när login-servern funkar ordentligt.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andelor
Det finns ingen prova-på trial att laddar ner, men det kommer med en buddy key (7-dagars trial) med boxen om man köper.

ah ok.

Ingen som råkar ha en sådan till övers?

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

LvL 8 Elf Hunter, Nefhilion

Permalänk
Medlem

Inte för att vara elak, men jag tycker att alla character-modeller ser ut som fula plastleksaker från toys'r'us.. =/

Hur är animationerna ingame?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
Inte för att vara elak, men jag tycker att alla character-modeller ser ut som fula plastleksaker från toys'r'us.. =/ .../

Kan förstå det, karaktärerna ser ju (sett till människor och alver) mer realistiska än t.ex WoWs übermänniskor med sexpack och alvernas tre dm långa öron mm. Lite mer "dockaktigt" utseende kanske. Men å andra sidan så finns det ju en hel del fula trollfigurer också på Toys 'R' Us.

Citat:

[i]Hur är animationerna ingame? [/B]

De är helt okej, aningen mer snabbare och ryckigare än t.ex WoW när karaktärerna är i rörelse. Sedan beror det ju på vilka inställningar man har samt vilken kräm burken ens kan leverera.

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk
Medlem

Leriam @ Eldar
Level 7 Captain

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andelor
Kan förstå det, karaktärerna ser ju (sett till människor och alver) mer realistiska än t.ex WoWs übermänniskor med sexpack och alvernas tre dm långa öron mm. Lite mer "dockaktigt" utseende kanske. Men å andra sidan så finns det ju en hel del fula trollfigurer också på Toys 'R' Us.

De är helt okej, aningen mer snabbare och ryckigare än t.ex WoW när karaktärerna är i rörelse. Sedan beror det ju på vilka inställningar man har samt vilken kräm burken ens kan leverera.

Oh jävlar vilken WoW basher vi har. Låt mig gissa, du har spelat WoW sen det kom ut och hade 200 dagars played på din karaktär tills du insåg hur mycket tid du hade lagt ner och då slutade du, nu hatar du dig själv egentligen men bashar WoW istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Oh jävlar vilken WoW basher vi har. Låt mig gissa, du har spelat WoW sen det kom ut och hade 200 dagars played på din karaktär tills du insåg hur mycket tid du hade lagt ner och då slutade du, nu hatar du dig själv egentligen men bashar WoW istället.

Eller så gav han bara sin åsikt om hur karaktärerna i LOTRO är i jämförelse med de i WoW...

Tog du illa vid av någon anledning för att han sa något som kunde tolkas som kritik mot WoW?

Permalänk
Medlem

Jag skulle faktist gärna vilja börja med LOTRO, spelade på US betan (av någon anledning kom jag inte in i EU .. men i US :S) och det var riktigt kul. Förutom det faktum att spelet kräver riktigt mycket och jag var precis på gränsen till att inte kunna ha det speciellt snyggt. Dock så störde jag mig på att var tvungen till att hålla sig fast vid en "main" quest från låg level och det krävdes att man i princip teamar upp med andra hela tiden, jag har inget emot quests men ibland blir det långtråkigt och då man inte fick mycket utav att bara döda monster (osv..) blev det lätt att man helt enkelt spendera mycket tid när man försökte hitta folk att göra just dessa main questar med.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HyDrAn
Jag antar att det inte finns något "trial"-aktigt till LOTRO ännu?
Är lite sugen på att testa det.

Jag hittade inget på deras officiella sidor, någon som vet av något?

Det här är ingen request-tråd för trial-keys. Inget off-topic, det handlar om användarnas karaktärer i LotrO.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Oh jävlar vilken WoW basher vi har. Låt mig gissa, du har spelat WoW sen det kom ut och hade 200 dagars played på din karaktär tills du insåg hur mycket tid du hade lagt ner och då slutade du, nu hatar du dig själv egentligen men bashar WoW istället.

Återigen off-topic tjafs och allmänt trams. Lägg av med det och håll dig till topic.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Återigen off-topic tjafs och allmänt trams. Lägg av med det och håll dig till topic.

Najk din glidare, du lirar väll lotro?
Ge oss en screen nu ^^

Postar ny screen senare på min nya char, en LM lvl 9 atm snart 10

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Här är två bilder på min Guardian innan jag rerollade honom till en Champion. Varför rerollla honom och inte skapa en ny? För att jag inte trivdes med honom i längden och brukar alltid använda namnet Rorax

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rorax
Här är två bilder på min Guardian innan jag rerollade honom till en Champion. Varför rerollla honom och inte skapa en ny? För att jag inte trivdes med honom i längden och brukar alltid använda namnet Rorax

http://img451.imageshack.us/img451/8757/theoldroraxjb0.jpg

http://img475.imageshack.us/img475/8687/roraxof7.jpg

Mmm, d0rfs!!

Bara en fråga: Är armor seten mer unika i lotro än i wow? För ärligt talat är det inte så kul att springa runt och se likadan ut som alla andra även om rustningsdelarna är helt olika. T ex sprang ju hur många som helst runt med DS shoulders innan patchen. Inte för att jag kommer börja lira lotro bara för den anledningen, men det är intressant att veta.

Permalänk
Medlem

Nja, man kan säga såhär att armorn och vapnen i Lord of the Rings är ganska aldagliga, svärd ser ut som svärd. Däremot kan du ju alltid färga din rustning.

Men skulle inte vilja kalla dom unika. Men innan jag tog en paus med min guardian, var så less på honom. Så såg jag ingen som hade samma rustning som mig. Men antar den är vanlig nu. Då den delar utseende med Ancient armor som tydligen är bland det vanligaste på 47+

Men inget jag irriterar mig på under lägre levels. Alla ser..ja ut som en vanlig person, inte någon stålman med 3 ton plåt på sig.

Permalänk
Medlem

Folk ser ut som krigare borde göra (förutom hattarna ), vilket är skönt. folk springer inte runt med shoulderpads som är 5 storlekar större än huvudet.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Droppar en bild på min captain imorgon, vi behöver fler bilder!
Lore-mastern var inte lika rolig som captain har jag märkt. level 13 med min captain nu så jag har ju en lång resa kvar, märker att det tar väldigt lång tid att levla ändå. Får ju runt 40-60xp av mobsen och jag behöver 10000xp nu. Och questen ger i sin tur kankse 300-600xp

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Avstängd

namnet stör ja mig på så fruktansvärt men nu blev ja sugen på o testa

kostar det mycket o måste man ha visa kort eller något sånt för o köpa det?

Permalänk
Medlem

Det kostar väl som WoW, och nej, man kan köpa gamecards. Jag ska posta en bild på min 44 minstrel snart.

Permalänk
Medlem

Bidrar inte med någon bild, men istället en liten video då jag spelar på lutan live in-game utanför västra Bree-gaten, på bron.

Först är det "Paint it Black" spelat på hornet
http://www.youtube.com/watch?v=KaBjX4V9Q44

Sedan är det ett litet medley med diverse låtar, snabbt inspelat och med en del fel, men de flesta verkar uppskatta dom.
http://www.youtube.com/watch?v=pHW5yYSegZs&mode=user&search=

De är båda spelade på synth, kopplat till midi2key och därigenom spelas det i lotro. Helt otroligt att man ens kan göra så.

Just nu väntar jag tills den 25:e då jag får lön så att jag kan återaktivera min subscription. Just idag har jag totalt typ 300 spänn att leva på i två veckor till... visst är lotro grymt, men fan, mat är gott och bra att få i sig

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Några få bilder på min main efter en tids spelande. Har dock en del gear kvar att fixa innan jag är nöjd.

Name: Haehiliel
Class: Hunter
Level: 50
Server: Snowbourn