World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nembo
Herregud.. Ett nytt Expansion Pack til WoW kommer snart. Wrath Of The Lich King :S

PS. Eemma lägg Retri.

God morgon? http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

Ingen annan som vet hur jag gör med Cancel Subscription ? :/ fattar inte hur jag ska göra alls.

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeZo
Ingen annan som vet hur jag gör med Cancel Subscription ? :/ fattar inte hur jag ska göra alls.

du får välja 2 "options" först i 1 rulllist sen 1 till i nästa som kommer, bara att ta 2, ta att du ska flytta inget snack om saken då gjorde jag.

Permalänk
Medlem

Tackar! Fick till det

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem

fy fan vad gött, kael'thas nere! vi gick från typ 70% till död på en kväll. Helt galen fight alltså

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Vilka är bra proffesions för en paladin?

Börjat på mining/blacksmithing, för jag hade planer på att göra Stormherald,
fast nu när jag tänker efter så verkar de igentligen onödigt då jag kommer specca om till holy på 70, och nog inte köra retri på ett tag.

Har nu tänkt på att ta enchanting och sen något till...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Herregud.. Ett nytt Expansion Pack til WoW kommer snart. Wrath Of The Lich King :S

PS. Eemma lägg Retri.

eeh? Ja?

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3
Spela Wc3 = Komma nånstans i det jävla spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

PS. Eemma lägg Retri.

Snart och snart, säger 6 månader kvar.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Kazen: fortsätt med blacksmith/mining, även fast du ska spela holy så kan det vara roligt att ha dps gear till dom dära dagarna då man hatar att heala, samt så kan det vara kul att gå in och köra lite dps i Battlegrounds då och då.

Sen så finns det inget profession som är livsviktigt för en klass ändå så :).

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Vilka är bra proffesions för en paladin?

Börjat på mining/blacksmithing, för jag hade planer på att göra Stormherald,
fast nu när jag tänker efter så verkar de igentligen onödigt då jag kommer specca om till holy på 70, och nog inte köra retri på ett tag.

Har nu tänkt på att ta enchanting och sen något till...

Kör vidare på mining/blacksmithing till du får din Stormherald. Det är ju alltid en speciell njutning att göra sin egen köttklubba. Jag är själv inne på att uppgradera min Thunder till Deep thunder.

Som holy får man ju ofta ta skit för misslyckade raids/wipes och till slut tröttnar man och speccar om. Många guilds har ju problem att få tag på healers just på grund av detta.

Visa signatur

"It's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it"

Permalänk
Medlem

Finns bara ett proffesion att ha, enchanting, då får du +40 healing från enchants på ringarna. Om man nu är holy dvs.

Har för tillfället mining/enchanting på min pala (droppade BS för ett tag sen för att få just 40 +healing) mining kommer jag droppa för Jewelcrafting när man vet mer vilka "specialgems" Jewelcrafters kommer att få.

Mining kan man ju ha på en annn 70-char (om man har någon) då det ger bra med cash om man har 280% mount...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

herbalism is the way to go om man vill tjäna bra med guld. Helt klart.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag Mining verkar som det bästa profession för att tjäna pengar. På vår server säljer Adamantite ore för 30g+ / stack, jag fixar kanske 3-4 stacks på en timme, + en primal fire, och ett antal primal earth under den perioden. Med lite tur får man något gem här och där också. så säg 200g timmen för att brumma runt i nagrand och trycka lite här och där.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Archimonde nere efter nån dags försök, mer random boss får man leta efter ;(. Men äntligen ska vi börja med BT :).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Funderar på att transfera min paladin från jaedenar, alliance. Men till vilken har jag ingen aning om. Någon som har något förslag? gärna med en anledning varför. Så jävla trött på en server där det står helt stilla.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Vilken är du på nu Johii?

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Archimonde nere efter nån dags försök, mer random boss får man leta efter ;(. Men äntligen ska vi börja med BT :).

såg att du vann dps'n iaf, grattis

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Tja!
Tänke kolla om det är någon här som har någon nice pve build som dom kanske kan dela med sig av ? då jag fortfarande lvlar känns det inte som en pvp build är något att satsa på, jag är en warrior.

Aja hoppas någon kan hjälpa mig med detta

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Avstängd

Någon som kan länka till en bra warrior tanking build (protection), skulle villa testa att tanka lite osv har mest kört dps med den. Level 70 såklart

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det för ett account att gå igenom en "Investigate" på ett ungefär ,då mitt acc blivit hackad i sämsta möjliga tillfälle..när vi precis drog rank 1 på 5v5 i bg grpen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ixion11
Vilken är du på nu Johii?

Jag spelar på Jaedenar. Alliance.
Jag söker efter en server med mycket folk och gärna en guild som är redo att ta emot en paladin som är retri eller prot.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
Jag spelar på Jaedenar. Alliance.
Jag söker efter en server med mycket folk och gärna en guild som är redo att ta emot en paladin som är retri eller prot.

Kolla på www.warcraftrealms.com, där kan du ju kolla allt nästan t.o.m hur många paladins det finns i de bästa guilds på realmen du kollar på osv

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3

Permalänk
Medlem

Har nyligen börjat ta mig en närmare titt på ah , typ köpa kanske ett par primal fire när de läggs ut för 20g styck och sedan sälja när de går uppåt 30g och tjäna lite småpengar. Så om man hade kunnat få råd på lite fler grejjer man ska hålla ögonen öppna efter hade varit tacksamt

Permalänk
Medlem

Jag köpte primal mights för ~100g och la upp för 200g då de inte fanns andra uppe, såldes ganska snabbt...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Hej, har ett litet problem som jag inte kan hitta nån lösning på.. Det är så att ibland lånar jag en kompis konto och boostar nån av mina low-lvls med polarens mage. När jag loggar in båda kontona går allt bra inget lagg/hack alls. Sätter den ena på follow o drar in i t.ex. SM eller liknande. Väl inne kan allt gå bra i några minuter, sen så får alt'en random DC typ varannan minut.

Mina kompisar har inte detta problemet. Vad kan det bero på?
specs:
Intel C2D E6600
Asus P5ND2 SE
GF 8800gts
2gb minne

Använder det inbygda nätverkskortet på MB, det är ett realtek gigabit chip. Om det nu kanske kan påverka. Kör även som DMZ på routern så mest rtoligt inte nått port-problem.

Tack på förhand.

EDIT: det är alltså inte att alten blir AFK o blir dissad.. utan jag kan just ha plockat loot med den, sen tabbar till magen o pullar, då får alten DC.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Hej, har ett litet problem som jag inte kan hitta nån lösning på.. Det är så att ibland lånar jag en kompis konto och boostar nån av mina low-lvls med polarens mage. När jag loggar in båda kontona går allt bra inget lagg/hack alls. Sätter den ena på follow o drar in i t.ex. SM eller liknande. Väl inne kan allt gå bra i några minuter, sen så får alt'en random DC typ varannan minut.

Mina kompisar har inte detta problemet. Vad kan det bero på?
specs:
Intel C2D E6600
Asus P5ND2 SE
GF 8800gts
2gb minne

Använder det inbygda nätverkskortet på MB, det är ett realtek gigabit chip. Om det nu kanske kan påverka. Kör även som DMZ på routern så mest rtoligt inte nått port-problem.

Tack på förhand.

EDIT: det är alltså inte att alten blir AFK o blir dissad.. utan jag kan just ha plockat loot med den, sen tabbar till magen o pullar, då får alten DC.

Är absolut inte säker,men det inbyggda näterverkskortet krånglade för mig väldigt mkt,köpte ett simpelt nätverkskort för hundralappen som funkar kanon!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Är absolut inte säker,men det in byggda näterverkskortet krånglade för mig ganska mkt,köpte ett simpelt nätverkskort för hundralappen som funkar kanon!

Ok, får ta och prova det.. Ska se om vi har något gigabit på jobbet, det är så väldans trevligt att ha på LAN ;D

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Försöker installera wow på en ny dator men får felmedelande :"Patch data is bad" åså står det nåt om crc...ibland kommer felet när jag har cd 1 i och ibland när jag kör cd 2... efter det så stängs installern av... vad kan vara fel?? Jag har kört scan disk och defragg ... allt annat funkar på datan.. Skivorna går åxå utmärkt att köra på en annan dator....

Permalänk
Medlem

Har ingen aning om vad som kan vara fel, men om datorerna sitter i lan kan du bara installera på den andra och sen kopiera över det :>

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Gör som jag gjorde. Lägg allt på hårddisken och installera därifrån.

Visa signatur

Vit dator med blandat innehåll