Permalänk

ta bort spel?

Hur ska jag ta bort ett spel helt om det inte går att avinstallera? Har tagit bort alla mappar mmm. Men sen när jag ska intallera om de på nytt så står de att de redan är installerat. Så hur får man alltså bort allt som register värden mm.

MVH sterneborn

Visa signatur

CPU: iI5 4690k| Moderkort: GA-Z97x-Gaming 3 | Ram: Corsair16GB 2400MHZ | Grafikkort: ASUS GEFORCE GTX 780 OC 3GB|

Permalänk
Medlem

Du kan leta upp värdena själv, genom "regedit" genom "kör", brukar inte vara så jättesvårt att hitta, bara man tar sig tid.
Du kan annars testa köra exempelvis CCleaner, för att se om den möjligtvis hittar de gamla oanvända nycklarna och värdena.

Men annars så skulle jag rekommendera att använda spelets/programmets setup.exe, alternativt *.msi. Hittas nästan alltid i installationsmappen och gör det inte det så ligger det någon annanstans, som C:\Program Files\Uninstall *\ t.ex.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.