Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hearth
Bra!

Är det bara jag och Aki||es som kör time attack på Gran Turismo HD? =/

Visst gör man det men jag har efter en massa körande bara lyckats få ner de till 1:11:xx med Celican :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReToX
Visst gör man det men jag har efter en massa körande bara lyckats få ner de till 1:11:xx med Celican :/

Ja lyckades 1:10:9xx förut idag, nu inte ens nära det. Är så man vill kassta ut kontrollen:)

Vi kanske skulle skapa en egen GTHD Time Attack tråd?, Kanske du kan göra Heart?:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Ja lyckades 1:10:9xx förut idag, nu inte ens nära det. Är så man vill kassta ut kontrollen:)

Vi kanske skulle skapa en egen GTHD Time Attack tråd?, Kanske du kan göra Heart?:)

Hehe. Blev lite frusterad själv att jag lyckades inte klara 1'09.412 igår, men idag lyckades jag komma ner till 1'09.264 (tror jag, står på sida 15 iallafall)

Jo, jag kan göra det

Ska vi enbart ha Toyota Celica eller tillåta alla bilar?

Permalänk
Medlem

Alla bilar kan vi la ta, fast vi kör med dom trimmade tycker jag. Så kan vi ha en lista på olika bilar i första inlägget som uppdateras hela tiden, lr?:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Alla bilar kan vi la ta, fast vi kör med dom trimmade tycker jag. Så kan vi ha en lista på olika bilar i första inlägget som uppdateras hela tiden, lr?:)

Okie
Yep, trimmade.
Jo, jag uppdaterar listan och ha de tre bästa med på varje bil.

Time Attack-tråden är uppe nu.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=762...

Lair & Folklore = £15 (200 + frakt och moms antagligen)
http://www.n4g.com/ps3/News-62856.aspx

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hearth
Okie
Lair & Folklore = £15 (200 + frakt och moms antagligen)
http://www.n4g.com/ps3/News-62856.aspx

Frakt blir det på ca 60 kr men ingen moms.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormraider
Frakt blir det på ca 60 kr men ingen moms.

Ah k, rätt billigt. Halva priset (om man beställer från UK annars).
Jag hade lätt beställt om jag visste Lair var kul.

Permalänk
Medlem

hmm synd att man ska åka bort ett tag annars hade man lätt köpt nåt av dom spelen

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
hmm synd att man ska åka bort ett tag annars hade man lätt köpt nåt av dom spelen

Säger det samma! Åker till USA på lördag och är borta tre månader... PS3:an väger såklart för mkt för att tas med
Men jag kan köpa billiga spel direkt och slipper frakten

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hearth
Ah k, rätt billigt. Halva priset (om man beställer från UK annars).
Jag hade lätt beställt om jag visste Lair var kul.

vem bryr sig om det är kul, det är ju drakar med för skråen!

jag skulle dock läsa lite mer i Amazons finstilta relaterat till det innan jag beställer med erbjudande som formuleras så..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
vem bryr sig om det är kul, det är ju drakar med för skråen!

jag skulle dock läsa lite mer i Amazons finstilta relaterat till det innan jag beställer med erbjudande som formuleras så..

Beställde det
Läste på N4G. Amazon har sagt att detta är inget fel. Det är så billigt.

Permalänk
Medlem

Synd att det släpps så sent i EU.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mel
Synd att det släpps så sent i EU.

Yep, såg att spelet kommer 22-24 Oktober (Amazon sa det på min beställning) och ja tänkte VA?!
Trodde det var början av Oktober. Ratchet & Clank och Lair på samma datum då =/

Permalänk
Medlem

Drog också iväg en beställning på Lair, synd bara att en svensk affär aldrig kommer att ha så fina priser

Permalänk
Medlem

Ny interview med Kazunori Yamauchi, Gran Turismo skaparen.
http://www.psxextreme.com/ps3-news/1760.html

Citat:

Yes, you read that correctly: damage effects. Fans have been clamoring for GT to have some kind of damage model, and it seems Polyphony Digital has listened...but we don't know the specifics. Yamauchi simply confirmed this system would be in effect, but we're not sure if it's implemented into Prologue just yet. And due to this new gameplay addition, you can't expect to smack a car, shove it aside, and get to the front without suffering any penalty. The AI will respond to this as well, and in general, you'll be looking at a sharper and more dynamic opponent intelligence.

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall det är några problem med att skapa ett US konto och köpa Warhawk därigeom över PSN?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Någon som vet ifall det är några problem med att skapa ett US konto och köpa Warhawk därigeom över PSN?

Det går väl inte?
Warhawk kommer till EU på torsdag ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Någon som vet ifall det är några problem med att skapa ett US konto och köpa Warhawk därigeom över PSN?

Problemet blir att föra över pengar till kontot. Vissa har fått det att fungera och vissa inte. Jag tillhör skalan som inte har lyckats föra över pengar till mitt US-konto. Så surt att Castlevania: Symphony of the Night inte släppts än i EU-store.

Som Hearth sa kommer Warhawk till EU-store 2 dagar senare.

Permalänk

koppla ihop playstation 3 till dator?

hur gör jag för att lägga in t.ex musik från datorn till playstation 3?
vet inte om jag ska koppla ihop datorn och ps3 med internetkabeln?
prövade detta men sen hände inget.

väldigt tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Re: koppla ihop playstation 3 till dator?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av d-aniel-h
hur gör jag för att lägga in t.ex musik

från datorn till playstation 3?

vet inte om jag ska koppla ihop datorn och ps3 med internetkabeln?
prövade detta men sen hände inget.

för att lägga in den, kopiera musiken till maskinen via browsern, flytta den till PS3an med CDs, USB-minne etc.

om du istället menar strömma från datorn, går med olika program. exempelguide: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/522506

du kan inte (utom i vissa undantag) koppla ihop PS3 och datorn med en vanlig rak TP-kabel, du måste antingen ha en router emellan eller använda en sk "korsad TP-kabel" direkt mellan dem.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Vad menar du med "..via browsern"?
Kan jag leta upp min PS3 i nätverket och skicka saker till den? Hur?

Permalänk
Medlem

Lite nya trailers (båda är cam så bildkvalitén är väl inte den bästa)

Killzone 2 : Lean & Peak Demonstartion
http://www.gametrailers.com/player/24242.html

Killzone 2: Mini Boss
http://www.gametrailers.com/player/24219.html

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Problemet blir att föra över pengar till kontot. Vissa har fått det att fungera och vissa inte. Jag tillhör skalan som inte har lyckats föra över pengar till mitt US-konto. Så surt att Castlevania: Symphony of the Night inte släppts än i EU-store.

Som Hearth sa kommer Warhawk till EU-store 2 dagar senare.

Är det så att visa kort inte fungerar?

För mitt Visa fungerar utan problem

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

http://uk.ps3.ign.com/articles/816/816592p1.html?RSSwhen2007-...

Citat:

While Prologue is heading to PSN, it won't be free like the previously released Gran Turismo demo and doesn't include damage modelling - unlike the Blu-ray version. However, both versions do include more than 40 cars, as well as offering the chance to go head-to-head with fellow speed freaks in 16-player online races.

Permalänk
Medlem

jaja.. frågan är ju då om det är värt att få det på skiva endast för att kunna se sina bilar skadas när man ändå kommer att köpa fullversionen senare på skiva.

Vad kommer ni andra att göra, skiva eller inte? Jag kommer troligtvis att ta hem det via PSN och senare köpa fullversionen på skiva.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

Ge mig torsdag... ge mig WARHAWK!!

Vi lär styra upp en SWEC-klan! Gibba och tjöta via headset med varandra!

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Är det så att visa kort inte fungerar?

För mitt Visa fungerar utan problem

Vilken bank har du? Problemet för mig är att kortet överensstämmer inte med fake-adressen som jag har (som förövrigt är en adress till ett hotell, hehe).

Permalänk
Medlem

Ge mig tips om bra HDclip man kan använda som screensaver typ aquarium eller eldstad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
jaja.. frågan är ju då om det är värt att få det på skiva endast för att kunna se sina bilar skadas när man ändå kommer att köpa fullversionen senare på skiva.

Vad kommer ni andra att göra, skiva eller inte? Jag kommer troligtvis att ta hem det via PSN och senare köpa fullversionen på skiva.

Blu-Ray för mig då jag vill ha car damage i en riktig simulator. Speciellt när det är riktigt fin grafik (Car damage ska bli ultra realistic enligt PD också).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av radical2000
Ge mig torsdag... ge mig WARHAWK!!

Vi lär styra upp en SWEC-klan! Gibba och tjöta via headset med varandra!

Hehe.
Helt klart!

Beställde det på play.com för ett tag sen så det dröjer innan jag kan lira =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Vilken bank har du? Problemet för mig är att kortet överensstämmer inte med fake-adressen som jag har (som förövrigt är en adress till ett hotell, hehe).

Jag skrev in New York som stad och adressen var fake helt...: "fuckifucki" vad min adress....

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser