Permalänk
Robot

BMW Z4 HTPC

Jag tyckte folk hade lite dålig fantasi i sina projekt så jag bestämde mig för att göra något annorlunda.

Besök albumet: BMW Z4 HTPC av neroman

Permalänk
Medlem

Detta ska bli spännande.
Är inget stort fan av Z4 annars, men alltid trevligt med lite omväxling!

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk

Okej, detta kommer bli ballt!

Permalänk
Medlem

blir det bra.. så blir det sjukt bra!!!

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk
Medlem

Frisör bil :P, kul idé dock

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk

Väntar med späning och sätter poäng när det är klart

Permalänk

Inget fan av BMW men skitball idé definitivt, väntar på slutresultatet! Lycka till

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Medlem

Mkt intressant, keep up the good work mate!

Permalänk
Medlem

Folk på sweclockers har jävligt bra fantasi Men jag har aldrig gillat bmw

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk

"Jag tyckte folk hade lite dålig fantasi i sina projekt så jag bestämde mig för att göra något annorlunda" Dom orden kommer du få äta upp:) men ingen dålig ide men ja tycker att du ska hitta BMW lyktor och göra om dom så att dom passar.

Visa signatur

Kolla in min drickaback

Permalänk
Medlem

Grym ide mannen. Se bara till att göra ett helhjärtat arbete, så ska du se att du kommer få riktigt höga poäng väntar till bygget är klart innan jag sätter poäng.

Keep Working Man

Permalänk

Ballt.. men hade du valt en p1800 eller amzon eller en tuff bil skulle jag avguda dig ^^ Väntar med att sätta poäng

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

Coolt! Men alla ideer är coola här på swec.se tycker jag : poäng när det blir finito

Visa signatur

DFI INFINITY NF Ultra M2, A64 X2 4600+ 65W, 4x1024Gb Kingston 533Mhz, NVidia GeForce 8800Ultra, 200+250Gb SATA Seagate

Permalänk
Avstängd

BMW är en blattebil...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svensk_tiger
BMW är en blattebil...

skulle det där vara kul? ta bort dina rasistfasoner från denna sida tack.

och detta verkar bli sjyst, väntar spänt på fler bilder

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Verkar bli ett bra bygge, bra att du inte valde ett svenskt lågbudgetmärke (volvo, SAAB), då kanske bygget trillar ihop i slutändan

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svensk_tiger
BMW är en blattebil...

Ja fördomar finns det gott om, passar inte in som kommentar på en bygglogg enligt mig.

Ser ut att kunna bli ett snyggt chassi för övrigt

Visa signatur

Acer Triton 500 | CPU: Intel 9750H | Ram: 16gb ddr4 2666mhz | Nvme1: Samsung 970 EVO Plus 500gb | Nvme2: Samsung EVO Plus 1TB | Gpu1: Intel UHD 630 | Gpu2: Nvidia RTX2060 Mobile | OS: Arch Linux

Permalänk
Medlem

Vad är det för likhet på en bmw och en snigel ?

svar: Äklet är på insidan

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svensk_tiger
BMW är en blattebil...

Man blir deprimerad av dina tråkiga inlägg och din dåliga svenska
Själv är jag inte helt svensk och jag hatar rassister och gillar inte när folk (tigrar också) använder ordet "blatte".
Väx upp och mogna till.

OnT: Detta kan bli riktigt coolt

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joavels
Verkar bli ett bra bygge, bra att du inte valde ett svenskt lågbudgetmärke (volvo, SAAB), då kanske bygget trillar ihop i slutändan

Volvo och Saab är dock bättre än dina bilar och du kör säkert en volvo själv som dom flesta gör. Volvo är bland den bästa bilen som gjorts och håller skitlänge.

Permalänk
Inaktiv

Detta är- och kan fortsätta att bli ett mycket intressant bygge. Håller tummarna för dig! En mycket geniun idé!

Permalänk
Avstängd

sen så kunde du kanske öppna upp hål rakt in från "GRILLEN" så att det blir ett riktigt luftintag med fläktar bakom

nice.. alltid kul med omväxling

Visa signatur

c2d e6600@3200 mhz (tuniq tower), msi g7900gto och asus p5b deluxe, och 2 gig corsair xms2 5-5-5-12 800mhz, nzxt lexan och antec he 500w

Permalänk
Medlem

haha nu kan man irritera sig på folk som har helljus! hemma i soffan! yes!

Visa signatur

ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos

Permalänk
Avstängd

Se till och göra något ordentligt snyggt nu!

Visa signatur

OBS!Mitt gamla magic_shoot inlogg är borta! Detta är mitt nya. Bara satt du vet! Dator: amd x2 3600+,asus m2npv-vm,aeroengine2,2gb,80gb

Permalänk
Medlem

ser lovande ut. kommer det bli hela bilen eller bara fronten?

Permalänk
Medlem

snyggt , fattas bara riktiga ljus, framsätaen och en fet skärm som vindruta + modifiera en dator ratt men en bmw ratt så är rallystolen fullbordad

ehhm , förresten hur stor är den, lite svårt att se på bilderna tycvker jag:)

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svensk_tiger
BMW är en blattebil...

LÄS REGLERNA INNAN DU SKRIVER NÅTT! kommentar anmäld!

OT: Intressant, men ska du bygga hela bilen?

Permalänk
Medlem

Ska bli mycket spännande att se hur detta blir.. 7a än så länge

Permalänk
Avstängd

jäfflar, blir kul att se det färdiga resultatet.

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Snusfri

Ballt
Hoppas du lägger ner ett lika seriöst jobb på resten av bygget.
Skulle rekomendera att lämna in den till en seriös lackerare för att få snyggast resultat.

Lycka till

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro